Vahepeal sain aega natuke nende anduritega tegeleda. Paremalt vasakule siis:
1. andur - tundub et lüliti tüüpi, külmalt hoidis kinni, kui mootor mõnevõrra soojenes siis avanes. BMW tootekataloog ütleb et tegu on termo-aeg lülitiga -> 35C ja 8s. U. 35C pealt tõesti avanes aga mis see 8s, seal tähendab?
2. andur - lüliti, kui temp. oli u. veerandi peal, lülitas otsad kokku
3. andur - ühe juhtmega, kellade plokile
4. andur - külmalt 3700oomi, soojalt 280oomi
Üldiselt tundub, et temp. andurid teevad oma tööd. Ilmselt siis viga mujal.
Hapnikuanduri soojenduselement tundus ka korras olevat, takistus 7 oomi. See on muidugi veidi kehva et andur vaid 3. juhtmeline, peab veenduma et andur summuti kaudu hea massi saaks.
Edit: muutsin väheke mõõtmistulemusi