Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

M-Tech

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    759
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Postitused, mis M-Tech postitas

  1. Kas kellegil on käepärast autost eraldatud BMW E30 siduri peasilindrit ning saaks sellelt ära mõõta maksimaalse peasilindri käigu (vabast asendist täiesti põhja)?

    Tahaks seda võrrelda Wilwoodi pedalbox-i "short" versiooni siduri peasilindri käiguga.

    Hetkel ei ole töösilindril piisavalt käiku ja sooviks aru saada, kust probleem sisse tuleb.

    Wilwoodi silindri mõõt on identne OEM peasilindriga.

  2. Paluti edastada teave sellise ürituse kohta ka siia foorumisse.

    Äkki on siin foorumis mõni tulihingeline klassikalise bmw huviline (e30 on ka klassika), kes sooviks ka EKBK suvisest üritusest osa võtta. Ei ole kohustuslik täis originaalne auto, peaasi et inimesel on huvi ja auto näeb viisakas välja. Prooviks vaikselt koondada Eesti bmw huvilisi ning kokku viia naaberriikide huvilistega. See aasta on jälle oodata Soome BMW klubist liikmeid (soome klubi juhatuse esimees on ka lubanud tulla), on lubatud Lätist ja ka Leedust meid külastada.

    [size=18]Üritusest täpsemalt: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5575[/size]

  3. Kuna nüüd tuleb mootorile suurem turbo, jääb vana komplekt üle!

    Turbo on vastavalt ostja soovidele kas TD04 või TD05.

    TD04 tuleb varem taha aga tootlikus on väiksem, TD05 on originaalist replica aga toimib ilusti.

    Koosneb:

    * Custom made turbo kollektor BMW M10B18 mootorile (TIP stutsidega)

    * 3" bellmouthiga RV downpipe RV õmblustega (ThermoTec Gen 2 teibiga)

    * Mitsubishi replica TD05 16G Big turbo + sisene WG + actuator (kuni 380hp) VõI Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + actuator (kuni 270hp)

    * 3" Turbo õhu sissevoolutoru koos silikoonlõdvikuga

    * Teflonist armeeritud turbo õli pealevoolu voolik koos kinnitustega

    * Teflonist armeeritud turbo vesijahutuse voolikud koos kinnitustega (üks ots custom)

    * Roostevabast custom turbo õli äravoolutoru koos spetsiaalse voolikuga

    TASUTA KAUBA PEALE:

    * MegaSquirt juhtmestik BMW M10B18 mootorile E30 kerele (vajab uuesti teipimist ja veidi kohendamist)

    * 2.5" RV DownPipe (teibitud, ilma flantsita) E30 kerele

    * Turbo õli pealevooluvoolik koos stutsidega (kummist)

    * Turbo vesijahutuse voolikud koos custom stutsidega (kummist)

    Soovi korral soodsalt kaasa ka järgnevad asjad:

    * 680cc/min@3.0bar pihustikomplekt (1 pihusti oleks hea uus tellida) - 100.- eur

    Täiesti stock ja remontimata mootorist sai DynoMaxis tõmmatud TD04 turboga järgmised numbrid (0.9 bar):

    175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm

    327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm

    400m 14.1s@161km/h, 0-100km/h 6.0s.

    aal.thumb.jpg

    Remonditud mootorist aga streikiva süütesüsteemiga sai TKTK-s tõmmatud TD05 turboga järgmised numbrid (1.0bar):

    213kw/290hp mootorist (185kw/251hp rattast) @ 6300rpm

    377nm mootorist (328nm rattast) @ 4500rpm

    aao.thumb.jpg

    Hetkel sõidab 1.5bar rõhuga.

    Hind: 500.- eur

    Asukoht: Tallinn

    Kontakt: 52 74 011

    üldpilt:

    aaa.thumb.jpg aab.thumb.jpg aac.thumb.jpg

    aad.thumb.jpg aae.thumb.jpg aaf.thumb.jpg

  4. Poisid poisid, tulge nüüd maapeale, 0.25mm on esimene rem. mõõt juba mõnel mootoril.

    Kulumist mõõdetakse ikka SAJANDIKES mitte KÜMNENDIKES nagu te praegu teete. :shock:

    Normaalse mootori maksimaalne kulumispiir on seal umbes 3-5 sajandiku juures + paisumis lõtk.

    See kehtib tavalistele tehasemootoritele.

    Iseasi kui kasutusel on näiteks sepiskolvid, mis eeldavad üldjuhul juba 8 sjaandiku lõtku.

    Hetkel on mul ehitamisel üks Ross Racing sepiskolvidega mootor

    millele kolvi tootja näeb ette 12 sajandiku paisumislõtku. :shock:

    Sellise KULUMISEGA tehasemootor on ammu ilma prügikastikaup.

    Palun tehke vahet PASIUMISLÕTKUL ja KULUMISEL.

    Antud mootoril peaks olema tehasest paisumislõtk 2 sajandiku ehk 0.02mm.

    Kõik suurem vahe üle selle on juba kulumine.

    0.05mm koos lõtkuga ehk 0.03mm kulumist oleks juba korraliku mootori viimane piir.

    Täpse spec-i leiab ilmselt kuskilt remondiraamatust.

  5. Eks ta kuidagi on vast vahetatav aga siis pead laskma treialil teha vastavalt klapi mõõdule puksi.

    Pole ühtegi korraliku veel nii pilbasteks võtnud.

    Õhk saab replical nii väljalaskest sisselaskesse kui vastupidi, kui asi lekib.

    Seadistada on ka ilmselt huvitav, kui sumpasse meeldivalt värsket õhku otse sisselaskest tuleb.

    Meil Corollal ka sama 60mm WG M20 motoga kasutusel aga seal on WG eraldi otse õue.

    Siiski peaks talvel asja kuidagi õhutihedaks saama.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus