Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

Reino

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    201
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    4

Postitused, mis Reino postitas

  1. Tellisin ka ühe Spidani kohale, märgatavad lõtkud sees, pea sama palju kui SKF. Läks samatargalt tagasi.

     

    Huvitaval kombel tahab Spidani veel depisiitvaruosa ka, kuigi ei võll ega otsad polnud taastatud vaid siiski Taiwani kvaliteediga uus.

  2. Mustamäe hydroscandis kehvemapoolne see kaasamõtlemine, Lasnas parem ja Keilas super võiks oma kogemusest öelda. Kui ennast väga täpselt väljendada, saab igal pool hakkama. Umbmäärase jutu peale saadetakse päris kiiresti läbi lillede...

     

    Sama võiks tegelt öelda ka varuosapoodide; ehituspoodide; esinduste või poldipoodide (baltic bolti legendaarne klienditeenindaja on ilmselt paljudel meeles) kohta.

  3. Ammusel ajal sai ka mõned vahetatud, kui on stants millega kinni lüüa/pressida saab ju nagu päris. (Ise sai küll kasutatud liimi ja meislit).

    Kardaaniristid pole ka mõeldud vahetamiseks, aga riste siiski müüakse, ja kardaaniremondiga tegelevad asutused neid ka vahetavad.

  4. 5 minutit tagasi, kurikristjan ütles:

    Eero ix puhul mingit müstilist üldmuljet küll pole. Auto oli talle saades ju väliselt mõnusalt mäda, keevitati-lapiti-maaliti, on sõitnud ja on seisnud ja nüüd on järgmise venna kord lapata ja lappida. Mitu aastat vanadel piltidel tõesti ei ole eriti viga, aga selle ostnu peaks kohe arvestama suuremahuliste keretöödega vähemalt. Oleneb muidugi, kui autokriitilisele kodanikule satub...

     

    Ei usugi et keegi pikaks projektiks võtaks, imestan lihtsalt et rändkarikaks pole läinud, arvestades lisavarustuse väärtust mida sealt maha oleks võimalik nokkida.

    Igal juhul asjalikum diil kui viimatine valge ix touring.

  5. 47 minutit tagasi, sysi ütles:

    Ma endiselt väidan, et raha on lihtsalt üha odavam ja asjad, nt E30, maksavad endiselt enam-vähem ühepalju. Üks, kaks ja viis koos kolme nulliga on lihtsalt numbrid. Kolme aasta hooldusremondid uuendustega (a la hammasrihm, rehvid, sillajupid, õlivahetused jm) on minu e30 puhul kokku ca 2000 maksnud ning aastaid tagasi oleks kolmkümmend tuhat krooni selles kontekstis tundunud mulle ulmelisena, pigem võimatuna. Ehk kui keegi täna kõnealust autot küsitud hinna eest ei osta, siis 6 kuu või 16 kuu või 26 kuu jooksul kindlasti juba ostab. 

     

    Tundub loogiline ja tahaks nõustuda, aga ometi tõin mõniteist aastat tagasi oma esimese rullnoka, väga hea kerega ja igati viisakas korras vähema kui ühe keskmise kuupalga eest, ja ei leidnud seda mõne papi garaazist vaid pikalt siinsamas foorumis müügis rippumas. Hetkel ei usu, et leiaks keskmise kuupalga eest viisaka eekolmekümne, vähemalt avalikult. Isegi 36/46/39'ga läheks pingeliseks.

     

    Hooldusremondid tunduks samas, et on lausa odavamaks muutunud, vähemalt mõned kulud, mis kümmekond aastat tagasi nina krimpsu tõmbasid, on praeguseks meeldivalt soodsaks muutunud.

  6. 1 tund tagasi, eix22 ütles:

    See a24 pill on enne sügist 83 lausa, seega veel haruldasem lugu :) spido näiduga mingi kala, algusel üle 200000 olnud, hiljem 128 tuhande peal.

    Viimati 323i-si vastasin, oli paar tükki alla 10 000€ hinna ainult, sama ka 325ix-ga.

     

     

     

    Mobiles küsitakse iga teise puhtaks pestud roika eest 10k juba. Mobile muidugi sarnane meie auto24'ga sellessuhtes et seal ripuvad pikalt need masinad mis ootavad juba lõpp-ostjat. Sõbra vanaisalt, naabripapi garaazist, maakoha ligidalt, mingilt oksjonilt - stiilis leitud autod kindlasti selliste summadega ei liigu. Ja päris head pakkumised mis kogemata sinna ka satuvad kaovad sealt sama kiirelt kui meie auto24'st (et ilmuda uuesti natukese aja pärast viisakama ilme ja karmi hinnasedeliga)

     

    iX puhul ikka aegajalt häid diile trehvatud, aga tundub et hinnad jäävad samaväärsete tagaveoliste 325i'dega suht samasse joonde siiski. iX probleem hobiautona - suvel tagaveolisest eriti rohkem emotsiooni ei saa, aga talvel ju ka sõita ei raatsi. Eero iX juba müstiliselt kaua müügis olnud arvestades üldmuljet ja varustust.

  7. Esimese otsa pre on huvitav aparaat, aga pole täheldanud et neid turul eriti hinnataks vastavalt oma rariteetsusele. Mobiles nt. a'la 70 m3 müügis, FL m-teche suisa jalaga segada, aga e30 323i ainult 6 eksemplari, hinnad pole kõrgemad kui levinud FL mudelitel ja keegi neile tormi ei jookse. Ometi oli oma tootmise ajal koige kangem e30. Mõttekoht - kas ongi nad kõik otsas või paljud hoopis "spekulantide" käes oma aega ootamas.

     

    Vaevalt et keegi eestis selle hinnaga seda auto24 eksemplari ära võtab.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus