Hüppa postitusse

949949

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. 949949 vastas P2hkel postitusele asukohas Vaba teema
    Kas keegi oskab öelda miks vin decoder annab mootoriks m20 ja 141kw/ 192hp.
  2. T kujuline
  3. Väga hea oleks kui oleks Pärnus või postiga. 53808573 Aho
  4. 949949 vastas Sannder postitusele asukohas Probleemid
    Oma masinal sarnane probleem. Vahetasin pingeka ära, läks nagu veidi paremaks. Geneka pealt oli ka jäme pluss juhe mädanenud otsaga. Jõnksutamine nagu vähenes, kuid nüüd käivituse probleemid. Läheb käima ilusti, kuid sureb kohe välja ja nii teinekord mitu korda. Mulle tundub järjest enam probleemsete ühenduste viga, laadimisvool oli enne pingeka vahetust ka üle 14v, kuid sai proovitud seda.
  5. 949949 vastas P2hkel postitusele asukohas Vaba teema
    Oskab keegi öelda kuidas ja millal töötab e30 luku soendus?
  6. 949949 vastas Alps postitusele asukohas Küsimused - Vastused
    Nr 5 detail oli aasta tagasi UMis 25 euri tükk umbes. Kui on huvi, siis mul peaks riiulis üks paar kasutatuid vedelema.
  7. 949949 vastas P2hkel postitusele asukohas Vaba teema
    Kas kellegil kogemust sellega, et pooltuled põlevad kogu aeg? Lüliti ja süüde väljas.
  8. 949949 vastas 949949 postitusele asukohas Varuosad
    M20b20 95kw
  9. 949949 lisas postituse asukohas Varuosad
    aho.aunapuu@gmail.com
  10. 949949 lisas postituse asukohas Probleemid
    Oskab keegi aidata kaasa, m20b20 ühtlase sõiduga jõnksutab (sureb hetkeks välja, tahhokas kukub nulli), lisaks pööre lainetab tühikäigul. Õhulugeja kontrollitud- töötab, kuid ei saa reguleerida algasendisse. Vedru reguleeritud nii, et ~25% on algasend. Lambda näit püsib ka stabiilne 0,9v kandis, ei muutu aga see võib olla põhjustatud muudest asjadest (multimeetriga mõõtmise tulem?). Mootori lonkamine tundus taktis käima kütusepaagi tuulutus klapiga, kuid see vahelt välja võetud ja pimedaks tehtud. Kellegil kogemusi? Otsinud olen vaakumlekkeid, leidsin ja paremaks ei läinud. Üritasin ka lambda pinget mõõtes ka õhukulu lugejat reguleerida. Kui sain pinge 0,6v peale siis poos mootor koormuse all hingest kinni. Segukruvi (õhulugeja küljes, bimmer foorumi järgi peaks segukruvi olema) keerasin veidi koomale, persedüno järgi oli nii veidi parem. Enne oli 4,75 ringi lahti nüüd 3,75. Õhukulu lugejat sai ja mõned nõksud koomale keeratud. Vea tekke kohta ei tea, ostes oli sisselaskesse lekkiv rõhuregulaator peal, seega ei saanud kogu infot mootori töötamise kohta. Ehk oskab keegi aidata või keegi targem vaataks üle, ideaalis pärnus. Ahjaa, 95kw moto ja vb kuidagi seotud aga ka ökonomeeter ei tööta. Lisaks heitgaasi näite raske kätte saada ja bensa hais järgi.
  11. 949949 vastas Leks postitusele asukohas Vaba teema
    Minu auto, jutud vastavad tõele.
  12. 949949 vastas P2hkel postitusele asukohas Vaba teema
    Uuri balti autosadest, mul tehti boschi tehasetellimus ja täitsa talutav hind.
  13. 949949 lisas postituse asukohas Varuosad
    Oleks vaja termostaadi korpust keeratava õhutusnipliga. R6 mootorite omad sobivad. 53808573
  14. 325 touring ketastega sild ja 89 aasta. Poriplekkide all mõtlen neid kuhu lähevad klotsid külge. 53808573
  15. 949949 vastas 949949 postitusele asukohas Varuosad
    179.-

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus