Hüppa postitusse
Postitatud
comment_120468

Sattus mõni nädal tagasi minu kätte üks kupee, millele nüüd tahaks kõvasti hellust ja hoolt pakkuda. Tehasest 1.6 atm. Aga keegi hea härrasmees on selle aiste vahelt eemaldanud ja selle asemele on rännanud 2.7 eta koos kepikastiga. Lisadest praktiliselt nulline. Vaid EL peeglid ja manuaale katuseluuk. Screenshot_20170812-105247.png.470a71d33a077a86005d7acf25afb216.pngScreenshot_20170812-105236.png.4bdc6b9bad091ec26211fb832da6aca6.pngIMG_20170807_211846.jpg.085815421bf4735d57e0a655e29fc452.jpgIMG_20170807_211835.jpg.a1d3620b1c2c869027c6bef948a9ddf5.jpg

 

Nagu näha siis kobrutamist kerel leidub. Üldpilt üsna okei. Põhi ja karbid on veel metallist. Läbiv tagapõllel ja aknanurgad ees. Aga soetamisel sai see arvesse võtta ning seisukord sobis hetke plaanidega. 

 

Kahjuks nagu kuulutuses lubati, suitseb nagu Edgari suu kohalikel valimistel. Ehk siis klapisääretihendid või õlirõngad. Palvetan et tegu oleks siiski klapisäärtega. Sest kaane vahetan sealt pealt nii ehk naa 731/855 vastu (võib pakkuda postkasti). 

 

Teema sai tehtud, et endal hea oleks ugeda ja meeles pidada. 

 

(Ps üks teemaväline küss: kas keegi teab kus täpsemalt e34 panoraamkatusel asendit ei stopperid asetsevad? Kas mootorites või moodulis või kus?) 

 

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_121263

IMG_20170722_185202.jpg.77272c6726332c56d2a392bb16b6e384.jpgimageproxy.php?img=&key=9d231ca4595bcc2aSuvise kruiisimise vahele on saanud omajagu juppe koguda. üks vähe teravam nukkvõll, et eta-st hüper eta teha; terve mootori tihendite komplekt (pidi olema väidetavalt ülidefka kaup tervet komplekti leida. sisaldab kõikvõimalikke tihendeid ja simmereid ja paar rihma sai lisaks võtta.)

IMG_20170810_190648.jpg.4a1f22e68dd4e8ef94c2532e5835aaaf.jpg

kuna aega ja finantsi on samaväärselt vähe siis tuleb suuremaks tööks hoogu võtta. 

kahjuks nõuab ka eriti terav nukkvõll schricki vedrusid, mis teatavasti pole odav lõbu, kuid mis on ostunimekirjas järgmine. lisaks sai soetatud keevitus, et aknanurgad ära keevitada. ja kõige lõpuks ootab 885 kaas auto pealt maha keeramist ja lihvi/survestamist/sooveldamist ja komplekteerimist.

sõita on rohkem saanud kui remontida, kuna daily tahtis ka ilusaks saada. 

 

beforereceived_1414403115314964.jpeg.32a40925019337491f2720ba60edeffd.jpeg

 

afterIMG_20170911_200619.jpg.b44e3c33db44e47eca3c309bd4ce83cb.jpgIMG_20170911_172214.jpg.1a3e7b981ad1930d08402182693fc30e.jpg

cnc plasma ja enamus metalli seadmeid käes lademes, seega sai kinnitused välja mõelda ja plaadid alla keevitada. üks kõige mugavamaid e34-sid milles istunud. tulemusega võib rahule jääda. kinnitused said (peale 3 korda lahti lõikamist ja tegemist) plug n play istuma originaal kohtadele ilma lisakeevituste ja puurimisteta ning el süsteemi järgi panna ei olnud just kõige keerulisem. Aga, et tegu on rulli foorumiga, siis sellest autost rohkem ei räägi. 

 

e30-ga sõites jäid kõige rohkem häirima esisilla loginad, nagu kombeks, alustasin rooliotste ja stabika kontidega, mille käigus avastasin, et üks kondi kinnitus oli õõtsa küljest lahti murdunud. sellest ka siis räigelt ujuv rool.

 IMG_20170731_204814.jpg.ca365e51254bac07ed2f32bb74d25306.jpg

 

Ilmselt võib märgata killustikku maas, mis viitab siis sellele, et kogu töö käis koduõues. seega võtmekomplekt ja tung ning rooliotste tõmmits olid ainsad riistad, mida arvasin vaja minevat ning ei vaevunud nii väikseks asjaks garaaži minema. kuna vana ei õnnestunud mitte kuidagi päästa, siis peksin poldi sealt välja, ning saagisin vanal stabika kondil samaväärse poldi välja sest rauasaag oli ainus käepärane asi, mida kodust leida võis, millega asi korda saada. (hiljem plasmas uued ja paksemad on üsna lihtne teha)IMG_20170731_190442.jpg.1e2ce95d7f13eaa5a58ae6836fe37b0a.jpg

algas ilusti ja peale tundi aega sõitsin juba garaaži asju tagasi panema hulga tihkema sillaga.

 

nädal peale seda sai ära mõõdetud kompressioon. ilma gaasita silindri surved 9,5; 8; 9,5; 10; 9,5; 9,5; 10. 

lisaks tegi muret teise silindri küünal.

 IMG_20170727_211710.jpg.527631bba230aaee2c58ff7219670323.jpg

 

Esimesel võimalusel ilmselgelt tellin ka komplekti küünlaid ära.

lisaks proovisin teise silindri kompressiooni kontrollida tilga õliga. ei tulnud mõõtmisest miskit välja. Aga kui silindrit tühjaks läksin sõitma, siis oli minek nagu kahepoolesel :D 

kahjuks/õnneks tuleb siis ka õlirõngad ilmselt välja vahetada. 

 

 

kõige lõpuks on üsna suur soov teha ringi 5x120 valemi peale. seega tuleb ka neid juppe varuma/leiutama hakata. e34 all see suur ja lai velg näeks minu meelest rulli all kordades edevam välja. 

 

aga vaatame kus elu viib. Mootor prioriteet. käib lauale pulkadeks ja kokku nii ehk naa ning siis vastavalt juppide saadavusele ka üritan midagi huvitavat kokku saada. 

 

esines ka üle minu mõistuse anomaalia. 

järsku lambist kadus ära puhur, ning kui hakkasin välja suretama, jäid armatuuris põlema kõik tulukesed, nagu käivitamisel. kuskil näppisin mingeid releesid ja pistikuid ja kustusid ära, ning sai ilusti süüdet välja keerata. interneedusest lugesin seoseid k7 releega. Käisin siis ühe härra juures ja spetsialist vedas releeboxist lisamassi kuskile (kõik võimalikud juhtmestikust tulnud nähtavad massijuhtmed puhastasin kohe kui jama hakkas ära) ning puhur, el peeglid hakkas tööle, jätkus aga kahjuks tulukeste saaga, millele siiani pole lahendust leidnud muul näol kui akuklemmi eemaldamine iga kord kui auto seisma jätan. Kui kellelgi on hüva nõu, on pakkumised enam kui oodatud

 

 

Terv. R

 

 

Muudetud , muutis tuul

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.