raimo
-
Postitusi
203 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
1
Postituse tüüp
Profiilid
Foorumid
Sündmused
Postitused, mis raimo postitas
-
-
Tähtis teadaanne kõigile klassikaliste BMW'de huvilistele!
Meie iga-aastane kokkutulek toimub sel aastal 9.-10. juulini Lääne-Virumaal loodukaunis Eisma külalistemajas http://www.landvald.ee/
Üritus on mõeldud kõigile klassikaliste BMW'de omanikele ja nende kaasadele/pereliikmetele.
Palun pange need kuupäevad aegsasti kinni ära.
Taaskord tuleb rohkem sõitmist ja vähem niisama kohapeal passimist. Täpsem ajakava selgub ilmselt juunikuus.
Teada on, et laupäevane ringsõit kujutab endast kauni põhjaranniku avastamist ja nagu ikka- koos pisikese võistlusmomendiga.
Kokkutuleku osavõtutasu on 25€/inimene, klubiliikmele ja tema kaaslasele soodushind 20€/inimene. Lapsed alla 4 aasta tasuta. 4-16 aastat hind 10€.
Selle eest saab kaks korda süüa (kehakinnitus saabudes ja õhtune grill) ning kõik muud mängud/tegevused.
Mis on sel aastal teisiti, kohapeal on reegel- oma joogid jäta koju! Alkoholi tuleb osta kohapealt ning selle kohta on hinnakiri siin. Hinnad on keskmisest pubi/kohviku hinnast soodsamad niiet ei võta kellelgi tükki küljest.
Kuna broneerime kogu kompleksi koos tubadega, kogume meie raha ka tubade eest.
Majutuseks on meil seega pakkuda (hinna sees on hommikusöök, kämpingute pesemisvõimalus on saunamajas):
...
vaata http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5575
Kämpingu võib võtta ka kahele-kolmele inimesele mitte tingimata neljale, summa sellest ei muutu ja kedagi juurde samuti ei suruta. Sama lugu tubadega
Broneering hakkab kehtima peale raha laekumist (kuna meil on vaja koha eest oma rahast osa rendisummast ära maksta).
Õhtuseks kasutamiseks on saunamaja, kus saab pikemalt istuda ja päevakohaseid teemasid arutada. Saunamaja on ka seekord piisaval kaugusel muust ööbimisest niiet kellegi ööund ei sega.
Kui juhtub et kallab vihma (mida ei juhtu) on meie kasutada peamaja suur saal ning väiksema sabina korral grillkatuselaused kuhu mahub ka üksjagu inimesi. Mereni on loetud meetrid ning suviti pidi vesi olema väga soe.
Kohale jõudmiseks kruusa- ega pinnasekattega teed läbida ei tule.
Lemmikloomaga lubatakse ainult kämpingusse. Ja loom peab kogu aja vältel territooriumil paela otsas olema. Majja koera ei lubata.
Registreerumiseks saatke e-kiri priit@bmwclassic.ee oma ööbimise sooviga (toa/kämpingu number) ja inimeste arvuga. Kulutuste hajutamiseks võib esialgu maksta toa (võimalikult kiiresti) ja hiljem osavõtutasu.
Broneerige öömaja aegsasti, broneering hakkab kehtima peale raha laekumist Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi arvele Swedbank'is 221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X, IBAN: EE872200221047339335) selgituseks märkida Suvine kokkutulek.
Lisainfo peakorraldajalt Veikolt veiko@bmwclassic.ee
Registreerumise kinnitab ülekanne ja mitteosalemisest pole eraldi vaja teada anda - et hoida teema kokkutuleku enda teemal, mitte sellest loobumise teemal
-
Mis materjali täpsemalt kasutad?
-
Ei jõudnud jah. Proovin mõne nädala pärast uuesti.
-
Sa mõtled seda, et velg seest mustaks ja rant või äär valgeks?
Kui nii, siis 25 - 31 euri/tk
Astuksin homme hommikul ~9:00 läbi. sobib?
-
Mis velje värvimine kahes osas (keskosa mustaks, lip valgeks) maksab?
-
kui jäme see "originaal" veel on?
keevitad amordikannude külge kõrvad ja lõikad sinna vahele sobiva pikkusega lati. pole mõtet asja keeruliseks ajada.
-
Sportiste VS RECARO
asukohas Õpetused - Teadmiseks
toly pandud pilt on isegi vist õige aga see iste on lihtsalt nii surnud, et jätab tõesti petliku mulje.
-
Sportiste VS RECARO
asukohas Õpetused - Teadmiseks
teeme asja huvitavamaks ...
M3 Sport Evo istmed:
-
V8 peale panek e30-le.
asukohas Muud mootorid
M50 Kast on teise Kujuga aga sisu sama525 ja 530 kastid küll, 540 kast on juba teisest "puust" isend.
-
Asi ei ole selles kas roolis on rullnokk või korralik juht või mis auto tal on. Kui üks rullnokk teeb maine maha, siis kannatavad teised ka.
See BMW-de "maine kujundamine" algas juba üle 10 aasta tagasi ja seda parandada on juba väga raske.
Ega enne mingit paremat suhtumist loota pole kui politseis palgad kõrgemaks lähevad ning igast jobusid sinna enam ei võeta. Paraku seda niipea loota ei ole.
-
Ise võtsin ka selle teema just seetõttu üles, et kui mõnel uuemal audil või mersul udutuled põlevad, siis neid nagu eriti kinni ei võeta, kui aga mõni E30, E34 või E36 parktuled+udutuled sõidab, siis tõmmatakse kohe tee äärde ja peetakse loeng rullnoklusest jms ja võib-olla tehakse kirjalik hoiatus või trahv ka....
Paraku on see nii, et E30, E34 ja E36-ga on aja jooksul tänavatel kõvasti "kino" tehtud. Sellest ka politsei suurendatud ebaterve huvi nende autode vastu.
Ja noh, kui politsei tahabki riigieelarvet täita, siis kummast suurema tõenäosusega selleks põhjuse leiab? Mõnest uuest Audist või BMW või mõnest E30-nest?
- 1
-
Siin ei ole küsimus mitte liikluseeskirjas või Genfi konventsioonis, vaid üldises liikluskultuuris. Kui sul küla peal on 9 debiilikut, kelle arvates parklas driftida ja foori taga ketsi lasta on "lahe", siis pole mõtet imestada, miks politsei kõiki nokib.
Neid udukatega sõitjaid on sadades ja tuhandetes, kuid millegipärast ei pea politsei kõiki kinni.
-
-
Probleem on selles, et kolvi/silindri kulumist mõõdetakse lehtkaliibriga, siis kui kolb alles mootoris on :
ploki kohapealt seda, et kolb on 83,98mm. Silindriseina ja kolvi vahele läks mul kenasti ära 0,5mm kaliiber!
juba 0,3mm vahega mootorit enam kokku ei panda.
Selle peale ei oskagi enam midagi öelda.
-
-
peale uut aastat võin mõõta ja pildistada. hetkel sai kast juba mootori juurde ära viidud.
-
arvestades, et S5D 320Z käib ka Z3 all, mis on varustatud 343hj S54 mootoriga, ei tohiks sellega vastupidavuse poolelt probleemi tekkida. samuti on neid saada suhteliselt mõistliku hinnaga.
-
dogleg kastid on ilge ikaldus, seega mina läheks kohe mõne moodsa kasti teed.
hea ja vastupidav kast on 24V mootorite alt S5D 320Z:
E36 M3 (10/97 and up) - 23 00 1 434 408
E36 328i (6/96 and up) - 23 00 1 434 408
E39 528i (6/96 and up) - 23 00 1 434 408
E39 530i - 23 00 7 502 749
E46 328Ci and 328i - 23 00 1 434 408
E46 330Ci and 330i - 23 00 7 502 749
Z3 2.8 - 23 00 1 434 408
Z3 3.0i - 23 00 7 502 749
Z3 M3.2-S50 - 23 00 1 434 408
Z3 M3.2-S52 - 23 00 1 434 408
Z3 M3.2-S54 - 23 00 7 502 749
-
Coilover
asukohas Tuuningurubriik
high performance street/mild tracktuning.ee:
KW Variante1 19900.-lett.
KW Variante2 24900.- lett.
võib hr. tatikas pakub odavamalt aga seda küsige otse.
-
Huvitav, et minul LSD iksi viskodiffri kesta sisse ära ei mahtunud. Ise küll ei paigaldanud aga kuna see differ on nüüd ka M3 all kenasti toiminud, siis paigaldaja pädevuses ei kahtleks.
-
mul sellist kaheosalist kangi ei ole kunagi olnud.
nii 325ix kui ka M3 on selline süsteem:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1271&mospid=47265&btnr=25_0068&hg=25&fg=05
-
kruvikeerajaga tuleb natuke kaasa aidata ja siis see munak sealt pesast ära tulebki. muidugi kui sa uue plastmasspesa paned, siis võib vana katki ka teha. eelnevalt tuleb kang käiguvahetusheebli küljest lahti lasta. seda saab teha auto alt.
-
igasugused e34 ja e36 püstakud on pikas perspektiivis paha mõte. pärast nu??id ennast ET ja muude asjadega lolliks. kui tõesti 5 polti vaja siis M3 tükid.
-
Ärge nüüd niikõvasti ka kartke. Et rajal üle kuudi panna peab ikka tõsiselt üle pingutama. Eeldusel muidugi, et me BMW'dest räägime.
Silmatorkavamad E30-d Eestis
asukohas Vaba teema
Postitatud
Ennast peab ikka kiitma