- o: e30 touring
-
318i Touring '91 - Varik
-
318i Touring '91 - Varik
nh, eks ikka tuleb positiivselt võtta. need 2 auku mis kõige suuremad näevad pildil, on kõige lihtsam parandada, raskust hakkab tekkitama mulle tagaluuk, kuna neid pole kuskilt saada, ja teine mul nata kõver ning roostes. ülejäänu pärast väga ei muretsegi. Müüma ma autoküljes ei hakka midagi, va vana mootori ja kasti juppe.
-
318i Touring '91 - Varik
Enamus rooste on õnneks pindmine, 6 auku lugesin kokku kere pealt. aga küljekarbid on jube koledas seisus, tuli küljest nagu paber.
-
318i Touring '91 - Varik
Õnneks pole sellel kannul viga midagi, sain sirgeks tagasi. Veits leebelt vaatasin autot algul üeldes et enamvähem sama, roostet on, aga enamus pindmine. nüüdseks lastud krunt ja ajutinge värv peale et edasi ei mädaneks. avastasin veel et lisadeks on autol klotsikulumis andurid, samas mul autos pole ühtegi check paneeli, lisaks on autol veel abs. ei tea kuidas eelnevalt on selle autoga sõidetud, rooli ots oli väga halvasti kinni, keerme ots oli kõver ning kinni oli vaid 2 seivi ja tavalise mutriga, jube lõtk sees. amordid on uued silmaga vaadates, mida järeldan vahetatud amordikannu mutri järgi.
-
318i Touring '91 - Varik
Müüja sõnul on auto 4 aastat looduses seisnud, karbid nagu paberist, tagaluuk kõver, tiivad mõlemad läbi. aga ülejäänud suht okei, Uus mootor ammu juba toodud, ootab kuni mootoriruum tehtud saab, Pilt on tehtud 2014 üleeelmise omaniku poolt, ja praegune seis on sama, Kindlasti uuendan kogu auto restoreerimis vältel, koos piltidega et huvitavam oleks.
-
318i Touring '91 - Varik
Sai soetatud endale üks hobi korras nikerdamis masin. väljus tehasest 91 aastal, ja siis 1.8 mootoriga. algselt oli peal vigane m10 mootor, mille vahetan 2.4td-iks. Varustus: tuledepesurid, udukad, katuseluuk, teisaldatav konks, Hetkel on käsil kere parandus ning peale seda on võimalik masin liikuma saada. eemaldades põhjamati selgus tegelik põhja seisukord, Rooste lõppeb kogul masinal tagumiste istmete juurest