Netist lugedes selgub , et 320 ECE versioonil on ca 10NM vähem väänet kui tavalisel. Tegemist on 1989 aasta autoga. Kõigi eelduste kohalselt on tegemist ECE märgistuse taga katalüsaator mis natukene hinge koomale tõmbab.
Kas tühipalja kati eemalduse/toru asendamisega saab need 10 peidusolevat Njuutonmeetrit lagedale( eeldades, et mootor on veel suutlik)? Või on aju ka teisiti sätitud?
EDIT: Vahepeal niipalju targemaks saanud, et ECE ikkgai ilma katita versioon...väidetavalt kõrgema kompressiooniga...
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Netist lugedes selgub , et 320 ECE versioonil on ca 10NM vähem väänet kui tavalisel. Tegemist on 1989 aasta autoga. Kõigi eelduste kohalselt on tegemist ECE märgistuse taga katalüsaator mis natukene hinge koomale tõmbab.
Kas tühipalja kati eemalduse/toru asendamisega saab need 10 peidusolevat Njuutonmeetrit lagedale( eeldades, et mootor on veel suutlik)? Või on aju ka teisiti sätitud?
EDIT: Vahepeal niipalju targemaks saanud, et ECE ikkgai ilma katita versioon...väidetavalt kõrgema kompressiooniga...