Matu90 Postitatud 31. juuli 2011 Jaga Postitatud 31. juuli 2011 Mure on siis selline, et hooratast ei saa fikseeritud. Proovisin peenema pulgaga algul ja teine keeras aga ei läinud kuskilt läbi. Pumba tifti koha leidsin ilusti üles. Kui ise vasakul küljel olla (rooli pool) siis kuidas nukkvõll jääma peab. Kui mingi sirge detail üle plokikaane panna näiteks nurgik. Kas nuka ots peab enda poole jääma ja täpselt mööda nurgikut jooksma ? Ja kumba nuki järgi panna teise ? Jutt esimese silindri nukkidest ikka. Keerasin esimese hooratta või rihmaseibi pealt selle OIT kella ühe peale eestvaates siis tundus, et ei ole rihm täpselt peal. Mis põhjusel hoorattas fikseerimise auku pole ? Kas on võimalik, et bensuka hoorattas peal ? Hetkel kui starterit panna siis hakkab kohe lubama aga ei lähe käima. Tõmmates läks ja sõitis omal jalal minu valdustesse. Kuidas ma märgid paika saan ? Kas keeran pihusti maha ja panen 1. sil ÜSS ? Kõik kasulik info ja näpunäited on oodatud. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/791-k-m21-mootori-m%C3%A4rgid/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 18. august 2011 Jaga Postitatud 18. august 2011 Nukkvõll paigas siis kui esimese silindri mõlemad nukad on ühtlaselt püsti. Nukkvõllil oleva nelikandi küljed peavad olema risti plokikaanega. Pumba fikseerimiseks olemas avad pumbarattas ja selle taga olevas alumiinium kaanes. Väntvõlli keerad eest rihmarattast OT peale. Hoorattas olev ava on põhimõtteliselt fikseerimiseks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/791-k-m21-mootori-m%C3%A4rgid/#findComment-3230 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse