Hüppa postitusse

Metsmaa

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Metsmaa postitas

  1. Tere! Ehk kellegil leidub originaal juhipoolset kupee esitiiba. Sobib ka ainult alumine osa (alates küljeliistust kuni alla).
  2. Minul tegi Mexipocu Wheels. Käekiri hea ja kvaliteediga väga rahul, asi käis kiiresti ja asju arutada oli ka lihtne.
  3. Suvi läbi ja pika puhkuse ajal sai muude asjade kõrvalt ka rullikat veidi tehtud. Esialgne plaan oli rahulikum ja ei oodanud et asjad nii hästi kokku jooksevad ja selline progress tehtud saab.😃 Riiulist elimineerisin alustuseks kohe paki pigimatti. Sai tehtud pagasiruum, lagi, tulemüür ja põhi. Koonerdama sellega ei hakanud, kaal selle auto juures suurt rolli ei mängi ja äkki saab sõidumugavust juurde. Kokku läks ca poolteist pakki pigimatti+ juhi uksed tulevikus. Pilti poolikust progressist. Järgmiseks mootoriruum. Võtsin rahulikult ja proovisin põhjalikult kapoti alt kõik ilusaks teha. Meele tegi rõõmsaks et kapoti alla läks pahtlit vähe, et siluda veidi keevitatud plaatide üleminekuid ja välja lõigatud akualust veidi siledamaks saada. 🙂 Sellele järgnes kruntimine, lihvimine, seam sealeriga liitekohtade üle käimine. Proovisin nii, et katan kõik ilusti teibiga ja kereliimi saan ilusti siledaks pärast. Toimis? Kindlasti jäi ilusam kui vabakäega ja katmatta oleks mäkerdanud aga Terosoni sealer silumiseks tundus ikka liiga vedel kraam. Võibolla oli asi ka soojas temperatuuris ja eks ta rohkem püssiga peale panekuks ole, aga tulevikus prooviks mingi muu firma sealerit mis pole nii voolava viskoossusega. Kui kellegil tulevikus sama plaan siis hea teada! Muidu jäin tulemusega rahule, läks lihtsalt kauem aega ja pidi ettevaatlikum olema. Tuttaval maalril tekkis ajaaken ja sai samal nädalal ka kambris värvimise ette võtta. Tooniks ikka San Marino Blue. Tahtsin ta kapoti alt värvi alla saada, saab sinna juba midagi paigutama hakata ja salongis ka toimetada. Esialgu ei tahtnudki midagi külge monteerida, ilus vaadata.😃 Tegelt otsisin juhtmestiku välja ja laotasin põrandale laiali. Seda sai nokitud õhtuti nädal aega jutti. Eelmine omanik oli omajagu peavalu mulle korraldanud: installeerinud käru juhtmestiku kuidagi poolikult, mingi järelturu signalisatsioon ja vähemalt 4 kohast jätkatud kõlarijuhtmed+ veel mingid lahtised otsad. Vaatasin ja imestasin et midagi pole lühisesse minevikus läinud ja auto toimis. Sai kõik see jura likvideeritud ja kogu juhtmestik ja pistikud üle vaadatud. Panin ta autosse ja vedasin ilusti juhtmed omale kohale, eemaldasin vana isoleeri ja teipisin kogu juhtmestiku riidest teibiga üle. Nüüd kui asjaga vaja toimetada siis käed ei kleepu ja pole vana liimiga koos.😃 Ise olen rõõmus et auto väheste lisadega, omajagu võttis aega et kõik armatuuri all õigesti jooksma panna ja kinnitada. Vihkan kui juhtmestik suvaliselt külge visatud ja mingid pundar kuskil taga pinges või ei ulatu vastava pistikuni. Palju sai pilte googeldatud ja diagrammidel värve taga aetud, aga lõpuks tundub et sai väga hea. Ninaraami juhtmestiku peitsin tiiva taha, see vaja veel ilusti ära lõpetada. Salongiahi käis ka täitsa juppideks ja sai ilusti puhtaks. Uued tihendid ja uus salongiradikas ka küljes. Lõppu väike teaser ka. Saksast soetasin veljed ja Lätis lasin ära lõikuda, nüüd tuleb mõõtma ja arvutama hakata.🙂 Hooaeg varsti läbi ja ehk foorumikaaslased peatselt jälle aktiivsemad oma teemadega. Jõudu ja jaksu kaaskannatajatele!🙂
  4. Kast olemas!
  5. Tere! Ostan Getrag260 käigukasti. Peab olema toimiv.
  6. Hei! Viimasest postitusest juppaega mõõdas ja midagi vahepeal jälle tehtud. Tegelikkuses jäi auto jälle teiste projektide varju natuke liiga pikaks ajaks, aga galeriid vaadates tundub et täitsa hea progress toimunud. Kui kerega sai suurem töö põhja alt tehtud siis võtsin järgmisena ette silladetailid ja kütusepaagi. Kütusepaaki õnnestus originaali kasutada, seest nägi välja nagu uus, väljast läks küll aega et kogu paak haljaks saada aga lõpptulemus sai hea ja võiks kesta. Kogu paak haljaks, roostemuundur, epokrunt, paagi alumine osa Teroson kivikaitsega üle ja ülevalt poolläikiv must värv. Pildi leian hetkel ainult ühe kui alt sai krunditud. Selle vasktoru jätsin omaette, puhastasin ümbert korralikult ära ja läks värvi alla. Ei näe mingit põhjust et tulevikus seda lahti kangutama hakkan. Järgmiseks otsisin laua alt välja typ188 diffri, lsd. Jupid olid ka uued riiulis ammu olemas, tegin lahti, puhtaks ja viisakaks ja käis diffrimehe käes kokkupanekul. Võtsin käsile ja värvisin kogu salongi ka ära. Enne loomulikult kõik keevitatud liitekohad epotatud viisakalt kereliimiga üle käidud. Sai valitud ikka koodi järgi toon aga kohe selline mis on lakiga segatud, jääb selline matt toon nagu originaalis. Kukkus täitsa hästi välja. Eelnevalt loomulikult palju nurgataguste puhastamist/puhumist et pritsimisest klaaskuul välja saada. Pärast värvimist sai salongi poolt ka kõik nurgatagused ja vahed Dinitrol Ml ja Dinitrol 1000 vahaga üle käidud. Dinitrol 1000 selline mõnus kerevaha mis kuivanuna pole tolmukoguja ja meenutab tehasest peale pandud vaha. Nüüd oli asi nii kaugel et kõik on valmis et sillad alla panna aga amorte pole. Tegin hilise jõulukingi ja tellisin BC coilid, taha true coilover tüüpi. Ja ongi auto üle mitme aasta jälle sildadel. Värskete juppide külge monteerimine ja tulemuse nägemine annab kõvasti motti juurde.🙂 Plaan on paigas ja vaikselt nokin edasi, ehk järgmine update siia foorumisse tuleb varem kui uuel aastal.😃 Olge muhedad ja nautige tulevast hooaega!
  7. Müüdud!
  8. Saaremaal, liiguvad vajadusel ka postiga.
  9. Metsmaa lisas teema asukohas Varuosad
    Tere! Müüa pidurisadulad. Esimesed sadulad komplektsed. Tagumised sadulad lahti võetud ja kunagi liivapritsitud. Lisaks veel liivapritsitud vent kettaga raamid esimestele sadulatele. Kogu kupatus 50€. Riiulis ka uued Brembo tagumised pidruikettad, 15€.
  10. Kahju, tundub et asi venis juba pikemat aega lõpuks keremeeste poolt? Kui suures mahus veel plekitööd teha on?🙂
  11. Tere! Ostan pildil oleva kütusetaseme anduri.
  12. Väga mõnus tegemine, hea töö!🙂
  13. Ega tegelt polegi vaja seda üle värvida, lihtsalt endale meeldib rohkem kui kere alt ka autoga ühte värvi.🙂
  14. Püstoli ostsin Värvifoorumist ja tooteks Teroson 9320 seam sealer, selle tellisin ka samast kohast. Eks see püstol on pigem odavama poolsem, aga kui tuubid ilusti soojaks saab ja ainult ühe auto jaoks ostad, siis igati asjalik asi ja super tulemus.🙂
  15. Suvi on vahepeal läbi saanud ja ehk leiab nüüd pimedal märjal ajal rohkem aega rullika projekti kallal nokkida. Eelmisest postitusest jätkates, sai auto peale epokrundi matistamist kere liitekohad kõik üle käidud. Liitekohad kõik surusin silikoonipüstoli ja näpuga Teroson seam sealerit täis, et saaks kõik nurgatagused täidetud. Peale liitekohtade nö isoleerimist sai kogu auto ilusti ära kaetud ja sama Teroson tootega kogu auto põhi paksult üle lastud, selleks kasutasin siis eraldi ostetud seam sealer püstolit. Püssiga käisin üle veel omakorda liitekohad paksemalt. Kuna püstol polnud ulme kallis tuubi soojendusega pill, siis tuli olla leidlik ja soojapuguriga pappkarbis tuubid soojaks lasta. Toimis väga edukalt ja probleeme ei esinenud.😃 Tekstuuri tulemusega jäin väga rahule ja tuli selline nagu lootsin. Peale terve põhja üle käimist lasin ainel ilusti nädalakese läbi kuivada, samal ajal pidin lõpliku värvivaliku tegema. Ega valikus palju varjante polnud, kindel oli see et auto jääb siniseks, kuid originaal potisinise asemel otsustasin minna tänapäevasema BMW San Marino Blue peale üle. Esmalt sai värvitud kontuurid ja siis siledad pinnad, jube kehv värvida sellist krobelist pinda, iga nurga alt peab värvi peale saama et läbi kumama ei jääks. Lisaks värvile läks peale ka lakikiht.🤓 Värv ja lakk kuivasid ka mingi aja ja siis sai kere öönsused kõik keregrillis iga nurga alt Dinitrol ML-iga üle ujutatud ja OEM põhjakorgid ette pandud. Vaatepilt on ilus! Lõpuks sain auto keregrillist ära tõsta ja pukkidele seisma panna. Vaja oodata veel mõned silladetailid ja saab auto ratastele.
  16. Update! Mõnda aega eelmisest postitusest mõõdas ja natukene nokitud. Esimesed plekid kapoti alla tegin lõpuks ise. Ei olnud midagi keerulist ja tulid täitsa nagu päris. Edasi tegin veel väiksemaid keevitusi ja puhastasin nurgatagused ilusti ära. Kui juba ilmad soojemad olid kutsusin pritsimehe kohale ja pritsiti auto klaaskuuliga põhja ja kapoti alt ära. Tulemusega jäin rahule ja murekohti juurde ei tekkinud. Autot tuldi pritsima hommikul ja lõunaks oli töö tehtud. Peale seda hakkas korralik kere puhastamine klaaskuulist ja pesu silikoonieemadi ja punase karukeelega, et viimnegi sodi ja rasv pooridest enne värvimist kätte saada. Auto kaetud ja võiski epokrundi valmis segada. Värviks kasutasin Novol Classic Car epokrunti. Peaks olema veidi kõvemate specidega kui standard epovärvid suvalisest värvipoest. Epoga värvisin 2x. Esimesel korral tegin värvi üpriski vedelaks, et ta jookses võimalikult palju kahe pleki vahele. Esimesel korral oli püss ja seadistus ka jube halb ja läks mõne sileda pinna kohal jooksma, kuid see selleks. Teise kihi jaoks matistasin krundi karukeelega ära ja kandsin teise paksu kihi peale. Tegin värvi veidi paksema, et peale kandes jääks see veidi tekstuursem. Teiseks korraks olin juba korralikuma krundipüstoli ka ostnud ja kompressori anomaalia lahendanud. Hetkel auto seisabki nii nagu viimasel pildil, olen ta veel korra ära matistanud ja saabki kereliimi peale kanda. Asjad tegelikult kõik olemas, kuid hetkel mitte ei kannata selliste ilmadega pikalt garaažis tööd teha ja teised projektid vajavad samuti tähelepanu😃 Foorumlastele soovin mõnusat suve ja nautige hobiksid nii palju kui võimalik🙂
  17. Mõnus vaadata et oled asja korralikult ette võtnud. Minulgi oli see tagumine tala täitsa läbi mädanenud, kuid minu jaoks polnud oluline see “oem look” ja lasin Olaril teha selle tala, lihtsalt natuke vähemate aukudega, muus osas täitsa identne. Usun et pädev plekimees kellel painutuspink olemas, saab sulle selle valmis painutada vana tala järgi. Igaljuhul soovin edu ja kannatust projektiga.🙂
  18. Vahepeal jälle midagi tehtud. Eks koguaeg vaikselt nokin, kuid siia postitusse panen selle mis keretööde kõrvalt teinud olen. UM-i teinud regulaarselt tellimusi ja väikest pudipadi tellitud, et komplekteerimine hiljem ladusamalt läheks. Poltide, mutrite ja kruvidega oli kindel plaan- need peavad külge minnes olema kõik tsingitud kollaseks. Seega saidki enamus uued tellitud ja saadetud tsinkimisse. Kuna paljud silla poldid olid eelnevalt juba võtmetega vigastatud ja mõnedel kandid veidi maha keeratud siis ei näinud pointi neid taastada ja tellisin uued specialclassipartsist. Asjadega väga rahul. Pidurid- ette e38 Brembod ja taha e46 328i sadulad. Liivapritsitud, pulbervärvitud ja komplekteeritud värskete juppidega. Et ette Brembod panna saaks tellisin IRP 5x120 kiti koos adapteritega. Leidsin ka 51mm jämedad püstakud. Algul oli plaan teha väikestest ise ja treida puks vahele, kuid pakutud püstakutel oli juba amordi taldrik täitsa läbi mädanenud siis ei olnud kahju ka neid kasutada. Silladetailid tugevdasin kõik ära ja edasi läksid liivapritsi ja pulbervärvi. Detailid käes ja hetkel veel pakitud. Lähevad riiulisse ja varsti saab puksid sisse suruda ja suveks ehk auto alla panna🧐 Värviks ikka ainuõige must. Ja egast muud midagi. Tellin siin vaikselt muudkui juppe edasi ja tegelen keretöödega. Vahelduseks tahtsin peale keevitamise midagi muud ka teha, kuid säristan nüüd edasi ja varsti saab kirjutada ka sellest. Edu kaasfoorumlastele ja mõnusat kevadet!
  19. Tubli ettevõtmine! Eks see tehase mastiks hoiab ikka hästi enda all neid “üllatusi”. Mastiksi poole pealt julgen ise soovitada Teroson 9320, kasutan enda autol ka seda. Targemad rääkisid et üks ainukesi liime, mida julgevad kasutada ja jääb hea tekstuuriga. Ostsin endale selle jaoks ka püssi ja proovsin, väga hea toode. Loomulikult eeldab see ka korrektset aluspinna eeltööd🙂
  20. Kui saladus pole, siis kelle juurde Saaremaal auto töösse tuleb? Hetkel nagu ei tule pähe viisaka käekirjaga keremeistreid.
  21. @eix22 plaan oli vahetada plekid siledamate vastu et kapoti all nö puhtam välimus jääks. Puurin vanad lahti ja vaatan kuidas olukord seal on, kas saab vanu taastada või uued tellida. Poolraami peale see lisapleki keevitamine mulle isiklikult väga ei meeldi, kui kõik nõnda siledaks teha pole minu silmis see kõige ilusam🙂 Muidugi oleks lasknud Olaril CSG-s kõik keretööd lõpuni teha, kuid seal sai ka plaanitust rohkem ära tehtud ja eelarve läks lõhki, seega pidin veidi tagasi tõmbama. Kohad mis teha veel jäänud ei ole teab mis rasked, kui suudan relakat ja keevitust käes hoida😃
  22. 400€ 2tk selliste juppide eest välja käia natuke liiga palju😃
  23. Uurisin juba mõnda aega tagasi Valcasest selle kohta aga mehed ei taha meilidele vastata ja facebookis ka mitte, eks pean neid uuesti tüütama.
  24. Jätkan.. Auto kodus, sai ta kaubikust tõstuki vahele tõstetud ja keregrillilt tolm pühitud. Jätkasin töid sealt kus need pooleli jäid, ehk tagantpoolt. Tagumised poolraamid olid vedrukandurite alt täiesti läbi mädanenud ja nii ka vedrukandurid ise. Kuna auto tuleb nö true coiloverite peale, siis ei pea oluliseks uusi vedrukandureid osta või neid taastada. Tagumine tala oli ka mäda ja selle voolis valmis Olari, ise puurisin vana lahti ja vahetasin ära. Lisaks talale endale oli vaja tala alt ka veidi plekki ära vahetada. Järgmiseks tuhnisin veidi garaažis ja leidsin typ188 lsd, mis juba ammu aega tagasi sai ostetud ja pritsitud. Autol oli diffri kinnitus ka väga “peenelt” tehtud eelmise omaniku poolt siis otsustasin ka selle loomulikult uue teha. Selleks oli vaja jällegi veidi tagumist tala keevitada ja uue kaane jaoks uued kinnitused teha. Keevitatud jupid said seest kaetud epokrundiga ja plekk plekiga pinnad Volvo läbikeevitatava värviga. Kinni keevitasin ka kõik tehasest pandud korgid, sest 100% originaalset välimust ma taga ei aja ja ei näe neil mingisugust pointi. Hetkel hakkabki tagapool valmis saama ja eest vaja veel need tulede tagused plekid ära vahetada. Siit ka küsimus, kas keegi teab, ehk saab kuskilt neid plekke aga ilma mingisuguste aukudeta?
  25. Eks tunde kulus omajagu. Keeruliseks tegigi see et erinevat mõginat on auto alla pandud ja seda pigi laadset asja annab maha nühkida sealt😃 Proovisin ka esialgu mingi teraga ja fööniga seda maha võtta nagu paljud, aga no kumerusi ei saanud ikka ilusti puhtaks ja relakaga traatharja viis tundus kiirem, küll aga kordades räpasem ja tolmusem töö. Mina muidugi tegin võimalikult puhtaks, et kõik probleemsed kohad välja tuleks ja hiljem kui klaaskuuliga pritsida, siis see protsess läheks ka kiiremini ja kahjustab vähem pinda ehk.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.