Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

mart ki

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    13
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

mart ki võitis päeva viimati 25. juuni 2017

mart ki sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

19 meeldimist

Kasutajast mart ki

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. mart ki

    M: BMW 325IX 1989

    Pakkuda 325ix Kui keegi tunneb huvi võib teha pakkumise . Kontakt : PM
  2. mart ki

    O: BMW e30 m42 kardaan

    Soov osta BMW e30 m42 kardaan Korralikku . Pakkumised pm .
  3. mart ki

    O: M42 IS mootorile otsakaani

    Mootoriketi korpuse kaan ülemine ja alumine Lisaks veel veepumba adapter . Koodid : 11531721966 11141727174 11141439646 Pakkumised postkasti
  4. mart ki

    325IX 1989 - mart ki

    Tänud pakkumast kuid praeguseks on amordid vahetatud . Soomest õnnestus saada sachs toodangu omad .
  5. mart ki

    325IX 1989 - mart ki

    Isegi kui peaks nii minema et uus nahk , siis ilmselt orginaal jääb alles . Juhtrelee sai vahetatud , kuid ilmselt tuleb mootorid üle käia jah . Eelmine juhtrelee oli tõesti oma aja ära elanud . Said tavapuksid , ette m3 omad. Esisillale vedas et üldse b- osa sai (rooliotsad , sarniirid ) , enamus kvaliteetse varuosade tootjad on tootmise lõpetanud . Näiteks välimise rooliotsa pidin ühele poole panema delphi oma ja teise optimal i , kuna muud polnud võimalik saada. Ebays küll pakuti aga järgmisel päeval oli kiri postkastis et pole enam saada. Esiamorte otsisin siis kahjuks selgus ka tõsiasi et, ilmselt kui tuleb järgmine aeg vahetada , peab kõvasti otsima hakkama . Paljud asjad on tulnud soome laost , pole ei poolas ega saksas . Kuna olen enamus asju veermikus ja mootoris üle käinud siis tuleb tõdeda et teist IX (just varuosade hindade ja saadavuse tõttu ) hoovi niipea ei sõida. Olen lugenud sellest koosviibimisest , ilmselt tuleb tulla , kuid vara veel öelda . Autol ju hetkel ainult ca1000 km sõitu peale "kerget hooldust" Nädala algul saab väljalase uuendatud ja siis saab lisada jälle paar pilti .
  6. mart ki

    325IX 1989 - mart ki

    Tänaseks näeb auto välja sellinne nagu piltidel . Kuna esiamordid jäid vahetamata siis , taaskord selgus et kui midagi jääb vanat siis tuleb see varsti vahetada . Lambdat vahetades selgus et vasak esiamort jookseb ja tagasi tõstukile , kus praeguseks on mõlemad esiamordid vahetatud . Orginaal summuti on alt krutitud ja peagi saab ka uue elu väljalaskesüsteem . Ees ootamas on veel : Autole uus värv ( ilmselt tulevikus ) Uus nahksisu Ilmselt tuleb ka roolilatt vahetada . Vahetamist tahab üks esituli ja üks tagatuli . Tulepesuri juhtmestik tuleb üle käia , kuna hetkel see ei toimi . Kindlasti veel midagi mis praegu meelde ei tule .
  7. mart ki

    325IX 1989 - mart ki

  8. mart ki

    325IX 1989 - mart ki

    Uuenenud mootor :
  9. mart ki

    325IX 1989 - mart ki

    Lõpuks sai auto ka uuema välimuse põhjaalt , silladetailid värvitud , lisaks värvitud ka kogu mootoriruum . Esialgu plaanis autot värvida ei olnud , seega väliselt jäi puutamata . Taga diffrisse said uued laagrid , paigaldatud polüuretaan puksid. Vahetatud pidurkettad , klotsid . Uuued piduritorud / voolikud (otsast lõpuni uued ) Panen ka värvskemast mootoriruumist paar pilti
  10. mart ki

    325IX 1989 - mart ki

    Mida rohkem kaevata seda rohkem tegemisi tuli , põhjaalt sai kogu auto puhtaks võetud . Silladetailid läksid pulbervärvi .
  11. mart ki

    325IX 1989 - mart ki

    16.12.2016 Sai ostetud esimene E30 . Algselt oli plaanis temaga sõita talvel , kuid mida aeg edasi seda rohkem sai selgeks et väiksest tööst saab natukene suurem projekt . Kuni tänaseni , tegemist jagub . Nimekiri mis autol uus ja mis tehtud on pikk , selleks ka foorumisse teema , et auto ajalugu kaduma ei läheks . Tehtud tööd : Uueks sai kogu mootor : vahetatud kõik tihendid , plokk värvitud , uued saaled , uued rõngad , plokikaan lihvitud / porditud , uus schrick nukkvõll ,nuke nukaratas, torukollektor , diisli vänt , uued rihmad . Veermikus vahetatud enamus silladetailid . Veetud uued piduritorud algusest lõpuni , uus kütusetorustik , paak sai parandatud ja uue värvkatte .Loomulikud uued õlid igalpool .Uus sidur .
  12. mart ki

    2.7 stroker ehitamine

    kasutangi 2.5 se 135 kepse kolb tuleb üle ääre natuke rohkem kui orginaalis seega trein äärest maha (0.6mm) ja teeks sobivad klapisüvendid.
  13. mart ki

    2.7 stroker ehitamine

    Teemasi on lahatud igalpool kuid sobivat vastust ei leia . m20b25 plokk 2.4d väntvõll 135 kepsud mis kolvid sobivad kõige paremini ? kas m52b28 kolvidega mõistlik edasi minna ?
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus