Hüppa postitusse
Postitatud
comment_9433

Tervitusi kõigile E30’ne Sõpradele!

Juba paar aastat on E30 mind ikka ja jälle kummitanud. Kohati oleks justkui üle saanud, aga siis jälle suurema hooga. Mingis mõttes lootsin, et läheb ikka üle see vaimustus. Enamus sõbrad pidasid ka hulluks mind selle mõttega, et mis mul pähe löönud, see ikka pole üldse minule, mingi rullnokk jne. Ise mõtlesin ka juba, et oleks aeg midagi uuemat/suuremat hakata vaatama kuid need vanakooli aegumatud autod on ikka nõrkuseks. Aga juhtus see mis juhtuma vist pidi, läbi selle foorumi, üle kivide ja kändude tuli 318iS kupee. See kuidas auto minuni jõudis lõpuks, paneb uskuma, et ju see pidi nii minema, vähemalt on hea nii mõelda. Autoga olen hetkel väga vähe sõitnud ja kuidagi väga võõras on see kõik veel, aga küll ära harjub. Momendil küll autoga väga tutvuda ei jõua oludesunnil, aga see aeg pole kaugel. Näis kuidas Tallinnas sellise autoga liigelda on, eks ma selles suhtes olen juba natuke arvestanud politsei suurema tähelepanuga ja et ridade vahetamised ei pruugi nii libedalt minna. Saab näha igatahes...

Autost siis natuke lähemalt, et veeres tehasest aastast 04/1991 ja selga sai alpinweiss II värvkatte. Mõned lisad ka pandud: roolivõim, katuseluuk(vändaga), el.peeglid, 6-nupuline-kompu ja polegi rohkem suurt, suhteliselt plank ühesõnaga. Sees on vanakooli ruudulised BMW sportistmed ning M’i rool-ja nupp. Mingi aeg võiks muidugi uurida UM’st lisadenimekirja nii profülaktikamõttes. Aga pildid tulevad natuke hiljem kui aega saab!

Autoga tegeleda pole ma veel jõudnud ja väga suuri plaane hetkeseisuga pole. Peamine eesmärk on auto lihtsalt korda teha. Auto vajab siit sealt kohendamist, hakkab vaikselt rooste peale pressima ja muud nipet-näpet asjad. Siinkohal on värv muidugi õnnetuseks. Mingi aeg tahaks keskluku veel peale saada. Mootor teeb külmalt natuke kahtlast häält, et peab seda kindlasti uurima. Üldse see mootorihääl on mulle endale jube kahtlane ja võõras, et pean kellegi spetsi juurde viima, muidu ei saa rahu. Keti vahetus poleks muidugi kõige parem uudis. Mootor ei lähe soojaks ka hästi, et ilmselt laheneb see termostaadi vahetusega. Rohkem ma hetkel kirjutada ei oska, aga eks kui midagi selgub siis kirjutab jälle!

Lisan siis väikse nimekirja asjadest, mida hetkel pakkuda võite:

* Soojendusmootor / tehtud!

* Korralike udutuledeklaase / tehtud!

* Keskluku komplekti

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6832

Ma ise olin täna SR Kiirenduse hooaja avamisel Haapsalus. Nüüd koju jõudes mõtlesin vaadata turvalindi üle ja avastasin, et vahepeal on mingi spioon mu auto ümber askeldanud ja kaameraga veel. Siin kehtib küll hästi üks vanasõna.. :D

Spioon on siis ka pildil, ehk tunnete ära... :wink:

jAa6Hl.jpg

  • Autor
comment_6680

Vahepeal sai suverehvid alla visatud ja minu rõõmustuseks 2 velge ei küsinud üldse tasakaalustusi ning 2 velge küsisid väga minimaalselt. Tegelt on veel üks näiliselt tutikas velg ka pagasiruumis, aga hetkel pole mingit vajadust vahetust korraldada. Rehvikunnid ütlesid, et nad pole nii sirgeid velgi see hooaeg veel näinudki! :)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6184

Järjekordne nädalavahetus seljataga ning sai jälle garaa¾is käidud. Seekord sai vahetatud kardaanitugipukk koos laagriga. Vana oli ikka täitsa ribadeks. Töö laabus kenasti, aga tulemus polnud päris see nagu lootsin. Nimelt tagasi koju sõites oli kohutav vibra sees, mõtlesin et mis kuradi jama see siis nüüd on. Sai nagu märgistatud ning umbes täpselt paika pandud. Mis siis ikka, tuli järgmisel hommikul tagasi minna ning uuesti lahti võtta ning vaadata hoolikamalt üle. Sai pandud märkide järgi kardaanid paika, aga siis ei jäänud kardaaniristid kohakuti. Lõpuks sai igatepidi katsetatud ning sai leitud selline kõige parem variant, aga mis pole küll ideaalne. Nüüd ma ei teagi, mis tekitab seda kerget vibra, see tuleb kiirusel 70km/h - 80km/h. Fakt on see, et differ pole ka enam esimeses nooruses ning natuke on kohati ulgumist ja loks on ka sees kui kardaani edasi-tagasi keerata. Samas oli ka näha tagumisel kardaanil tasakaalustuse jälge, aga rauatükikest ennast mitte. Mis veel natuke kummaline oli, et uus tugilaager istus jube lõdvalt kardaani külge, vana ikka tuli ära lüüa. Sai natuke tihendatudi. Aga muidu 110-120km/h sõita on kõik stabiiline. On kellegil arvamusi/mõtteid/ideid? Kas differ võib mõnel kindlal kiirusel vibratsiooni tekitada?

  • 6 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.