Hüppa postitusse

MarkusV

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    64
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

Postitused, mis MarkusV postitas

  1. Kurb, et selle autoga nii läks aga Delfi kommenteerijatest ärge laske ennast küll häirida. See leht toodabki enamasti selliseid uudiseid, mis meelitavad ligi raskendatud mõttetegevusega inimesi. Mulle meenus kohe see lugu Delfist: http://forte.delfi.ee/news/auto/haruldane-bmw-pandi-oksjonile?id=68421657

    Samamoodi juttu Alpinast, küll C2-est aga suurem osa kommenteerijatest ei saa aru, millega tegemist ja muudkui lahmivad.

    Ühesõnaga mina enam delfit ei külasta, saan oma uudised kätte http://uudised.err.ee lehelt ja on kohe palju inimlikum tunne.

    • Meeldib 1
  2. Müüa poolteist kuud auto all olnud OEM rooliotsad. Tootekoodid: 32211701038 ja 32211701037. H2-es letihind kahe osa peale kokku 220-240€ umbes.

     

    Müün kuna välimiste vahetamisel selgus, et ka sisemised vajaksid vahetust, paraku sisemisi OEM otsi eraldi ei saanud osta ja tuli osta komplektis koos välimistega. Seega üks paar välimisi otsi üle. Arvan, et pooleteise kuuga vähenes rooliotsade väärtus mõnevõrra ja nüüd nad maksavad 160€ paar või mõistlik pakkumine. Asuvad praegu Tallinnas.

     

  3. Ise kahjuks ei taibanud pilti teha kui need autol all olid. Paigaldatud sai need selle pärast, et ix-ile oli vaja tagumisi vedrusid. Remondikohas, kus ma käisin, spetsialistid arvasid, et need JOM-id sobivad ja saab sobivale kõrgusele reguleerida. Originaali teed ei läinud, sest jutu järgi saavat originaale ainult läbi tehase tellimuse. Reaalsus oli see, et isegi kõige kõrgemas asendis olid JOM-id minu auto jaoks liiga madalad. Hiljem uurisin ise veidi originaalvedrude kohta, selgus, et H2-st võta neid palju kulub ja tulevad 5 päevaga kohale. Seega saigi need muretsetud ja nii need JOM-id üle jäid. Mulle tundub, et väheses madaldamises neid vedrusid küll süüdistada ei saa aga see on subjektiivne arvamus, mis ühele madal, see teisele kõrge.

  4. Lihtsalt räpane ja küljepeal on mingi läikiv kleeps, mis on hakanud lahti tulema ja tekitab mulje, et mingi hull alumiiniumi laast on lahti.

    Kriime on aga kasutamist need küll ei sega. Lisan ka vähe parema pildi asjadest, kus nende olukord planeedil Maa on vähemalt puhtuse osas kõvasti paranenud.

    photo.JPG

  5. Müüa väga vähe kasutatud tagumised madaldusvedrud koos alla käivate flantsidega, millest annab kõrgust reguleerida.

    Täpsemat toote nime ei oska öelda, üritan uurida müüja käest. Sain aru, et vedrud tulid ladu24.ee valikust.

    Minu käest küsiti nende eest 70€, 40€ võiks nad praegu väärt olla.

     

    Edit: Müüja ütles, et need on JOMi Blueline madaldussarja tagumised vedrud.

     

    Asuvad Harjumaal.

    IMG_1180.JPG

    IMG_1181.JPG

  6. Pakkuda selline pump nagu siin lingil:
    http://www.ladu24.ee/et/ladu2/38/100214,0,0,1/E3240,220

    Oli kasutuses facelift R6 mootoriga rullikas, 1:1-le ta sinna ei sobinud aga kuidagi sai paika, tegi väga koledat häält. Auto sõitis selle pumbaga kuskil 200km, kuni originaal Boschi pump ta piinadest vabastas.
    Seega põhimõtteliselt uus asi aga viisakasse masinasse oma lärmakuse pärast ei sobi minu meelest, äkki kellelgi on vaja, mingisse põllurallikasse või säästuprojekti. Pakkuge hinda. Asub Kuusalus aga võin ka Omniva postiteenustega saata. Telefon on 5I7I762.

  7. Kas keegi oskab seletada kuidas e30 oma väikse ajuga teeb kindlaks, kui palju bensiini paagis alles on? Minul on praegu selline olukord, kus seier võib näidata 60 liitrit ja OBC näitab 3,5 liitrit. Reaalselt on paagis 20-30 liitrit. Skeemi järgi tundub, et mõlema paagipoole taseme andurid on ühendatud jadamisi ja otse kütuse seieri külge. Pumba juures oleval anduril on lisaks lüliti, mis on ühendatud bensiini tule külge, lüliti ühendab selle tule vooluringi, kui paagis on alla 5 liitri vedelikku. Pumba poolset andurit uurisin ja sealt leitud takistused tundusid minu jaoks kahtlased, seega tellisin uue, mille takistused olid loogilisemad. Uus on VDO toodang, OEM varuosa. Paraku probleeme see ei lahendanud. Kuidas OBC saab info, palju kütet on, jäi mulle skeeme uurides arusaamatuks. Eraldi andurit ju ei ole OBC jaoks, äkki siis hoopis spidoplokk ajab asjad segaseks? Vasakut andurit ma ei ole uurinud.

  8. Aga miks te üldse selle hinna üle vaidlete? Kui keegi tahab küsida 6000€ no las ta küsib siis, mis vahet seal on? Ostmine ja müümine on minu teada endiselt vabatahtlik.

    Kas see mitte kõigile e30 omanikele kasulik ei ole kui kuulutustes on kõrged hinnad? Näiteks kui kellegi suure vaevaga taastatud masin sõidetakse puruks, siis auto on küll läinud aga ehk on lootust kindlustuse käest veidi suuremaid summasid saada?

    • Meeldib 1
  9. Vabandused, sain mõttest valesti aru.

    Aga sa tahtsid vist öelda, et kuni 1:51-ni on originaalilähedane, breaki esimene pool lihtsalt loopima pandud. 1:51st edasi on ikka natuke tükeldatud neid trumme. 2:13-st läheb jälle lihtsama loopi peale tagasi. 

  10. Järgnev lugu on kõige parem näide "amen loop"-ist. Ehk siis kogu drummi ja bassi muusika alustalast. :) Kes teab, see teab, kes ei tea, see võib youtube-i "amen loop" kirjutada ja leida selle koohta seletava video.

     

    Miks just see on parim amen breaki kasutus? Üsna lihtsakoeline ju... Tõenäoliselt maitse asi aga näiteks Equinox, Breakage, dgoHn, Fanu jne teevad palju julgemaid asju ameniga, näiteks Equinox - Make You Flex. Osa ajast käib break üldse tagurpidi jne

    http://youtu.be/-QdZpX0sbm4?t=1m30s

  11. Siit nimekirjast, siis päris palju vahepeal ära müünud, esimeses postis täiendatud info. Ise väga müügiga tegeleda ei viitsi enam, proovi mõttes andsin siit nimekirjast Crunch USA PZ80.4, Blaupunkt Velocity VR450 ja veel ühe väikse 2 kanaliga Sony võimendi Kehras asuvasse kasutatud tehnika poodi. Kes seal kandis elab ja soovib neist mõnda omandada, siis poe info leiab siit:

    https://www.facebook.com/pages/Kasutatud-Kraami-Kaubamaja/151754271547105?fref=ts

  12. Kas siin keegi on suuteline tootma taolisi kandilisi seibe, nagu sellel lingil:

    http://bg-electronics.de/shop/product_info.php/products_id/74

     

    Kogus, mis mul vaja läheb, on kuskil 150 tk, suurused pean täpsustama, enamus on ühe mõõduga, mõned ka suuremad kindlasti. Ei pea olema kullatud aga võiksid olla kaubandusliku välimusega.

    Kruvid ehk leiab kuskilt kinnitusvahenditega tegelevast firmast.

     

    See oli odavaim pakkumine, mis ma leidsin sellistele kruvidele, pakuvad küll soodustust: kui ostad üle 50 tk, siis tuleb tüki hind 0,86€. 150 kruvi läheks maksma 130€ pluss post. Ei tundu väga loogiline.

  13. Pika võimendite ostmise/müümise/vahetamise järel tuleb tõdeda, et et olen vist enamasti tegelenud ostmisega, sest kätte on jäänud märkimisväärne hunnik nelja kanaliga võimendeid. Pildid ja mõningad andmed on kõikidest võimenditest olemas aga et mitte teemat ajada kilomeetri pikkuseks, siis lisan esialgu ainult toote nimed ja hinnad. Kõik võimendid on kasutatud, seega välimusel esineb jälgi kasutamisest, on kriime jms. Mõndadel kindlasti kõlarikaablite kinnitamise kruve puudu jms. Kõik võimendid on töökorras. Vahetuseks võib pakkuda 1/2 kanaliga võimendeid, või heas korras ja komplektsuses Traktor A10 Scratch komplekti.

    1:Alpine 4452 - Müüdud

    2:Pyle PA460 - 35€

    3:Blaupunkt MPA 400 - Müüdud

    4:Novex 2200 - 40€

    5:Magnat Classic 360 Rapbull - 40€

    6:Crunch USA PZ80.4 - 40€

    7:Crunch USA PZ125.4 - Müüdud

    8:Axton C508 - Müüdud

    9:Mac Audio MX4000 - 50€

    10:Toxic TX1600N - Müüdud

    11:Clarion APA4204 - Müüdud

    12:Emphaser EA480 - Müüdud

    13:Hifonics Zeus 440 - Müüdud

    14:Rodek R4100N - Müüdud

    15:Blaupunkt Velocity VR450 - 75€

    Täpsema seisukorra/piltide saamiseks võtke ühendust PS-i teel või telefonil 5!71762, asuvad Kuusalu ligidal aga saan ka Omniva postiteenustega saata.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus