Hüppa postitusse

Metsmaa

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Tere! Ehk kellegil leidub originaal juhipoolset kupee esitiiba. Sobib ka ainult alumine osa (alates küljeliistust kuni alla).
  2. Minul tegi Mexipocu Wheels. Käekiri hea ja kvaliteediga väga rahul, asi käis kiiresti ja asju arutada oli ka lihtne.
  3. Suvi läbi ja pika puhkuse ajal sai muude asjade kõrvalt ka rullikat veidi tehtud. Esialgne plaan oli rahulikum ja ei oodanud et asjad nii hästi kokku jooksevad ja selline progress tehtud saab.😃 Riiulist elimineerisin alustuseks kohe paki pigimatti. Sai tehtud pagasiruum, lagi, tulemüür ja põhi. Koonerdama sellega ei hakanud, kaal selle auto juures suurt rolli ei mängi ja äkki saab sõidumugavust juurde. Kokku läks ca poolteist pakki pigimatti+ juhi uksed tulevikus. Pilti poolikust progressist. Järgmiseks mootoriruum. Võtsin rahulikult ja proovisin põhjalikult kapoti alt kõik ilusaks teha. Meele tegi rõõmsaks et kapoti alla läks pahtlit vähe, et siluda veidi keevitatud plaatide üleminekuid ja välja lõigatud akualust veidi siledamaks saada. 🙂 Sellele järgnes kruntimine, lihvimine, seam sealeriga liitekohtade üle käimine. Proovisin nii, et katan kõik ilusti teibiga ja kereliimi saan ilusti siledaks pärast. Toimis? Kindlasti jäi ilusam kui vabakäega ja katmatta oleks mäkerdanud aga Terosoni sealer silumiseks tundus ikka liiga vedel kraam. Võibolla oli asi ka soojas temperatuuris ja eks ta rohkem püssiga peale panekuks ole, aga tulevikus prooviks mingi muu firma sealerit mis pole nii voolava viskoossusega. Kui kellegil tulevikus sama plaan siis hea teada! Muidu jäin tulemusega rahule, läks lihtsalt kauem aega ja pidi ettevaatlikum olema. Tuttaval maalril tekkis ajaaken ja sai samal nädalal ka kambris värvimise ette võtta. Tooniks ikka San Marino Blue. Tahtsin ta kapoti alt värvi alla saada, saab sinna juba midagi paigutama hakata ja salongis ka toimetada. Esialgu ei tahtnudki midagi külge monteerida, ilus vaadata.😃 Tegelt otsisin juhtmestiku välja ja laotasin põrandale laiali. Seda sai nokitud õhtuti nädal aega jutti. Eelmine omanik oli omajagu peavalu mulle korraldanud: installeerinud käru juhtmestiku kuidagi poolikult, mingi järelturu signalisatsioon ja vähemalt 4 kohast jätkatud kõlarijuhtmed+ veel mingid lahtised otsad. Vaatasin ja imestasin et midagi pole lühisesse minevikus läinud ja auto toimis. Sai kõik see jura likvideeritud ja kogu juhtmestik ja pistikud üle vaadatud. Panin ta autosse ja vedasin ilusti juhtmed omale kohale, eemaldasin vana isoleeri ja teipisin kogu juhtmestiku riidest teibiga üle. Nüüd kui asjaga vaja toimetada siis käed ei kleepu ja pole vana liimiga koos.😃 Ise olen rõõmus et auto väheste lisadega, omajagu võttis aega et kõik armatuuri all õigesti jooksma panna ja kinnitada. Vihkan kui juhtmestik suvaliselt külge visatud ja mingid pundar kuskil taga pinges või ei ulatu vastava pistikuni. Palju sai pilte googeldatud ja diagrammidel värve taga aetud, aga lõpuks tundub et sai väga hea. Ninaraami juhtmestiku peitsin tiiva taha, see vaja veel ilusti ära lõpetada. Salongiahi käis ka täitsa juppideks ja sai ilusti puhtaks. Uued tihendid ja uus salongiradikas ka küljes. Lõppu väike teaser ka. Saksast soetasin veljed ja Lätis lasin ära lõikuda, nüüd tuleb mõõtma ja arvutama hakata.🙂 Hooaeg varsti läbi ja ehk foorumikaaslased peatselt jälle aktiivsemad oma teemadega. Jõudu ja jaksu kaaskannatajatele!🙂
  4. Kast olemas!
  5. Tere! Ostan Getrag260 käigukasti. Peab olema toimiv.
  6. Hei! Viimasest postitusest juppaega mõõdas ja midagi vahepeal jälle tehtud. Tegelikkuses jäi auto jälle teiste projektide varju natuke liiga pikaks ajaks, aga galeriid vaadates tundub et täitsa hea progress toimunud. Kui kerega sai suurem töö põhja alt tehtud siis võtsin järgmisena ette silladetailid ja kütusepaagi. Kütusepaaki õnnestus originaali kasutada, seest nägi välja nagu uus, väljast läks küll aega et kogu paak haljaks saada aga lõpptulemus sai hea ja võiks kesta. Kogu paak haljaks, roostemuundur, epokrunt, paagi alumine osa Teroson kivikaitsega üle ja ülevalt poolläikiv must värv. Pildi leian hetkel ainult ühe kui alt sai krunditud. Selle vasktoru jätsin omaette, puhastasin ümbert korralikult ära ja läks värvi alla. Ei näe mingit põhjust et tulevikus seda lahti kangutama hakkan. Järgmiseks otsisin laua alt välja typ188 diffri, lsd. Jupid olid ka uued riiulis ammu olemas, tegin lahti, puhtaks ja viisakaks ja käis diffrimehe käes kokkupanekul. Võtsin käsile ja värvisin kogu salongi ka ära. Enne loomulikult kõik keevitatud liitekohad epotatud viisakalt kereliimiga üle käidud. Sai valitud ikka koodi järgi toon aga kohe selline mis on lakiga segatud, jääb selline matt toon nagu originaalis. Kukkus täitsa hästi välja. Eelnevalt loomulikult palju nurgataguste puhastamist/puhumist et pritsimisest klaaskuul välja saada. Pärast värvimist sai salongi poolt ka kõik nurgatagused ja vahed Dinitrol Ml ja Dinitrol 1000 vahaga üle käidud. Dinitrol 1000 selline mõnus kerevaha mis kuivanuna pole tolmukoguja ja meenutab tehasest peale pandud vaha. Nüüd oli asi nii kaugel et kõik on valmis et sillad alla panna aga amorte pole. Tegin hilise jõulukingi ja tellisin BC coilid, taha true coilover tüüpi. Ja ongi auto üle mitme aasta jälle sildadel. Värskete juppide külge monteerimine ja tulemuse nägemine annab kõvasti motti juurde.🙂 Plaan on paigas ja vaikselt nokin edasi, ehk järgmine update siia foorumisse tuleb varem kui uuel aastal.😃 Olge muhedad ja nautige tulevast hooaega!
  7. Müüdud!
  8. Saaremaal, liiguvad vajadusel ka postiga.
  9. Metsmaa lisas teema asukohas Varuosad
    Tere! Müüa pidurisadulad. Esimesed sadulad komplektsed. Tagumised sadulad lahti võetud ja kunagi liivapritsitud. Lisaks veel liivapritsitud vent kettaga raamid esimestele sadulatele. Kogu kupatus 50€. Riiulis ka uued Brembo tagumised pidruikettad, 15€.
  10. Kahju, tundub et asi venis juba pikemat aega lõpuks keremeeste poolt? Kui suures mahus veel plekitööd teha on?🙂
  11. Tere! Ostan pildil oleva kütusetaseme anduri.
  12. Väga mõnus tegemine, hea töö!🙂
  13. Ega tegelt polegi vaja seda üle värvida, lihtsalt endale meeldib rohkem kui kere alt ka autoga ühte värvi.🙂
  14. Püstoli ostsin Värvifoorumist ja tooteks Teroson 9320 seam sealer, selle tellisin ka samast kohast. Eks see püstol on pigem odavama poolsem, aga kui tuubid ilusti soojaks saab ja ainult ühe auto jaoks ostad, siis igati asjalik asi ja super tulemus.🙂
  15. Suvi on vahepeal läbi saanud ja ehk leiab nüüd pimedal märjal ajal rohkem aega rullika projekti kallal nokkida. Eelmisest postitusest jätkates, sai auto peale epokrundi matistamist kere liitekohad kõik üle käidud. Liitekohad kõik surusin silikoonipüstoli ja näpuga Teroson seam sealerit täis, et saaks kõik nurgatagused täidetud. Peale liitekohtade nö isoleerimist sai kogu auto ilusti ära kaetud ja sama Teroson tootega kogu auto põhi paksult üle lastud, selleks kasutasin siis eraldi ostetud seam sealer püstolit. Püssiga käisin üle veel omakorda liitekohad paksemalt. Kuna püstol polnud ulme kallis tuubi soojendusega pill, siis tuli olla leidlik ja soojapuguriga pappkarbis tuubid soojaks lasta. Toimis väga edukalt ja probleeme ei esinenud.😃 Tekstuuri tulemusega jäin väga rahule ja tuli selline nagu lootsin. Peale terve põhja üle käimist lasin ainel ilusti nädalakese läbi kuivada, samal ajal pidin lõpliku värvivaliku tegema. Ega valikus palju varjante polnud, kindel oli see et auto jääb siniseks, kuid originaal potisinise asemel otsustasin minna tänapäevasema BMW San Marino Blue peale üle. Esmalt sai värvitud kontuurid ja siis siledad pinnad, jube kehv värvida sellist krobelist pinda, iga nurga alt peab värvi peale saama et läbi kumama ei jääks. Lisaks värvile läks peale ka lakikiht.🤓 Värv ja lakk kuivasid ka mingi aja ja siis sai kere öönsused kõik keregrillis iga nurga alt Dinitrol ML-iga üle ujutatud ja OEM põhjakorgid ette pandud. Vaatepilt on ilus! Lõpuks sain auto keregrillist ära tõsta ja pukkidele seisma panna. Vaja oodata veel mõned silladetailid ja saab auto ratastele.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.