Hüppa postitusse

John325

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    114
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis John325 postitas

  1. 87a. 320i tegu millele sai peale visatud 2.5 126kw mootor.

    Lisadest on 4.10 LSD, El aknad, nahksisu, M tech II rool.

    Vahetamist vajab survelaager, ja vb mõni amort ka.

    Stanged on koopiad plastikust.

    Ja värviks on poolmatt must.

    Täpsemini lakitud matt.Veljed on värskelt sirgestatud( keevitatud ei ole ja ei vaja ka).

    Veljeservad on ilusaks treitud. Ja uuesti värvitud, lakitud.

    Kõik neli velge on 9tolli laiad. ja ees on 7mm flansid.

    Üleskirjutus auto ehitamisest:

    Muu info ja pildid: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1074947&rhash=7d80

    Lisainfo +37253028705

    29305691.jpg

  2. Ka ma selle probleemi tarbeks sulle juba mitu kuud tagasi infot ei jaganud? Starteri külge minev kõige peenem juhe on kas katki, ühendamata, mootori pistikus valesti ühendatud, või starter ise ei ole korras ja ei anna massi. Juhtme värv peaks olema pruun lilla triibuga annab ta kahele releele massi.

    Ei mäletaks küll. Kuid sellegipoolest tänud info eest, õhtupoole kontrollin üle.

  3. Olen googeldanid nii palju et sain teada et nendest 1 juhe (roheline) on start signaali juhe kus pidi alguses väike pinge olema et tööle panna "main relay"-sealt edasi küttepumbarelee- ja muu edasine mis paneks aju tööle.

    Probleem on selles et ma ei oska seda rohelist juhet kuhugi panna.

    Motronic1.0 pidi start signaali andma sellele rohelisele juhtmele läbi pardakompuuteri või läbi selle relee, täpselt ei mäleta.

    Jama on selles et mul ei ole seda pardakomput kuna mul on motronic 1.3juhtmestikuga auto olnud ja ilma komputa.

    Järgnevas foorumis nr6. postituses väidab keegi et "The DME start signal and coil power are on the same circuit"

    http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=138601

    Kas ma saan õieti aru et see üks kolmest juhtmest peaks olema süütepooli "+" ühel "rajal".

    Oma kesiste teadmistega ei julge kohe 12v teadmatusse kohta lasta, ehk keegi annaks veel sõna ja enda arvamuse enne kui midagi läbi kärsatan.

  4. Nimelt On kamm juhtmestikus, Ei ole sädet ja Benapumba releeni ei jõua vool.

    Kas keegi tuleks ja aitaks käima saada rullika.

    Võin ise tuua ja viia sind:)

    Hea soe garaaz, tööriistad olemas jne.

    Häädemeeste vallas, Pärnumaal.

    Helista kui tahad aidata 53 028 705

    Foorumis ma kahjuks ei viibi, seega ärge palun sõnumeid jätke lootes et neid näen.

    PS! Tasu garanteeritud:)

  5. Iga asja täpset nimetust ma tõesti ei tea.ja varem sellist asja lahti võtnud pole,lihtsalt oletasin.

    Positiivne on see et kunot mulle asja selgemaks on teinud.

    Võtsin lati korpusest välja,

    p8184973.jpg

    p8184970.jpg

    kundepoolse lati kolvivarre tihendiga polnud raskusi(too on veel alles pehme ja istub ilusti tihkelt varre peal).

    Varre läbimõõt, kus on tihendi pind on 26mm,ja mõõda kuidas tahad sain ikka välimise tihendi pinna 35,3mm.

    Juhipoole tihend,mis arvatavasti suurt leket tegi,on raske kätte saada, ei kujuta ettegi kas seal on sama tihend mis teisel pool?

    Kunot ehk jagab näpunäiteid ja vaatab kas tal on sellised tihendeid.

  6. kuna enda auto välimus täiesti Black siis kõik pakkumised oleks

    teretulnud. Täpsemalt on vaja tumeda klaasiga suundasid või

    vähemalt klaase mis sobiksid e30 originaal esi suunatule külge.

    Tänud! :)

    Toonkilega oled proovinud smoukida?

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus