Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

Kristo

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    32
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Postitused, mis Kristo postitas

  1. Müüa M20B25 varuosadeks:

     

    M20B25 väntvõll

    vana tüübi jagaja

    süütepool

    generaator (Bosch 80A, laagrid korras, uus pingereg.) - 30€

    M20B20/B23 sisselaskekollektor

    M20B20 segusiibrid

    M20B25 sisselaskekollektor koos pihustilati ja pihustitega - 30€

    M20B25 nukkvõll - 40€

     

    Asukoht Tartu.

     

    Kristo

  2. Vahepeal sain aega natuke nende anduritega tegeleda. Paremalt vasakule siis:

    1. andur - tundub et lüliti tüüpi, külmalt hoidis kinni, kui mootor mõnevõrra soojenes siis avanes. BMW tootekataloog ütleb et tegu on termo-aeg lülitiga -> 35C ja 8s. U. 35C pealt tõesti avanes aga mis see 8s, seal tähendab?

    2. andur - lüliti, kui temp. oli u. veerandi peal, lülitas otsad kokku

    3. andur - ühe juhtmega, kellade plokile

    4. andur - külmalt 3700oomi, soojalt 280oomi

     

    Üldiselt tundub, et temp. andurid teevad oma tööd. Ilmselt siis viga mujal.

     

    Hapnikuanduri soojenduselement tundus ka korras olevat, takistus 7 oomi. See on muidugi veidi kehva et andur vaid 3. juhtmeline, peab veenduma et andur summuti kaudu hea massi saaks.

     

    Edit: muutsin väheke mõõtmistulemusi

  3. Oskab keegi öelda milleks on M20B27 (27 6K A - 90kw) mootoril neli temp. andurit ja mis võiks nende takistused olla külmalt või soojalt?

    1 - kellade plokile

    2 - mootori juhtplokile

    mis veel?

     

    Tegelikult niisama huvipärast ei küsi, probleem nimelt selles et külma mootoriga kui vähe julgemalt gaasi anda siis kipub puterdama, soojema mootoriga seda ei esine, aga ei saagi aru et kas kütet saab liiga vähe või vastupidi liiga palju. Külmalt käivitub ilusti, soojalt tahab natuke rohkem ketramist. Küünlad olid valged (viitaks nagu lahjale segule).

     

    andurid2.jpg

    Lukku

    Ostan töökorras viskosiduri ventilaatorile: 1723918
    Peaks olema kasutuses paljude erinevate mudelite peal: E30, 34, 36 bens. mootorid.

     

    Edit: Asukohaks võiks Tartu olla.

    Lukku

    Ostan preFL sedaanile roolialuse katte ja väikse kompuutri. Pakutavad asjad peavad olema korralikud ja ilma vigastusteta. Lisaks võib pakkuda sedaani tagumise ukse tihendit ja preFL käigukangi nuppu.

  4. Oleks vaja 3.91 ülekannet TYP188 korpuses, ei pea olema E30 korpuses, sobivad ka E36,E34. Võib ka ainult tigu ja taldrikut pakkuda. Äärmisel juhul võib pakkuda ka 3.64

    Vastu oleks pakkuda B25 mootori juppe.

     

    Kristo, 55568833

  5. Tihendi viga seal vaevalt on, oskan ka mõistlikult sõita.

    M40 mootoriga 316i kütusekulu peaks tehase andmetel olema maanteel 6,7 ja linnas 10,3 l/100km kohta. Ma ei usu, et tehas nii pange nende numbritega paneb. E30 kupeel pole nii raske kere ka, et 1,6 liitrine vedada ei jõuaks.

  6. Kopin EBK foorumist:

    Probleem ühe kupee E30 316i'ga (M40, 73kw), mille maantee kütusekulu on 9-10L/100km kohta 90-100 km/h kiiruse juures, linnas rohkemgi. 1,6 liitrise mootori kohta natuke liiast minuarust. Pidurid peale ei jää, rehvid on õige rõhuga, sõidab sirgelt, kiirendab reipalt. Mootor käivitub ilusti, CO on paigas, kuid tühikäigul vahel ei käi nagu päris puhtalt. Õhufilter ja süüteküünlad on kontrollitud. Lasin ka eetrit õhulõdviku peale ja alla, paistab et sealt nagu lisaõhku ei tõmba.

    Oskab keegi nõu anda, mida veel kontrollida? Kas sellele veteranile diagnostikat ka tehakse? Või äkki keegi vana E30 hunt Tartu lähedalt viitsib mõnikord pilgu peale visata ja nõu anda.

    Edit: Peab mainima, et nüüd hakkas käivituma kuidagi raskemalt, tahab pikemat käiamist.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus