Hüppa postitusse

Soovitatud postitused

Mure on siis selline, et hooratast ei saa fikseeritud. Proovisin peenema pulgaga algul ja teine keeras aga ei läinud kuskilt läbi. Pumba tifti koha leidsin ilusti üles.

Kui ise vasakul küljel olla (rooli pool) siis kuidas nukkvõll jääma peab. Kui mingi sirge detail üle plokikaane panna näiteks nurgik. Kas nuka ots peab enda poole jääma ja täpselt mööda nurgikut jooksma ? Ja kumba nuki järgi panna teise ? Jutt esimese silindri nukkidest ikka.

Keerasin esimese hooratta või rihmaseibi pealt selle OIT kella ühe peale eestvaates siis tundus, et ei ole rihm täpselt peal.

Mis põhjusel hoorattas fikseerimise auku pole ? Kas on võimalik, et bensuka hoorattas peal ?

Hetkel kui starterit panna siis hakkab kohe lubama aga ei lähe käima. Tõmmates läks ja sõitis omal jalal minu valdustesse.

Kuidas ma märgid paika saan ? Kas keeran pihusti maha ja panen 1. sil ÜSS ?

Kõik kasulik info ja näpunäited on oodatud.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/791-k-m21-mootori-m%C3%A4rgid/
Jaga teistel saitidel

  • 3 nädalat hiljem...

Nukkvõll paigas siis kui esimese silindri mõlemad nukad on ühtlaselt püsti. Nukkvõllil oleva nelikandi küljed peavad olema risti plokikaanega. Pumba fikseerimiseks olemas avad pumbarattas ja selle taga olevas alumiinium kaanes. Väntvõlli keerad eest rihmarattast OT peale. Hoorattas olev ava on põhimõtteliselt fikseerimiseks.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/791-k-m21-mootori-m%C3%A4rgid/#findComment-3230
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus