-
Postitusi
66 -
Registreerus
-
Viimati külastas
Postituse tüüp
Profiilid
Foorumid
Sündmused
Postitused, mis reno14 postitas
-
-
1/15/2016 at 16:27, Ummy325 ütles:
Kas alles veel?
Alles. Kui huvi olemas, tule läbi vaata ja saad kindlasti kaubale. Asjad vedelevad jalus.
-
müüdud.
-
Tere. Kas on veel alles? Ja kas pilte saaks?
Tere,
Alles. Proovin homme nad välja tassida ja hetke seisust pildid teha.
R
-
Müüdud, Lukku!
-
müüdud, lukku!
-
-
-
Tere,
Pakkuda müügiks vähe kasutatud Schricki klapivedrud 000202090 + taldrikud.
Kasutusel olid bmw M30B35 mootoris.
Hind 150.-
55 555 907 (asukoht Tallinn)
-
info käes, võib teema lukku panna.
-
bmwfans info kohaselt on samad kutsikad kasutusel ka M10 mootoriltel. Seega kellel need laual vedelevad, saaksid ehk mõõtmise teha.
Kellel jäi segaseks millega tegu siis http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-Sedan/Europe/535i-M30/browse/engine/valve_timing_gear_cam_shaft_2/#1710975_30
detailid nr 30
-
Tere,
Kes saab aidata sellise teemaga: nimelt oleks vaja teada m30 3,5 mootori klappide "kutsikate" mõõtu asendis kus nad on nii öelda omavahel koos ehk tööasend. Kellel on nad käepärast saaks ehk ära mõõta.
Milline on kitsama otsa ja milline on suurema otsa mõõt?
Aitähh ette!
-
S38 E30'le
asukohas Muud mootorid
Minu omal jah pigem ikka turbo pärast see
Sai siin teema autorile väheke infot jagatud. Põhiline asja juures on mootori asetus, kas läheb ta vahele nii öelda sirgelt või nurga all. Minu omal on mootor korraliku kaldega väljalaske kolle suunas. Sedasi mahub ta ära. Kui nüüd panna M5 mootor ja kenasti sirgelt, siis võib juhtuda et kapott kinni ei lähe. Mina pigem paneksin mootori kergelt viltu, kui hakkaks sillatala jne muutma. Sillageomeetria muutmine on pms oksa saagimine millel sa istud.
- 1
-
M: FL udutuled (esimesed)
asukohas Varuosad
Müüdud võib teema lukku panna!
-
M: FL udutuled (esimesed)
asukohas Varuosad
-
M: FL udutuled (esimesed)
asukohas Varuosad
tere
sooviks udukatest pilti
Tere,
Saada mulle oma e-mail.
Kui mõni kasutaja kes juba on saanud pilte, oskab siis võiks need pildid siia üles visata. Tänud!
-
M: FL udutuled (esimesed)
asukohas Varuosad
Müüdud
-
endiselt oleks soov tihendi järgi.
Võib pakkuda ka korralike udukaid (terved, koos tihenditega, originaalid).
-
-
Tere,
Soov osta FL parema poole udutule kummitihind (tihend mis paikneb udutule ümber ja toetab vastu stanget).
Tallinn,
55 555 907
-
Tere,
Kas kellegil on pakkuda korralike suunatulesid (koos pirni pesadega) ja coupe kerele korraliku kapotti (FL kere)?
Asukoht Tallinn,
55 555 907
-
Iseenesest ei kujuta mina ette, miks keegi oma korralikku autot sellisel viisil üldse transpordib??
Minul on lihtne vastus - puudub BE kat, seega ainus viis rajaautot punktist A punkti B toimetada on jäikühendus. Korra olen ka konna proovinud, kuid sinna peale minu autot panna ei saanud ja treila kasutamine tänaste trahvide juures on väheke ebameeldiv.
Mis puudutab lukus rooliga vedamist, siis minul puudub kogemus ja ei oska kaasa ega vastu rääkida.
-
Siin teemas näidatud kolmnurgaga mina autot vedada ei julgeks. Korralik kolmnurk on ikka raskest rauast tehtud asi ja üldse ei ole vaja seda kolmnurka väga pikana teha. 80 cm on piisav. Aga jah, kiiruskatseid kolmnurgaga vedades teha ei tasu ja ka järski pöördeid mitte. Minul on kolmnurk kinnitatud kõrvade külge mis on omakorda kinnitatud esistange amortide külge keevitatud mutrite külge. Püsib kenasti ja tegu on igati tugeva kohaga, kuna sama koha külge kinnitub ju ka originaalis auto vedamise aas. Minu kolmnurga pilt lisatud.
Minul kasutusel olnud pms sama lahendusega kolmnurk mis Silwer`l (ainult pikem, mul ca 1,5m). Kinnitus meetod samuti sama, kolmnurk istub kinni kõrvade külge mis omakorda on kinnitatud siis pukseerimiseks ettetähtud kohta (ehk esistange amordi külge).
Olen seda autot vedanud enamusest linnamaasturiga, ehk vedav auto on alati olnud raskem kui veetav. Mitte kordagi ei ole ma tulnud selle peale, et paneksin veetava auto rooli lukku! Kui ma soovin keerata järsemat kurvi, siis mis valemiga see veetav auto minu taga soovitud pöörde ära teeb, ilma suuremate kangutamisteta? Seega rool on alati lukust lahti ja auto käitub vedamise ajal üli viisakalt, ei kisu, ei vingerda ei tee midagi mida ta seal taga vedades ei peaks tegema. Ainuke koht kus tekib ebameeldiv tunne, on olukord kus veetav auto ja vedav auto on eri laiusega ja rattad satuvad eri kohta sõiduteel (jutt käib ära vajunud vaalus teedest). Siis on tõesti vahel tunne, kuidas tagumine auto tahab leida omale parema positisooni.
Olen selle kolmnurgaga sõitnud ka 90km/h mitte mingit probleemi, sõidab järgi kergemalt kui suvaline haagis millel 500kg raskust peal. Muidugi ei ole mõistlik seda teha pikemal sõidul. Suurimaks miinuseks on sellisel pukseerimisel ajakulu ehk siis vurad 50km/h, kuid see on ka igati õigustatud liikluseeskiri (ohutus jne).
Asi millega enamus vast pole arvestanud on aga veetava auto tervis
Minu super hüper viimane sõit selle kolmnurgaga oli ühele haapsalu üritusele, kus siis koju sõit sai ette võetud läbi Martna, mnt oli aga poole pealt remondis ja terve mnt laiuses oli tee üle lastud freesasfaldiga! Sõidukiiruseks võtsin max 30km/h, enam aeglasemalt ma lihtsalt ei suutnus seal kulgeda. Koju jõudes oli siis tulemuseks: purunenud esitule klaasid (kõik 4), õnneks udukaid siis polnud autol, stange ja esitiivad olid justkui läbinud ideaalse liivapritsi, ehk värv oli nii maas kui üldse olla sai, samuti sai kapott omajagu kivitäkkeid, lisaks oli kapotialune täis freesasfaldi kive, seega enne järgmist käivitust sai ikka omajagu aega kulutatud, et kõik kivid mitte vajalikest kohtadest eemaldatud saaksid. Kusjuures vedaval autol olid porilapakad täiesti olemas!
Peale seda üritust pole ma antud kolmnurka kasutanud
-
Müüdud!
-
O:M-Tech II tagastange
asukohas Tuuninguks vajalik
Teema lukku, õnnestus osta nii esimene kui tagumine originaal
M:kapott (scoobiga) ja pagaasniku luuk
asukohas Tuuninguks vajalik
Postitatud
Müüdud, lukku!