Eelmise aasta lõpupoole sai omalegi esimene e30 kupee ära ostetud. Autoks siis e30 kupee 2,5 mootoriga, 1987 aasta. Peale on tõstetud m20b25 mootor mis esialgu tundub väga heas korras olevat. Kere tundub olevat heas seisukorras, kuid kui nuriseda siis midagi ikka leiab. Veermik oli omadega ikka väga õhtal(amordid, puksid, sarniirid jne asjad läbi).
Autole on külge minemas uued piduritorud, amordid. Sai ka tellitud strongflex puksiseerja ja alla pandud. Alla läheb touringu suurte ketastega tagasild. Tehtud on palju ja veelrohkem on teha.
Autost rohkem pilte kahjuks pole. Kui liikuma saab siis tuleb juurde
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere!
Eelmise aasta lõpupoole sai omalegi esimene e30 kupee ära ostetud. Autoks siis e30 kupee 2,5 mootoriga, 1987 aasta. Peale on tõstetud m20b25 mootor mis esialgu tundub väga heas korras olevat. Kere tundub olevat heas seisukorras, kuid kui nuriseda siis midagi ikka leiab. Veermik oli omadega ikka väga õhtal(amordid, puksid, sarniirid jne asjad läbi).
Autole on külge minemas uued piduritorud, amordid. Sai ka tellitud strongflex puksiseerja ja alla pandud. Alla läheb touringu suurte ketastega tagasild. Tehtud on palju ja veelrohkem on teha.
Autost rohkem pilte kahjuks pole. Kui liikuma saab siis tuleb juurde
Esisild ilusti koos.
Tagasild on vaikselt valmimas.
Muudetud , muutis veks