Hüppa postitusse

Rasmus

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Rasmus postitas

  1. Pidin kahjuks vastu võtma väga raske otsuse ja oma kallikesele teise pere otsima, tundub, et sai vähemalt headesse kätesse. Teema võib lukku panna! Panen mõned viimased pildid ka mälestuseks 😕
  2. Sai naisega aastapäeva tähistamas käidud. Enne tripi otsustas kõrvalistuja ukse alumise hinge polt pooleks minna ja ei tahtnud asja hullemaks teha niiet naine sai nats akrobaatikat teha igakord kui autosse sisse välja pidi ronima 😂
  3. Rasmus lisas teema, kohas Varuosad
    Otsin harjumaalt võimalikult heas korras kapotti touringule, võib ka kaugemalt pakkuda kui on võimalus Märjamaale/Keilasse transportida
  4. Mõtlesin, et teen rullile väikse remondi ja nagu ikka kui kuskilt alustad siis isu ainult kasvab ja läks asi natuke käest ära. Olin terve kuu ilma bemmita kuid tehtud sai palju: *õli + filter (motul 10w40) * Rooli otsad sisemised ja välimised * Gardaani vahe muhv * Gardaani tugilaager * Õõtsa puksid ees * Diffri puks + custom tugevndus * Tagasilla tala suured puksid * Summuti klamber * Eibach madaldus vedrud * Karteri keevitus + uus tihend * Tagarehvide vahetus *Uus juhiukse tihend *Originaal tagumised jalamatid (enne polnud midagi) * Mõlemad esimesed tiivad, peeglid ja uus põll said värvitud ja paigaldatud *Tagaluuk käib nüüd kinni ja lahti * Spido näitab kiirust ja LS tuleb juurde * Tuutu laseb ka nüüd * Udukatele ja suundadele õrn must toonkile peale * Nr. Laua plastikud lendasid minema Hetkel rohkem midagi meelde ei tule, nüüd peab minema sillastendi ja loodetavasti järgmine nädal saab uue kapoti koos uue värviga. Ostsin ka need pikad katuse liistud, pusisin ja jaurasin aga lõpuks andsin alla, kas on kellegil mingeid nippe jagada kuidas neid peale panna normaalselt?
  5. Kapott alles?
  6. Kas keegi targem oskab soovitada kus kohast ma saaksin esipõlle, originaali korraliku vist ei leia enam aga kust saaks korraliku b osa mis istub ka ilusti? Ülemist ja alumist osa vaja
  7. Tervist Otsin võimalikult heas korras esipõlle touringule ehk siis facelifti oma. Ideaalis tahaks originaal juppi saada aga kui oskate soovitada korraliku kvaliteedi ja hinna suhtega B-osa siis ei pane ka sellele kätt ette. Tallinn/Keila/Harjumaa, sobib ka kaugemalt, kui võimalus eelmainitud kohtadesse transportida. edit/ pakkuge ka oranži suunatule klaasi
  8. Avan võtmest, kesklukul ka mingi jama, et juhiuksest lukku ei saa, ainult lahti saab teha aga olen harjund juba kõrvalistuja poolt lukku panema, ei tule ka kõrvalistuja poolne tagumine uks lahti kuidagi kesklukust, peab eraldi tegema. Pagassi luuk talvel oli jääs ja ei tulnud lahti, nii kui pluss kraadid tulid siis töötas jälle ja nüüd ükspäev enam ei tulnud lahti, nupp käib sisse-välja ilusti aga mingit klõpsu ei toimu ja pagass lahti ei tule. Vaatan täna peale tööd üle ehk saan targemaks.
  9. Tänud, auto alla saan, vaatan üle. Tuli veel meelde, et pagasniku luuk lõpetas koostöö minuga ja ei tule enam lahti, kus ja milles see jama peituda võib?
  10. Auto ilusti kenasti teeninud mind, pole ühtegi halba sõna öelda. Üks mure tekkis ainult, spido ei näita kiirust enam ja läbisõitu juurde ei tule (viimane probleem on pigem hea aga tahaks ikka korda saada) 😄 Kõik muu, pöörded, temp ja küte töötab ilusti. Milles kala võib olla? Mõned ägedad pildid ka vahepeal tehtud Esimesel pildil veel kärukonksu näha mis nüüdseks on sealt kõrvaldatud 😎
  11. Kui võtta välja 12. kaitse siis ei juhtu midagi töötavad samamoodi ilma süüteta, kui võtan välja ka 21 siis ei tööta enam süütega või süüteta. Samamoodi on ka kui 12 on sees ja 21 väljas. Avastasin, et puudub kaitse nr26, mis see olla võib?
  12. Praeguseks olen autoga nädalake igapäevaselt sõitnud, suuri muresi pole olnud, tagumised rattad on paigast ära ainult, üks 2cm seespool võrreldes teisega, sellepärast käib ka üheltpoolt koopasse rehv, arvan, et asi tagumistes suurtes sillatala puksides mis on suht õhtal, mõtlen kas panna powerflex või tavaline. Ja üks naljakas asi on veel nimelt kompu jääb tööle peale välja suretamist, numbrid panevad seal nagunii kõik villast niiet ei kasuta seda aga miks ta tööle jääb? Raadiot saab ka kuulata ilma süüteta, on olnud autosi kus on ka nii, teistel jälle ei tööta ilma süüteta, esimene e30 mul niiet ei tea kas peabki ilma süüteta töötama või mitte? Ühe udutule kiskusin ka maha, et uus klaas liimida kuid laiskusest pole jõudnud seda veel teha. Uue juhiistme panin ka, õige mustriga ja korras mehhanismidega, otsisin sellist istet alates sellest ajast kui ostsin selle auto kuid ei leidnud, sellepärast võtsin eixilt mõlemad esimesed istmed ja tegin kahest ühe, suured tänud ka eixile, et teise Eesti otsa ära tõi need, pilti pole veel sisust teinud, mingipäev teen. Tiivad on värvimata sellepärast, et olen siiamaani kõikide vanemate bemmidega läind seda teed, et teen välimuse ilusaks ja siis sukeldun sildade ja tehnika probleemidesse, selle puhul võtsin kohe vastu otsuse, et kõigepealt kõik mootoris ja sildades veatuks ja siis välimus.
  13. Kõige lihtsam vahet teha selle järgi, et pre faceliftil on kroomist ja kitsamad stanged, ja tagatuled on kitsamad. PRE ja FL siis
  14. Jäi üle üks kupee juhiiste, seljatugi peale toetades vajub alla kohe, sobib vist pigem riide doonoriks (augud puuduvad, tahaks puhastust) Touringu kõrvalistuja iste, riided räbalad, põhi ja mehhanismid väga heas seisus, seljatugi tõusis ise ilusti püsti ja iste liikus üles alla korralikult. Hinda ei oska küsida, seisavad ees annan sümboolse summa eest ära. Asuvad Keila lähedal, kuid saan ka Tallinna tuua.
  15. Kindlasti pole plaanis autoga taksot sõitma hakata, proovin ikka võimalikult vähe inimesi sellega vedada. Vist peab ja 235/40 või eixi poolt mainitud mõõdu võtma, siis jääb tagant ka kerge strech nagu ees, aga siis jällegi uus probleem - tahaks tagant ka madalamaks.
  16. Sain veljed alla 😎 Esialgu ette flantsi ei tule, ehk tulevikus. Ette 7.5 veljele läks 205/40/17 ja tagumisele 8.5 sai 235/45/17 Tagumine sai ilge balloon, järgmine kord ostan taha ka 40 kõrge. Praegu normaalne dragster 😄
  17. Tänan abi eest kõiki, flantsid lähevad ainult ette, niiet ostan natuke pikemad siis.
  18. Tekkis küsimus veljepoltide osas, ehk keegi targem saab aidata... Nimelt läheb ette 15mm flants, minu teada on originaal polt 12x1.5 ja keermeosa pikkus 26mm. Loogiliselt peaks siis ostma sinna 41 mm keermeosaga poldi, kuid ma ei leia sellist kuskilt. Leidsin 39 ja 45. 45 on ju liiga pikk, seda ei tohiks panna? Küsimus on siis, et kui panen 39mm kas see 2mm on liiga suur vahe? Et üks hetk avastan, et velg sõidab ilma autota edasi?
  19. Tegus päev oli, sai velgi ka alla proovitud. Ette peab 10mm flantsi panema, natuke liiga lähedal oli püstakule. Tegelikult ei jää nii kõrge, laisk olin ja proovisin ainult ühele poole ja liiga suured klotsid said alla niiet jäi kaldu.
  20. Käisin täna Klooga järvel proovimas kuidas auto käitub, täitsa mõnus oli 😎 Sai Eesti sünnipäeva puhul sini-must-valge taustaga paar klõpsu ka tehtud.
  21. Natuke aega vaikust olnud, on põhjust ka. Sai kerge ~900€ remont tehtud talle. Tehti siis: Peaaegu kõik tihendid mis mootoris on: KKK tihendid, otsakaane tihendid, karteri tihend, nuka anduri O rõngas jne jne Esisillas käändmik vahetatud, uus püstak ja ette uus rattalaager (sai ka sellest vastikust vibrast lahti) Taha sai uus õõts pandud, vana oli täiesti läbi ussitanud. Selle käigus tuli ka välja, et piduriplekid läbi ja kässari süsteem puudub ja abs andur läbi (need asjad lähevad järgmine kord tegemisse) Natuke läks ka piduritorusi vahetusse ja uus vedelik. Tutikas radikas ja veepump, punane tosool läks sisse. Uued rihmad. Töö käigus läks 4 polti puruks, need välja puuritud ja uued keermed. Summuti sai paika pandud, et ei käiks vastu põlle. Uus õli ja filter. Paranduses käib ta CSG's ja meestel läks kõva 20 töötundi sinna alla. Suuremad asjad on nüüd tehtud, natuke aega söön kiirnuudleid, võtan arvele ja teen ÜV siis saab ka loodetavasti ülejäänud asjad ära teha.
  22. Rasmus vastas Rasmus teemale, kohas Varuosad
    Panin veits pange ja, lähevad ikka tutikad
  23. Siiamaani olen ainult 45mm leidnud, lääpas olek on tekitatud e46 õõtsadega, esialgu jääb kuni suvevelg alla läheb siis vaatab kuidas fitment on. Praegu vajavad natuke tähtsamad asjad tähelepanu.
  24. Eks ma annan endast parima, täna sai ka kõik eelmainitud tihendid ostetud ja um'ist nuka anduri o rõngas võetud. Loodetavasti saab mootori ilusaks tihedaks ja siis järgmisena eemaldaks vibra, ehk siis rattalaager ja püstak, juba on lohutatud mind, et touringu püstakut ma siit mandrilt ei leia aga ma ei kavatse nii lihtsalt alla anda ?

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.