KertV
-
Postitusi
24 -
Registreerus
-
Viimati külastas
Postituse tüüp
Profiilid
Foorumid
Sündmused
Postitused, mis KertV postitas
-
-
M: M10b18 roostevaba summuti
asukohas Varuosad
-
Lobamokkade rubriik
asukohas Vaba teema
Kui leidub mõni vana raadio teleskoop antenn, siis sellest saab ideaalse pinnimis tööriista.
https://www.oomipood.ee/product/tl6_150_teleskoopantenn_6_143_641mm_6_jatku_4844
-
M: Uus esiklaas. 120€
asukohas Varuosad
Ülevalt rohelise toon ribaga.
Tallinnas
viis62viis7962
Kert.
-
M: Mõned BMW radioolad.
asukohas Audio - Video
Saadaval veel Bavaria C ja Bavaria CIII
-
Taastatud 3,5 aastat tagasi.
Esineb roostetäppe.
Kettad, klotsid, voolikud korralikud. Kolvid veel läigivad.
-
M: Mõned BMW radioolad.
asukohas Audio - Video
1. Bavaria C reverse RDS: Ei tööta kasseti poole vahetus nupp. Muidu OK. 80€
2. Bavaria C: On/Off/volüüm nupp ei ole orginaal, sisse välja lülitus ei funka ideaalselt. 2 kanaliga. 70€
3. Bavaria CIII: katted puudu, on/Off nupp puudulik. venitas vist linti. Raadio OK. 50€
4. Business CD RDS. Ei anna plaati kätte, displeil mõned pikslid puudu. 50€
5. Bavaria C Business. Displei ei tööta. pole kordagi kuskil järgi käinud. Teadmata/ testimatta. 50€
Nr2. oli kasutuses/autos selle aasta Jaanuari kuuni. Teised pole voolu saanud ca 2-3aastat.
Kert viis62viis7962
-
-
M: V tulemüüri rem plekk.
asukohas Varuosad
UP
80€
-
M: 55L kütusepaak. 50€
asukohas Varuosad
UP
30€
-
M: plekid ja muu kraam.
asukohas Varuosad
UP
-
M: plekid ja muu kraam.
asukohas Varuosad
-
O: E12 m20b20 väljalase
asukohas Varuosad
Pärnumaal 2 kollektorit olemas.
-
M: 55L kütusepaak. 50€
asukohas Varuosad
Seest roostes, ei lekkinud. Alumine toru küljes.
viis62viis7962
-
Lobamokkade rubriik
asukohas Vaba teema
Ca aasta, kaks tagasi tellisin ka Spidani võllid. Kohale jõudsid siis peal ilusti kirjas Löbro ja tootmis aasta, nüüd on sillas võllid 3a. vanemad kui auto ise. 😒
Muidugi deposiiti ei tahetud ja letikat ei maksnud, seega ei viitsinud tagasi saatmisega jaurata. 6 kuud hiljem lõtk sees.
-
Lobamokkade rubriik
asukohas Vaba teema
Kui müügimehel tehnilist taipu ei ole, siis on raske. Anna kasvõi orginaal varuosa kood ja ütlevad, et sellist asja pole maa peal veel valmis tehtud.
Aga soovitan otsida üleminekuid VOSS-i pneumaatika kataloogist, meeter mõõdus ja kvaliteetsed. Eriti peaksid seda kataloogi sirvima need kes tegelevad
customi ja tuuninguga. Saab odavamalt ja paremalt kui raisata raha AN ühenduste peale.
-
Lobamokkade rubriik
asukohas Vaba teema
Keegi on sellesse m52 temp andurisse ja selle tööga vähe põhjalikumalt ka süvenenud? Mõõtnud takistust, etc?
Kõik temp andurid on NTC tüüpi ( vähemalt mis bemari kapoti all )
E30 armatuuri tuleb tempi signaal massist läbi 2 pinnise tempi anduri, mille takistus on 20 kraadi juures ca 2500 oomi.
36 tempi signaal saab alguse spido plokist, läbi anduri ja uuesti tagasi. Täpset anduri takistust ei tea. ( Hetkel )
Ühel mass teisel pluss.
M52 tempi anduril on neli pinni ja seal sees kaks eraldi anduri elementi, ka NTC (Takistust ei tea. )
Selleks et 30 spidokaga tööle hakkaks oleks vaja lihtsalt siis m52 anduri üks juhe massi panna ja teine armatuuri.
m52 anduril pin nr.2 pruun/kollane juhe massi ja pin nr.1 pruun/violetne armatuuri.
Kui kellegil viitsimist võiks m52 temp anduri üle mõõta ja mõlemad takistused. 😃
M50 anduril oli vahemik 5000- ca500 oomi.
-
M: V tulemüüri rem plekk.
asukohas Varuosad
-
M: 2.4 meh pump 50€
asukohas Varuosad
-
M20b25 nukkvõll!!!
asukohas Küsimused - Vastused
Päris pikka aega tagasi sai uuritud ka nende nukkade erinevust ja meelde jäi nägu see, et ükski tehase nukk midagi suurepärast polnud. Väiksed erinevused mis tingitud rohkem kubatuurist ja toitesüsteemist. Motroniku juhtimisega mootor nagu nii väga üle 5500 pöördesse ei lähe puht sisselaske pärast. Kõrgemalt tõmbava nuka saab ehk karpaga mootorilt, sellel tehasest juba lühike kolle. Ülal Raitzi poolt väljatoodud andmetega oleks hea teada ka mis toitesüsteemil.
-
L-Jetronic. Lollikindel?
asukohas Probleemid
Mootor: M10B18 75kw 1985 ilma EVAP
Probleem: Sõidu aegu hakkas jonkutama, käivitus ilusti aga kiirendus ja maante sõidul kakkus suvalisel ajal. Kiire süüte süsteemi kontroll ja ca 5 km sõitu ja suri sõidu ajal ära.
Peale seda ei käivitu üldse.
Küünlad Märjad, süüde on aga segu rikas.
Uued jubinad:
Küünlad,
rootor,
jagaja kaas,
küünla juhtmed,
valge temp andur.
Kontrollitud:
Kütuse rõhk 3,1 bar-i ca 20 tunniga vajub 1,6 bar-i peale.
Süütepooli madalpinge mähis 0,85 oomi ja kõrgepinge mähis 8k oomi natuke ja peale.
Jagaja signaali mähis (induktsioon andur) 1,1k oomi
Temp andur valge ca15 kraadi juures 3,4k oomi
enne õhufiltrit temp andur 2, midagi kilo oomi
õhulugejas olev temp andur 85 oomi ( kahtlane number )
pingestatud õhulugeja näit 9 voldi pealt 0,83 V kuni 5,58V ilma kõikumiseta ( takistus kõigub )
Signaal jagajast Telefunkenini 1V AC, Suurde pistikusse tuleb vool peale.
Segusiibri asendi andur ok
Külmkäivitus pihusti ei kuse ja pihustab ilusti.
Pihusti takistus vähemalt kahel 16 oomi
Jagaja induksioon anduri kontaktide vahe ca 0,35 mm.
Ülevaatusel olid heitgaasid normis.
Lambda sõitnud alla 6k km.
Tiivapealsed releed lahti võetud bensupumba relee üle joodetud. Rohkem külmjooteid silma ei jäänud, ka ajus.
Lisaks paagis ca 40l kütet 98, paagi väline pump sõitnud alla 6k km, paagi sisene pump ei tööta ja pole tööd teinud kindlasti oma 10a.
Auto seisis kuskil 10a. ja juulis käivitus esimesest matsust ja sõitis kuni esmaspäevani.
Küsimus:
Palju on siin foorumis vanakooli diagnostikuid, kes teab mootori ajudest ja kuidas neid kontrollida ja kes viitsiks aidata hüva nõuga?
Bensupumba relee tööpõhimõtet, voolude ja signaalide suunda?
Mootori aju toide ja täpsemat el skeemi?
Mis on õhulugeja temp anduri takistus ca20 kraadi juures?
Kui palju võib olla jagajal lõtkusi?
Kes laenaks( MÜÜKS ) prooviks aju, õhulugejat, telefunkeni plokki, releed, temperatuuri lüliteid ja strobo püssi?
Kert.
-
Terv!
Pagasniku luugi alune plastik kate alles?
-
Terv!
Poolteljed saadaval?
Lobamokkade rubriik
asukohas Vaba teema
Postitatud
Pihusti toidet mõõtsid punane/valge ja massi vahelt (kerest, aku pealt) . Crankingu ja töötava mootoriga peab toitejuhtmele tulema +12V pidevalt. Toide tuleb läbi kütusepumba releest ja toidab pihusteid ja TPS lülitit. Pihtusti tööd juhib Idle speed stabilization reley. Kõik pihustid töötavad korraga, va külmkäivitus pihusti, see eraldi toite pealt ja töötab läbi termolüliti koos starteriga.