Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 06.03.2021 asukohas Postitused

  1. Sain ka lõpuks mootori vahele. Peale panek oli ka paras jant, mõtlesin et panen kasti mootori külge ja mootori altpoolt koos sillatalaga auto külge aga mu ostetud kast osutus vigaseks, neutraalis vedas ikka väljuvat võlli ringi. Õnneks oli vennal üks e36 kast üle, mis päästis päeva. Mootori patjadeks läksid m20 padjad, et need normaalselt jääksid sai sillatalale mootoripadja augud keskele poole puuritud, m10 padjad ekstsentrilised, aga m20 padjal ülemine ja alumine ots tsentris. Märkused endale pigem: Tänasega ühendatud kütuse voolikud, roolilatt ja roolikardaan, mootori mass parempoolne, vasakul vaja karteri küljes olev keere üle keermestada, m10 käigukangi toetav raam teise vastu vahetada, hetkel neljandat käiku pannes saab taga istuja seda välja lükata :D, raam olemas. Salongi radikasse minevaid voolikuid modifitseerida, üks jääb lühikeseks. Kütuse aurude paak paigaldada, mõtlengi et kas e30 oma jätta. Peale kollektorit edasi minev toru ümber teha, hetkel läheb vastu õõtsa puksi klambrit. Roolivõimu torud paigaldada. Õhufilter paigaldada, mõtlen kuidas kandma panna, radika voolikud paigaldada. E36 siduri töösilinder paigaldada jne. Sai lage vahitud läbi auto
  2. Sai siis see nädal auto legoks tõmmatud taas. Alt tuli käigukast ja differ, vahetusse radikas, termostaat, veepump. Kast ja differ said alt tulles ka kerge pesu ja viisakamaks. Lõpuks vahetasin oma katkised diftikaane puksid polude vastu välja, uus sidur läks koos m30 ühemassilise hoorattaga sisse. Et starterit kasutada saaks, läks uut pendiksit ja m50 starterit vaja. Uue pendiksi saan esmasp ja siis uuesti auto liikuma. Termostaat oli ebameeldiva üllatusena seest eelmise mootori omaniku poolt tühjaks tehtud. Tükk aega vaatasin, et mootori temp jube anomaatiline. Aga peaks nüüd kõik uus ja värske olema ja ehk toimib lõpuks jahutus. Sisse läks 79 kraadine termostaat. Lisan siis lõppu veel pildi hetke olukorrast kapoti all. Kohale jõudsid mac klapp, see siis läbi progreaju boosti juhtimiseks abivahend ja Spali el ventikas. Need peaks ka külge panema ja saaks lõpuks kapotialuse juhtme porno ka ilusaks.
  3. Aeg möödub kiiresti. Vahepeal toimunud siis niipalju, et tegemisse läks ikkagi FL kere. Auto oli maalri käes peaaegu 2 kuud, selle aja jooksul kaevas ta välja auto murekohad, tegi vajalikud keevitused, eeltööd värvimiseks ning auto sai värvi alla. Valisin 2 värvi vahel, milleks oli BMW Marrakesh Brown ja Volvo Maple Brown. Lasin valimise lihtsamaks tegemiseks kaks detaili erinevate värvidega ära värvida ja valituks osutus Volvo värv. Maalriks oli üks kohalik, kelle tööga on ümbruses kõik rahule jäänud, ei ole küll kambris värvitud, kuid kvaliteet on väga hea. Aga mis siin pikalt ikka lobiseda, panen pigem pilte, mis räägivad ise jutu ära. Hetkel on autol tegemises põhjaalune ning seejärel laob kokku sillad.
  4. Baltikumi Parim on põhimõtteliselt valmis!!! Paigaldada veel kojamehed, tulede tagused katted ja nipet näpet veel. Lähiajal sillaregulli ja sis jääb ainult kevadet oodata.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.