Hüppa postitusse
Postitatud
comment_151

Klapivahed enamvähem 0.25 mm (sõltuvalt klapist läheb nihkkaliiber tihkemalt, teinekord lõdvemalt alla)

Tühikäigul (eriti külmalt) üks vaiksemini töötavaid m20 üldse, mida ma kuulnud olen

M40 laadset klõbinat hakkab tegema ca 2000-2500 pöörde juures ja tundub, et seda ei tee mitte kõik klapid. Kõrgematel pööretel klõbiseb vähem

Samas külma mootoriga on hääl oluliselt vaiksem igast asendist ja kuulda on veel vähesemal hulgal klappe.

Nukal poleks nagu häda kedagi

Kui palju võiks mõjutada see ligikaudu 0.25 mm klapivahe?

Samas kui soojalt annab Haynesi manuaal 0.3 mm. Ehk kannatab ka selle järgi reguleerida?

Mis siis veel, nookurid, klapiotsad? Kuidas tuvastada, nookuri vardad lahti ja nookurid küljest?

Esiletõstetud vastused

comment_30436

Nii naljakas kui se poleks oli mul sama häda... Eelmine nädalavahetus sai klappe reguleeritud nii umbes 5 ndat korda ja tulemus oli ikka sama. Peale küünalde vahetust aga kadus probleem ... ei oska küll õelda kuidas se võimalik on aga peale küünalde vhaetust on mootor vaikne icon_smile.gif

comment_30448

Suure ls-iga mootoritel võivad klapi ja nookurite kontaktpinnad omavahel reljeefseks olla kulunud, klapivahesid mõõtes mõõdad ainult kõrgeimate tippude vahet. Proovi näiteks nukkvõlli poolt reguleerida, 0.2 - 0.25 vahega umbes peaks okay jääma.

Nookurite olukorda saad kontrollida alljärgneva pildi järgi, käik peaks kirjanduse andmetel jääma 0,016-0,052mm vahele.

rockerarm_wear.png

Muudetud , muutis markush

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus