Hüppa postitusse
Postitatud
comment_9433

Tervitusi kõigile E30’ne Sõpradele!

Juba paar aastat on E30 mind ikka ja jälle kummitanud. Kohati oleks justkui üle saanud, aga siis jälle suurema hooga. Mingis mõttes lootsin, et läheb ikka üle see vaimustus. Enamus sõbrad pidasid ka hulluks mind selle mõttega, et mis mul pähe löönud, see ikka pole üldse minule, mingi rullnokk jne. Ise mõtlesin ka juba, et oleks aeg midagi uuemat/suuremat hakata vaatama kuid need vanakooli aegumatud autod on ikka nõrkuseks. Aga juhtus see mis juhtuma vist pidi, läbi selle foorumi, üle kivide ja kändude tuli 318iS kupee. See kuidas auto minuni jõudis lõpuks, paneb uskuma, et ju see pidi nii minema, vähemalt on hea nii mõelda. Autoga olen hetkel väga vähe sõitnud ja kuidagi väga võõras on see kõik veel, aga küll ära harjub. Momendil küll autoga väga tutvuda ei jõua oludesunnil, aga see aeg pole kaugel. Näis kuidas Tallinnas sellise autoga liigelda on, eks ma selles suhtes olen juba natuke arvestanud politsei suurema tähelepanuga ja et ridade vahetamised ei pruugi nii libedalt minna. Saab näha igatahes...

Autost siis natuke lähemalt, et veeres tehasest aastast 04/1991 ja selga sai alpinweiss II värvkatte. Mõned lisad ka pandud: roolivõim, katuseluuk(vändaga), el.peeglid, 6-nupuline-kompu ja polegi rohkem suurt, suhteliselt plank ühesõnaga. Sees on vanakooli ruudulised BMW sportistmed ning M’i rool-ja nupp. Mingi aeg võiks muidugi uurida UM’st lisadenimekirja nii profülaktikamõttes. Aga pildid tulevad natuke hiljem kui aega saab!

Autoga tegeleda pole ma veel jõudnud ja väga suuri plaane hetkeseisuga pole. Peamine eesmärk on auto lihtsalt korda teha. Auto vajab siit sealt kohendamist, hakkab vaikselt rooste peale pressima ja muud nipet-näpet asjad. Siinkohal on värv muidugi õnnetuseks. Mingi aeg tahaks keskluku veel peale saada. Mootor teeb külmalt natuke kahtlast häält, et peab seda kindlasti uurima. Üldse see mootorihääl on mulle endale jube kahtlane ja võõras, et pean kellegi spetsi juurde viima, muidu ei saa rahu. Keti vahetus poleks muidugi kõige parem uudis. Mootor ei lähe soojaks ka hästi, et ilmselt laheneb see termostaadi vahetusega. Rohkem ma hetkel kirjutada ei oska, aga eks kui midagi selgub siis kirjutab jälle!

Lisan siis väikse nimekirja asjadest, mida hetkel pakkuda võite:

* Soojendusmootor / tehtud!

* Korralike udutuledeklaase / tehtud!

* Keskluku komplekti

Esiletõstetud vastused

comment_9431

Õnnitlused! Valge iS võib siga hea välja näha! 8)

Milles see mootori kahtlane hääl muidu seisneb? Kui diisli moodi läriseb on vähe pupu. Youtube'is päris hea video enne ja pärast ketivahetust:

Enda masinal alustasin ketipingutaja vahetusest. UMist või H2'st tellitav vidin.

  • Autor
comment_9430

Tänud! :wink:

Selle mootori kohalt ma ei oska nüüd hästi hinnata, minu arust on liiga palju "kõrvalisi" helisid. Ma muidu mitu aastat r5-ga sõitnud, et võib-olla asi minus ka ja ega ma varem pole kuulnud kuidas IS käima peaks. Aga eks selgitame välja kui aega saab, seni auto rohkem seisab kui sõidab.

  • 3 nädalat hiljem...
comment_8946

Nähtud siis täna oma silmaga,siga kena auto

Sees on vanakooli ruudulised BMW sportistmed

Tegu siis laitmatus korras ISi sisuga millel oli ka must lagi.Pean mainima et ülepikaaja üks väga korralik E30 mida olen näinud.Ootame siis pilte :)

  • Autor
comment_8916

Hea kuulda, tänud! :lol:

Sai siis Lauri1 juurest läbi käidud ja soojendusmootor soetatud. Tänud Temale! Dot'i lonksu eest ka muidugi! :wink:

Täna hing ei andnud siin rahu ja läksin välja putitama. Kurat, ei jõudnud ära kiruda, et ma pole siiani normaalset tööriistadekomplekti soetanud ja külmast ilmast ma muidugi ei hakka rääkimagi. Õue, tuppa sooja, õue, tuppa sooja.. nii see käis, kuna külmast kangete kämmaldega väga ei tee midagi. :D Sain nüüd niipalju tehtud, et kiskusin kaane lahti kus see mootor siis peidus on, aga seoses sellega, et ühe kopsikukaanekõrva sain juba lõhutud(ümber selle soojendusmootori), mõtlesin et küsiks vähe näpunäiteid, et kuidas seda parem ja mugavam teha oleks? Kaane sain lahti, aga seal juhtmekimp ka ees ja kas see tuleb sealt kuidagi eest ära saada või pressiks sealt vahelt ka kuidagi uue töötava soojendusmootori sisse? Kuidas see soojendus mootori kinnitatud on, kas tuleb lihtsalt ära? Ma tänaseks jätan nii selle asja, homme vist vaatab edasi, agajahm, ehk keegi kes juba teinud seda oskab juhendada vähe..

Eks ma nüüd reedel üritan autoga ülevaatusele minna ja ehk siis ka õnnestub pildimaterjali hankida.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_7276

Vahepeal sai garaa¾i külastatud:

* Mootoripesu + õlivahetus[bP visco 3000] läbisõit 236 160

* Ketipinguti sai vahetatud

* Termostaat + uus jahutusvedelik

* Terved udutuled külge kruvitud

* Summutit kohendatud uue klambriga

* Ukselink kohendatud

* Parem tagumine tuli asendatud tervega

* Salongivalgustushoidik vahetatud ning laepolster kohendatud

Väike pesu sai ka tehtud.

  • Autor
comment_7143

Seoses sellega, et vasak esimene pidur otsustas natuke peale jääda sai tehtud pidurihooldus. Oli plaanis küll natuke hiljem see teha, aga läks nii ja ongi parem. Varsti peaks kõik klotsid ka vahetama. Kütusepump on hakanud salongis kõrvu jääma, see vist ei tähenda head?

comment_7134

Mul lasi pump pool aastat lärmata enne kui saba andis... ja otseloomikult juhtus see poole Pärnu-Tallinn maantee peal :D Aga nüüd miski suva pump paagis ning riiulis ootab tutikas pump installi, TRE Preformance 340, sealt M42 foorumist lugesin välja, et sellist pannakse :roll:

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.