Hüppa postitusse

martin13

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. martin13 muutis oma profiilipilti
  2. 1950km vuratud. Tavaliselt on nii, et kui auto "valmis" saad, ega siis enam seda garaasis ehitada ja lõpetada ka ei viitsi :) Nii ka kahjuks minul läks. ÜV peal ja ega ma rohkem garaasis temaga midagi ei teinud. Nädalavahetuseti käisin sõitmas ja nautimas. Kaks viga ilmnesid ka sõites: roolivõimu pump ei toimi ja salongi radika vollad olid valetpidi. Radika vollad tõstsin ümber ja sain sooja puhuma. Roolivõimu pumba vahetan kunagi tulevikus ilmselt koos mootoriga ära (sai üks M52B28TU ligi võetud) . Väänasin kiiruga alla ka karteri kaitsme. Kuidagi jõle madalal istub kogu see asi minu arust. Sõidu asendis on karteri kaitse 6cm maast (karteri ja kaitsme vahe jäi umbes 1cm). Ja no suht igal pool käib vastu 😅 Aga ei, muidu sõita on mõnus ikka lõpuks, nägu koguaeg naerul 😁. Palju on rääkima/küsima/pildistama tuldud ja tänava peal visatakse ikka pöialt kah. Mõne nädalavahetuse veel ilmselt sõidan ja siis viin talvituma ära. Eks uuel hooajal tuleb ikka pudi-padi ka lõpuni valmis teha. Mõned klõpsud kah: lotaaapildistab ja Irs.visuals
  3. Vahepeal sain polstrid ka kätte ning sisu sai enamvähem kokku lapitud. Mõlema ukse kroom ribaga liistud olid puudu. Eestis esialgu ei pakkunud mulle keegi. Õnnestus lätist ühe isiku käest saada mõlema ukse liistud. Kohale jõudes tegin paki lahti ja vaatasin, et üks liist palju pikem kui teine. Üks oli kupee oma ja teine sedaani oma. Mul tekkis kohe suur küsimus, et kas see tüüp oli pime ja pakendades ise ei saanud aru, et need erinevad? Mootor ei tahtnud hästi käia. Viisin sõbra juurde diagnoosi. Süütepoolid läksid uued (vanad mõradega), vanosele uued tihendid, nukkadele uus kett (vana oli veninud) ja sisselaske küljes mingi plastik junn sai uus. Hakkas kohe paremini käima. Kuna turu peal ei olnud praegu sellist velge mis ma tahaks, siis olude sunnil võtsin jr9 hetkel ligi. Neljapäeval käisin ARKis ja tegin dokid korda. Ja eile võtsin julguse kokku ja läksin TÜV proovima. Ja nüüd see siis juhtus. Peale kuut aastat vahelduva eduga ehitust on auto “valmis” ja tänavalegaalne.
  4. Ikka otsin ☹️
  5. 1) mõlemat ukse välimist kroom ribaga iluliistu 2) b piilari katteid 3) taga aknalauale käib keskmise turvavöö jaoks see jubin, mis teda kinni hoiab kui keegi ei kasuta
  6. Tellisin depo tuled. Aga naerusuud panin karpi tagasi riiulile ja lähituled tellisin hellad. Kui käevahel võrrelda neid kahte siis hella ikka siuke tummine tükk, depo plastik korupusega. Ja depo naerusuudelt võtsin ära need reguleerimiskruvi tüübleid vms ja selle töö käigus murdsin ühe kõrva ära. Aga tänapäeval igast super head liimid ja saab tagasi liimida. Valgusvihu kohapealt ei oska hetkel midagi öelda. Ja seda vist ei ole ka siin öelnud, et selle esimeses postituses mäda kupee kere müüsin maha eelmine suvi ja sel sügisel leidis ka touring omale uue omaniku. Touring oleks võinud edasi olla aga pidin selle garaasi vabastama kevadel kus ta seisis ja uut varjualust ei leidnud. Väljas seistes oleks ta täitsa hukka läinud.
  7. Me sinuga arutasime ka seda feissis, et see muutmine eeldab jälle veits tööd. Uued kettad, rummud, suppordid, suppordite vahetükid jne. Praegu on mul sildades ja pidurites uued jupid, hästi ei raatsiks neid sealt minema visata. Hetkel vist lihtsam 4x100 velg soetada ja vb tulevikuks mõelda 5x120 peale 🤷‍♂️ @GTA võibolla ma tõesti mõtlen üle ja ei ole neil häda miskit 😀. Eks natuke on veel aega mõelda ja otsustada
  8. Veljed esialgse plaani järgi panen ikkagi teised vist. Sillad 4x100 aga velg 5x120. Adapteritega istub all. Mul ei ole enne adapteritega kokkupuudet küll olnud aga näevad kuidagi nii kahtlased välja. Kuna kärg ja rant on minu lemmik stiil, siis ilmselt lähevad samad veljed alla nagu Tarvo rullikal on.
  9. Tere 1) Sooviks pre kupeele kõrvalistuja poolset akna alumist kroomliistu. 2) Juhi ukse akna välimist kummitihendit. 3) Udutule kopsikuid/seda kuhu element sisse läheb. Hetkel on ainult tühjad raamid ja ümbrised elementidele olemas. Keegi oli raamide vahele ise kruvidega mingid muud tuled pannud (enne ei pannudki tähele aga tellisin Leksilt elementidele ümbrised ja need ei sobinud. Siis vaatasin kopsikut ja nägin, et see oli ise kruvidega raami külge pandud ja MADE IN SWEDEN oli peal kirjas ). Ehk sisuliselt on vaja nr 2 detaili. Võib olla ka ilma elemendita kopsik, võib olla ka komplektne.
  10. Viimasest postitusest juba poolteist aastat möödas. Võiks ju arvata, et auto ammu valmis ja mõõdab kilomeetreid. Kuid nii see paraku ei ole. Esialgu lihtsalt kuidagi kogu asi seisis. Küll ei olnud ühte asja ja küll ei olnud teist asja ja nii ta jälle sinna garaasi unarusse jäi. Ühel unetul ööl jäin mõtlema, et miks mul asi seisab ja kuidagi edasi ei liigu? Klaase ei saa ette panna, sest lage polnud (lisaks puudus esiklaas). Sisu ei saanud kokku panna, sest vaip oli valet värvi, istmed koledad, uksepolstrid koledad. Esiotsa ei saanud kokku panna, sest kõik tuled olid erinevad, tuhmunud, reflektorid tuksis jne. Prillid ja neerud tuhmunud jnejnejne... Lõpuks jõudsin järeldusele, et ma olen ise kõige suurem pidur olnud Lae riide tellisin lätist. Feissbuuki grupis keegi jagas infot, et ostis sealt ja ma otsustasin ka tellida. Lisaks oli youtubes olemas ka video, kuidas antud asi autosse paigaldada. Materjal ise päris veniv ja paigaldus ei olnudki raske (esimest korda elus paigaldasin ja suurespildis võib rahule jääda). Istmetele tegin mitmesse firmasse hinnapäringu. Sain päringutele vastused, siis mõtlesin, et nooooo tegelikult see kollane ja originaal mustriga iste sobib mu autosse väga hästi. Esimene ehmatus läks üle, saatsin istmed töösse. Visioon olid mustad istmed sinise niidiga. Küljed nahast ja istumise/seljatoe osa rombi kujulised mingist alcantara laadsest asjast. Enne katkusin istmed lahti ja vaatasin raamid üle. Keevitasin mõnest kohast ja värvisin ära. Ise mulle täitsa lõpptulemus meeldib. Ideaalis oleks võinud sinine niit kuidagi silmatorkavam olla. Autosse neid hetkel ei julge panna, nägin talvel garaasis hiiri ja äkki pistavad nahka. Seisavad mul praegu toas. Esialgu tellisin tumedad esituled. Päev pärast tellimist muutsin tellimuse ära ja tellisin ikka tavalised tuled (naerusuuga). Kruvisin need autole külge ja kuidagi see naerusuu enam ei sobinud mulle. Sai ka need tuled mitte naeratavate vastu vahetatud. Lisaks esiosa plastikud sai ära värvitud (pärast värvimist avastasin, et neerud katki, need pean uued ostma). Esistangele sai kõvasti kummihaamrit näidatud. Veits lainetab ikka aga niikaua kui paremate ei ole, peab sellega hakkama saama. Esi osa kokku pannes olin enda peale kuri. Oleks võinud varasemas perioodis rohkem rõhku panna detailide vahedele. Tol hetkel kui keretööd olid pooleli, siis kuidagi nendele vahedele ja detailide sobivusele nii palju rõhku ei pööranud. Ei pidanud üldsegi tulema nii suur projekt (esialgne mõte oli lihtsalt värv selga ja ilus velg alla ja tuld). Nüüd natukene keeruline värvitud juppe seal kokku sobitada (üks esitiib on kindlalt B osa, ma ei mäleta kas teine ka). Ma muidugi veel natukene proovin seda kõrvaistuja poolt paremaks saada. Vahepeal oli täielik motivatsiooni puudus. Iga väiksemgi kui asi või tagasilöök ajas nii närvi ja töö tuju ära. Olin nagu väike pubekas, kes iga asja peale solvus. Igast tihendite ja detailide pesemine puhastusvahendi ja hambaharjaga, nooo ei suutnud kuidagi laupäeva hommikul omale sellist motivatsiooni kõnet teha, et nüüd kaks päeva garaasis hambaharjaga asju puhastada. Ja jäigi jälle see ehitus seisma. Paar kuud hiljem tuli jälle natuke tööisu tagasi. Tagatuled sai ära lakitud. Vaiba värvisin tekstiili värviga mustaks. Korrastasin juhtmeid ja elektrisüsteemi ja sain ka kõik välised tuled põlema. Nüüd ootan saksast jälle juppe ja saab tasapisi edasi teha. Miinuskraadid ära kaovad, siis julgen ehk istmed ka oma kohale panna. Uksepolstrid on ka töös, tulevad samasugused nagu istmed. Pika trükkimise peale mõned pildid ka, mis telefonist olen leidnud (unustan koguaeg pilte teha tööst). Ja otseloomulikult on märg unistus rulliga juba SELLEL kevadel/suvel ringi vurada (aga nagu aeg on näidanud, siis igaksjuhuks ei hakka nende plaanidega ruttama ).
  11. Ütle oma nimi, saab lisada
  12. Messengeris on chat, kus vahetame infot. Vaikseks on foorumis tõesti jäänud
  13. OLEMAS Tere Kas kellelgi on pakkuda pre kerele tagastange kronsasi?
  14. @extreme327 rummud nii ette kui ka taha? Mis maksab, pakuks endalegi huvi.
  15. Väga äge töö tehtud! Kiidan muidugi sinist värvi ka 🙂
  16. Nonii, poolteist aatat vaikus olnud. Ja kui te arvate, et terve see aja auto seisnud, siis teil on õigus (tegelikult siiski õhkvedrustus leidis tee auto alla ja toimetab). Sai endale üks vana maja ostetud ja kogu aeg läheb sinna. Ja palga kõrvalt maja ehitada ja projektikat ka veel ehitada, käib üle jõu. Ja seepärast pidin auto ehitusest loobuma ja jäi garaasi sügavustese seisma. Kuid nüüd puhkuse ajal 5 päeva loovutasin ka rullikale. Kaevasin ta garaasist välja ja viisin linna sõbra juurde tõstukile kuna enda garaasi tõstuk juba pikemat aega avariislise võistlusauto all kinni. Eesmärgiks oli saada auto iseseisvalt liikuma. Tõstukil sai lõpuni tehtud piduri ja siduri torud ja need ka õhutatud. Lõpuni sai tehtud ka jahutussüsteem aga veel õhutamata. Roolivõimu toru sai ka uus pressitud ja leidis seegi tee auto külge. Kolmest erinevast kardaanist sai ka sobiv välja valitud ja külge kruvitud. Summuti ehitasin ka praegu mustandi valmis, oleks vaja käima panna ja lekkeid kontrollida. Siis saaks keevitused maha käiata ja viisakaks teha. Tegin valmis ka kütte trassi ja pumba kinnituse. Maas proovisin ja pump tegi häält. Masinat aga käima ei saa. Proovisin voolikuid ümber tõsta, et äkki midagi valesti. Lõpuks pumba maha võtsin ja otse kantkust proovisin pumbata, siis sain aru, et pump lihtsat teeb häält aga kütet üles tõmmata ei jaksa enam. Surve oli olematu, lihtsalt nirises. Olen kuulnud, et iga kütusepump ei toimeta ka väga hästi, veits aega töötab ja siis saab otsa. Keegi äkki oskab soovitada mingi firma pumpa (paagiväline pump) mida võiks kasutada?

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.