M50B25 75/2 + 135 + 38,2 = 210,7 See on pöörlevate osade kogupikkus ülemises surnud seisus väntvõlli tsentrist.
B50TUB25 75/2 + 140 + 32,55 = 210,05
M54B30 89,6/2 + 135 + 28,32 = 208,12
Nende arvutuste kohaselt peaks M54B30 kolb TU puhul 1,93mm ja NV puhul 2,58 mm sügavamal kui stock kolb olema. Ja seda ta ka on. Pole vaja mingeid ime tihendeid tellida. Stock tihendiga (1,75mm) jääb surveaste kuskile 9.68 kanti. 9.68 lõhnab juba selle järele, et järgmine talv, kui auto seisma jääb läheb vahele 2.05mm tihend ja saab endale turbo ning proge aju.
M54B30 sees jääb kolb 3,7 mm sügavusele, aga sellel on ka ainult 0,75 mm paksune kaanetihend.
Väike video ka siia otsa. Kirjelduses on täpsemalt mootorist ka juttu. Tegu siis puuritud plokiga.