-
Postitusi
25 -
Registreerus
-
Viimati külastas
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis Grete postitas
-
Müüa väga korralik tagaluuk kupeele/sedaanile. Roostevaba, sirge, mõlgid puuduvad, servad korras. Epo. Hinnaks 150€. Tartus 5221131
-
Müüa fl kupee kere, 300€. Tahaks anda tervikuna. Sobib keredetailide doonoriks: vasak tagatiib, vasakpoolne osa tagapaneelist, kogu esiosa, põhjadetaile. Ehk miskit veel. Parem tagatiib eemaldatud. Salong põlenud. Tartu 5kaks21üks31
-
Ostan terve ja korraliku esiklaasi. Võib olla nii toonribaga kui ilma. Tartu ümbruses või lõuna eestis oleks parim. 5221131
-
Ostan E36 compactile heas korras kardaani. tel. 5kuus90üks09null
-
Kas on alles?
-
Otsin BBS Style5 15" veljekapslit (terve ja töökorras kapsel koos keskmise- ja kärjeosaga). Vaja oleks vähemalt üht, kuid võib ka rohkem kapsleid pakkuda (kasvõi koos velgedega). Kapsli värv/värvi seisukord ei mängi rolli.
-
@LauraK kirjutasin Teile
-
Ostan korraliku bensiinipaagi 55L. Helista 5221131 või kirjuta.
-
"Kui vedelik ikka kaob siis termostaadi vahetus ei aita. Kas liigne rõhk pole jahutussüsteemis kui paisupaagi kork maha keerata? Muidugi kogenematu silmaga on seda keeruline määrata kuna 1 atm rõhku seal peab olema. Kui leket poole siis on ilmselt süüdlane plokikaane tihend või harvemini mõra plokikaanes. Antifriis võib lekkida mootorist välja (mootoriruum ja salongi soojendusradiaator), mõnda silindri põlemiskambrisse (väljub valge suitsuna summutist) või mootori õli sisse (esialgu tõuseb mootoriõli tase kontrollvardal, hiljem muutub õli värvus heledamaks). Positiivne on see, et igas variandis on viga parandatav 🙂" Aitäh vastamast! Termostaadi vahetamise põhjus oleks siinjuhul see liiga kuumaks minemine. Hetkel tundub mulle, et jahutussüsteemis 2 viga korraga - salongiradika või selle torude leke ja vigane termostaat, mis piisavalt ei avane (aktiivsete kiirendustega linnasõidul ja maanteel 90km/h puhul läheb temperatuur liiga üles). Õlitase on timmis ja summutist valget suitsu ka ei tule, seepärast hästi ei usu, et põlemiskambrisse jookseb. Saan vast neljap lõpuks aega, et termostaat ära vahetada, siis on näha, kas temperatuuri jama lõpeb või mitte. Siis järgmine asi, mida kahtlustada ongi plokikaane tihend.
-
Peaks olema tõesti aga ei olnud kuskil miskit näha. Aknad olid kerge rasvakihi all küll, kui paar nädalat tagasi salongi koristasin. Õli on normis, küünlaid pole veel kontrollida jõudnud. Mootor m42b18 e36 pealt. Pärast seda, kui salongiradika vahelt ära võtsin, ei ole jahutusvedelikku enam niimoodi kadunud aga mootor läheb ülearu kuumaks ikkagi (90km/h maantee või sportlikul linnasõidul).
-
Ega alles vist pole enam?
-
Aitäh kõigile vastajaile. Hetkel ei ole veel kontrollinud näidiku juhtmestikku/pistikuid jms. Visco peaks korras olema, veepump ajab ka normaalselt ringi, aga nüüd on väga kiiresti hakkanud kaduma jahutusvedelik, mootoriruumist mingeid lekkeid kuskilt ei tuvastanud, silmaga nähtavaid kohti, kuhu välja oleks jooksnud, pole. Ilmselt on siis variant, kas jookseb mootorisse või kuhugi salongi? Võtsin eile vahelt välja salongiradika, et jälgida, kas vedelik kaob endiselt sellistes kogustes nagu enne (10km peale mingi pool paaki). Pärast seda sõitsin linnas kontrolliks, temperatuur oli stabiilsem, kuid seier liikus ca 10km ringi peale lõpuks 1/2 ja 3/4 vahele, eriti kärmelt tõusis ta siis, kui autol vabakäigul linnakiirusel veereda lasin või üle lamavate hanereas venisin. Kas linnas liikudes selline temperatuur on ikka normaalne? Punase või 3/4 peale seier seekord küll ei läinud. Pärast salongiradika vahelt võtmist nii palju vedelikku ära ei kadunud - täna hommikuks oli ehk mingi 1,5cm jagu vähem, kui eile enne sõitma minemist, aga see võis tulla voolikute lahtiühendamisel kaotsi läinud ja salongiradikas olevast vedelikust. Valan täna uuesti normi ja sõidan kontrolliks veel. Kui jahutusvedelik mootorisse jookseks peaks valge aur taga olema? Tundub, et ei ole... Vahetan nüüd igaks juhuks ära ka termostaadi, eks näis, kas see lahendab temperatuuriprobleemi või ei.
-
Avastasin täna, et linnasõidul liigub temp. näidik üle 1/2 joone, pendeldab keskmise ning 3/4 joone vahel ja seda üsna aktiivselt. Esimest korda ilmnes see probleem kui Tln-Trt otsa sõitsin ca 120km/h ja näidik tõusis 3/4 jooneni. Mida kontrollida, milles võiks viga olla?
-
Ostan kupeele originaalluugiga heas korras katuse
-
Ostan E36 COMPACTi komplektse tagasilla koos diffriga (õõtshoovad, sillatala, reduktor) ja kardaani.Oleks hea, kui saaks ka kerekinnituspoldid ja seibid.Tel. 56901090
-
Müüa BMW E36 Compact tagaluuk koos klaasiga, hõbedane. Tartus tel. 56901090 või 5221131
-
Tere, Otsin oma kupeele laepolstrit, vaja oleks ka tagumistele aknapõskedele katteid.
-
Kupeele laepolstrit + tagumisi aknapõse katteid on?