Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Varik

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    6
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Varik

    318i Touring '91 - Varik

    Pilte ka siis pealeminevast mootorist, m21 mootor 2,4td.
  2. Varik

    318i Touring '91 - Varik

    nh, eks ikka tuleb positiivselt võtta. need 2 auku mis kõige suuremad näevad pildil, on kõige lihtsam parandada, raskust hakkab tekkitama mulle tagaluuk, kuna neid pole kuskilt saada, ja teine mul nata kõver ning roostes. ülejäänu pärast väga ei muretsegi. Müüma ma autoküljes ei hakka midagi, va vana mootori ja kasti juppe.
  3. Varik

    318i Touring '91 - Varik

    Enamus rooste on õnneks pindmine, 6 auku lugesin kokku kere pealt. aga küljekarbid on jube koledas seisus, tuli küljest nagu paber.
  4. Varik

    318i Touring '91 - Varik

    Õnneks pole sellel kannul viga midagi, sain sirgeks tagasi. Veits leebelt vaatasin autot algul üeldes et enamvähem sama, roostet on, aga enamus pindmine. nüüdseks lastud krunt ja ajutinge värv peale et edasi ei mädaneks. avastasin veel et lisadeks on autol klotsikulumis andurid, samas mul autos pole ühtegi check paneeli, lisaks on autol veel abs. ei tea kuidas eelnevalt on selle autoga sõidetud, rooli ots oli väga halvasti kinni, keerme ots oli kõver ning kinni oli vaid 2 seivi ja tavalise mutriga, jube lõtk sees. amordid on uued silmaga vaadates, mida järeldan vahetatud amordikannu mutri järgi.
  5. Varik

    318i Touring '91 - Varik

    Müüja sõnul on auto 4 aastat looduses seisnud, karbid nagu paberist, tagaluuk kõver, tiivad mõlemad läbi. aga ülejäänud suht okei, Uus mootor ammu juba toodud, ootab kuni mootoriruum tehtud saab, Pilt on tehtud 2014 üleeelmise omaniku poolt, ja praegune seis on sama, Kindlasti uuendan kogu auto restoreerimis vältel, koos piltidega et huvitavam oleks.
  6. Sai soetatud endale üks hobi korras nikerdamis masin. väljus tehasest 91 aastal, ja siis 1.8 mootoriga. algselt oli peal vigane m10 mootor, mille vahetan 2.4td-iks. Varustus: tuledepesurid, udukad, katuseluuk, teisaldatav konks, Hetkel on käsil kere parandus ning peale seda on võimalik masin liikuma saada. eemaldades põhjamati selgus tegelik põhja seisukord, Rooste lõppeb kogul masinal tagumiste istmete juurest
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus