
Kõik, mis SiilUdus postitas
-
2.4td ei käivitu
Milline relee see kaitsmekarbis pearelee on? Või kus see asub üldse? Ja kas keegi oskab leida mulle elektriskeemid äkki ,tahaks kontrollida millised juhtmed pumba pistikust milliste aju klemmide alla jooksevad ,et kas ikka kõik ühendused on olemas.
-
2.4td ei käivitu
Kallid fanatid ,mure jätkuvalt õhus ,olen kõik mehhanilised probleemid välistanud aga tekkis küsimus ühe musta karbi kohapealt,panen pildid ,mis oskate öelda mulle selle kohta ,kas võib seotud olla. Tegin katsetuse ,pumba küljes kuhu kinnitub kõrgsurve toru ,seal on sellised pikad klapid vedruga ,ühe keerasin maha ja andsin starterit ,kütust tuli ,panin klapi tagasi ei tulnud midagi. Vahetasin ka kütuse surve regulaator klappi. Võtsin ka suretus klapist klapi välja ,aga eelnevad juba olin 10 korda veendunud et see tõõtab aga siiski proovisin. Äkki on asi seotud kuidagi selle musta karbiga ,interneedumist loen et see ainult USA 6.5 td masinatel. Palun aidake kuidas oskate. Päikest🙂
-
2.4td ei käivitu
Muidu ma võtsin filtri vahelt ära ,panin läbipaistva vooliku ,ja imesin läbi tagasivoolu pumba täis ,paagi ja pumba vahele panin ka tagasivoolu klapi . Natuke raskelt tuleb küll paagist ,aga proovin täna siis kanku katusele panna ja lasen ise peale voolata. ,Iseenesest voolik on praegu täis ,kui käijama hakkan siis imeb pumpa sisse teatud koguse ja kui järgi jätan ,tuleb tagasi .
-
2.4td ei käivitu
Tere, olen omadega täitsa tupikus. mure järgmine: auto lakkas tõõtamast paar kuud tagasi. algul proovisin vahetada suretusklapi ära,panin suretusklapile otse voolu ,esialgne küll klõpsus aga vahetasin ikkagi . vaatasin üle kõik kaitsmed ja proovisin vahetada releesid. siis aga sai aku tühjaks ja lükkasin masina kuurialla. paar kuud remontisin kuuriall tagasilda ja mootorit ei näppinud . eile sai sild alla ,aku täis laetud ja hakkaski jama pihta. selgus et pihusti torust ei tule kütet. panin siis autole nõõri järgi ja proovisin tõmmata ,enne seda panin pumbale uue läbipaistva vooliku ,käsipumbaga kütusefiltri kopsikut mul pole. imesin siis läbi tagasivoolu pumbast õhu välja ,keerasin pihusti pealt ühe toru lahti ja hakkasin sikutama .teise käiguga põllupeal umbes kilomeeter maad ja pihusti juurest polnud isegi märg ,ühtki matsu ka ei lubanud. kirjutan nüüd asjad mida olen kõik juba katsetanud : vahetasin veelkord suretusklapi, vahetasin ajusid ,helistasin läbi pumba juhtmed ajuni (kõik korras), vahetasin ka väda anduri ,proovisin seda pistik küljes ja pistik lahti ,samuti külmkäivituse klapiga. lõpuks võtsin riiulilt teise tõõkorras pumba ja vahetasin ära aga ikka ei midagi muutunud... immot masinal ei ole ,kuigi on isepandud ukse lukustus süsteem puldist. olen täitsa hädas! sooviks ikka oorele jõuda!
-
Kuidas sobiks E30 igapäeva autoks?
Mina olen suutnud endale luua sellise combo ,et igapäevaselt sõidan 524-jaga ,kui sellel miskit juhtub võtan kõrvalt teist värvi 524 ja garaažis nokitsen vaikselt 324,ning üks 82aasta kutsikas on ka projekti järjekorras😎
-
O: käsipidur
Tere, oleks tarvis trummel käsipiduri sisse juppi mis kinnitub trossi külge ja lükkab klotse laiali (expanding lock) 2x
-
324td '87
Üle peaks ta värvima ikka kui tahaks ilusat asja. On küll tehase värv ,aga minu arust ei ole hall eriline ja silmatorkav värv ,mul on siiamaani kõik bemarid hallid olnud ja mõtlesin midagi teistmoodi teha. Punane on ühtlasi ka mu lemmik värv ja punasega sobib väga hästi must ja valge. Brilliantrot punane ,mustad/toonitud taga/esi tuled jne ,minu arust päris maasikas 🍓.
-
324td '87
natuke tegevusest: kõigepealt tuli siis mõte supakas sisse ajada😎 ,selleks eemaldasin siis tagapingi et juhhtmeid ajada,selgus et iste alt läbi märg ja jätsin tuulduma. Teiseks tahtsin auto garaaži ajada et kässar kokku lappida ,müügi jutu järgi trossid liiguvad ja kokku ladumise vaev lihtsalt ,aga võta näpust😆. Siis aga ilmnes järgmine anomaalia nimelt ,süüdet keerates hakkas hirmsat moodi kaane all klõbisema,,lähemal vaatlusel tundsin pumba suretusklapis kolksumist,vahetasin jupi riiulipealt teise vastu aga ei miskit ,klapp on ikka korras. otsisin ülesse relee mille klemmid said oksiidist puhastatud aga jälle ei miskit ,lõpuks oli aku juba õhtal ja otsustasin selle asja sinna paika jätta ja lükkasin käppe enne sadu pilli kuurialla . Suundusin siis tagasilla juurde kässarit kokku lappama ,jõudes supporti ja ketta eemaldada selgus et käsipidurist pole peale kinni roostetanud trossi haisugi. Õnneks olid support,ketas, klotsid,ammordid ja vedrud juba välja vahetatud. Ka uued vask piduritorud olid veetud üsna viisakalt kellegi hea inimese poolt. Uued rummu plekid sain ostes kaasa ja plaanisin vahetada ,sai tellitud ka uued ratta laagrid .Jättes käsipiduri sinnapaika ,kiikasin ka sügavamale kust vaatasid vastu väga kulunud puksid ja roostes tagasild 😑. Siis ma mõtlesin ning kaklesin veel Kassari trossiga ja jäin kaotajaks . Otsustasin asja suurelt ette võtta hakkasingi kohe silda alt kruttima. Jõudsin täna niikaugele et sild kinnitub veel ainult ühele sillatala korrodeerunud puksile. Põhjaall ei olnud ka kõige kenam ,nagu pildilt näha on. Kurb vaadata tänapäeva noori kes eakaid nii kohtlevad😆 aga jah uus päev uued mured. Andke nõu mida ja kuidas selle põhjaaluse roostega võidelda , mis keemiat mõkerdada ? Peale veneaegse elektrood keevituse mul praegu midagi pole ja kogu selle silla tõõ vältel hoian end lamades laskeasendis😆 asaaa,mis seal ikka ,nael kummi!
-
324td '87
Ei ole saladus ,vahetasin 524 vastu millel olid surved sees ja sillad peetis ja andsin tonni veel peale. Mu arust üsna üks ühele hindade poolest ,või mis ise arvate?
-
324td '87
Sport istmed jah ,aga üsna räbalad ,on nõu anda kust saaks soodsalt uued kaltsud peale?
-
324td '87
Tervist ,olen uus siin e30 maailmas/foorumis. Nimelt siis sai soetatud omale üks enam-vähem rull suuresti ikka auto välimuse ja vanuse pärast,vanade asjade fanatt nagu ma olen ei oskagi kohe midagi kirjutada ,auto vajab kõvasti nokitsemist ,mootoris suuri surveid pole ,edasi käib mehiselt ,pumba kaant arvatavasti peale koputatud, kere esmapilgul ei paista kõige hullem aga eks näha ole. Plaan auto suvel punaseks värvida ja mootor pulkadeks tõmmata ja kokku lapata ,varuosi antud mootorile veel jagub sest 3x e34 vahepeal läbi käinud ,kõigil 2.4 td peal. Aga ega siis midagi ,tõttan nokitsema. Sõbra punane 324d paistab ka pildil ,plaanis järgmisele kokkutulekule jõuda nael kummi!