Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

hgtafka

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    13
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Profiili info

  • Minu autod
    e46, e30

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja hgtafka saavutused

Õpipoiss

Õpipoiss (3/14)

  • Pühendunud Harv
  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud

Hiljutised märgid

0

Reputatsioon

  1. hgtafka

    M: E30 Sportistmed

    Teeme ühe värskenduse, hinda võib veits timmida, kui selle taha asi jääb.
  2. Müüa E30 eesmised sportistmed. Raamid on 83 aasta omad. Juhiiste on originaalkangaga, kõrvaliste värskema must-kollase nahaga. NB! Mõlemal kattel on kõrvalistme materjal olemas ja saab kaasa kaubaga, kollane-must on korralik, vaja ainult kokku õmmelda ja peale panna (õmblused võeti lahti, et uute katete jaoks mõõdud võtta). Kollasel istmel on põlvetoe nahk puudu, mehaanika ja polster olemas selle jaoks. Hetkel on pandud alla korralikud uuemat tüüpi siinid, originaalsiinid saab samuti kaasa mis vajavad taastamist. Mehaaniliselt heas seisus, raamid on keevitatud, liikuvad osad määritud. Amortidel on vurts otsas ilmselt. Asukoht Tallinn Hind 550
  3. Ostan kõrvalistuja turvavöö süsteemi 72111972058 või 72111972068. Vöö ja tõmbemehhanism peaksid olema korras. Samuti ostan kõrvalistuja poolse terve lävepaku katteplastiku 51471904595
  4. 87 aasta on, aga üleliigset nuppu seal küll pole. Faderi kõrval on ainult klaasisoojendus ja ohutuled
  5. Ma ilmselt lõpptulemusena veangi eraldi juhtmed esikõlaritele, kuna hetkel läheb 4 kõlarit fader nupu külge ning seal ühendatakse esi+tagakõlarite vasakud kanalid kokku ja esi+tagakõlarite paremad kanalid samuti kokku, tõenäoliselt jadamisi ja 4+4=8 oomi peale, seega esimesed kanalid makil ei olegi kuhugi ühendatud ja ressurss seisab. Ilmselt jätan tagumised kõlarid ainult läbi faderi siiski tööle, et see nupp midagi vahvat ikka teeks, mitte ei seisaks täiesti funktsioonita
  6. Ma olen täiesti nõus, et makk mõjutab. Aga selles olukorras välistaks maki kui nõrgima lüli, kuna sai proovitud nii vanema CD makiga kui ka tänapäeva Continentaliga, mis suhteliselt hästi sisuga sobib. Mõlemad mängitasid tagakõlareid suht hästi, samas esikõlarid jäid nigelaks.
  7. Mul on endal sama küsimus IS spoilaga seoses. Hetkel tundub ta kahepoolse teibiga olevat küljes, mis hakkab lahti tulema. Samas olen mitmel autol kasutanud kahepoolset teipi numbriplaadi kinnitamisel otse kere külge (ilma aluseta) ja pole ükski näidanud märki, et tuleks lahti, saanud suurel hulgal survepesu jne... Seega üks variant oleks korraliku kahepoolse teibiga spoila kinnitada, ntx 3m vms turuliider. Siis ei ole ka muret sellega, et need poldiaugud roostetama või vett läbi laskma hakkaksid.
  8. Siis on see müsteerium lahendatud, tänud! Ma ei ütleks, et asi on makis, tagumised töötavad väga hästi ja kuna heli tuleb veel ajutiselt läbi pre faderi nupu, siis nii esi-kui tagakõlarid saavad signaali samadest kanalitest. Olen helisüsteemidega nii kodus kui autos omajagu tegelenud ja siin süüdistaks pigem jah kõlari hermeetilisust ning jäiga paneeli puudumist või siis lihtsalt kehvasi kõlareid. Aga eks kevade poole saab esikõlaritega rohkem tegeletud ja siis peaks natuke selgemaks saama, mis seal nõrgem lüli oli.
  9. Tere! Teatavasti on tagumiste Premium kõlarite äratundmine lihtne - peale selle, et nad plastikkopsikutes on, on bassivaljukal ümber korvi pool keritud ning kõrgete jaoks kondekas ning bassika peal 40W kirjas. Taga on mul need nn premium kõlarid, aga kuidas on lood esikõlaritega? Minul ees tviitreid näiteks pole, aga bassikad kickpanelites on 40W, lillade koonustega ja muidu väga sarnased Premium kõlaritele. Internetis liigub veel jutte, et ees mitte Premium kõlaritel on 25W kirjas. Kas liigub erinevaid variante ringi? Heli hinnates, siis taga premium kõlarid teevad päris head häält Aga eesmised vaevalt plekikolinat, seal ei ole kõlar isegi õhutihedalt kere küljes, kuna valjuka küljelt tulevad erinevad juhtmed välja, seega ees annab heli kõvasti paremaks teha. Manuses pildid ka kirjeldatutest
  10. hgtafka

    O: E30 Mtech1 370mm rool

    Jätkuvalt väikse mtech1 rooli otsingul.
  11. hgtafka

    O: E30 Mtech1 370mm rool

    Sportistmed olemas, aga olen jätkuvalt Mtech1 väikse rooli otsingul!
  12. Tere! Otsin E30'le s obivat Mtech1 väiksemat rooli läbimõõduga 370mm. Võib pakkuda erinevas seisus. Hinnas jõuame kokkuleppele Kontakt sõnumid või taavi.piirak(ät)gmail.com
  13. hgtafka

    O: E30 sedaan R6

    Tere! Otsin omale hobiautoks ühte heas korras e30 järgnevaga: Sedaankere R6 bensiinimootor, eelistatud 2.8, aga vaatan ka muud variandid üle Manuaalkast Dokumendid peavad korras olema, kaasa arvatud mootori vahetus Hind võiks olla alates 5000€ Pakkumised palun postkasti või e-mailile: taavi.piirak(ät)gmail.com
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus