- 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Hetkel ei ole midagi märkimisväärset, alles 1:32.2. Eelmine sügis sain nii kaugele, et võis katsetama minna rajale. See kevad sai ka korra käidud, aga pärast kolmandat ringi lõpetas käigukast töö. Nüüd eelmisel OT-l (juuli lõpp) sai ca 35 ringi sõidetud, aga mootori "Harmonic damper" otsustas oma töö lõpetada ja vibra tuli sisse. Kui neid nn mehaanilisi purunemisi/probleeme pole, siis tundub, et ringe kannatab sõita saab ehk vee ja õli temperatuurid ilusti lubatud piirides ka pärast 30 minutilist sõitmist rajal. Vaja sõitma õppida (auto töökindlaks saada), pidurid korda teha (hetkel väga umbmääraselt võtavad), pidamist saada (väga tagasi peab hoidma kurvidest väljudes, et ratast ringi ei võtaks), silla võiks seadesse panna (hetkel nii nagu juhtus), kui jõust puudu tuleb, siis dynos ka ära käia ja kõik hobused ülesse otsida.
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Nägin su eelmist posti ka, mille kiiresti ära kustutasid haha. Igatahes olen veel kahevahel kas teha ÜV ja enne talve veel ringi sõita või mitte. Vaba aega (Septembrist sama rada kool + töö edasi) ja finantsi eriti pole, et autot normaalselt nautida Aga eks veel mõtlen
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Pole turbo osaga tegelenud . Muidu on sõidukorras, kuid ringi ei sõida Tegelen garaa¾i ehitamisega, et olen normaalne koht, kus vaikselt nokitseda. Allpool paar illustreerivat pilti:
 - 
	
		
		316 '88 - M-Tech
		
		Aeglaselt sõuad, aga kaugele jõuad Eks paari aastaga saad midagi väga esinduslikku kokku (Y) Ahvatlevad jupid!
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Oi Mihkel Aitäh, see on küll väärt jõulukink Nüüd tean
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Umbes nii +-3 aastat
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Sest pole kiiret kuhugi Vahepeal on sidur ära vahetatud. Sellega seoses korvi jõud mõõdetud, hooratas lihvitud. Balanseeritud. Mõned uued jubinad käiguhoovastikus jne. Karter sai turbo õli äravoolu tarbeks augu/toru.
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Vaikselt... kiiret pole kuhugi
 - 
	
		
		325i '90 - Krst
		
		Mainisid siin vahepeal, et 1,3 bar oli fun. Kas kavatsedki 1,3 barist rõhku kasutama hakata? Vahepeal nagu mainisid, et 1 bar max tuleb mis tuleb. Mille järgi eeldad, eeldasid, et mootor 1,3 bar-i vastu paneb? Kui hästi turbo spoolis? Suhteliselt suur turbo ikkagi. (Logi väljavõtet äkki?)
 - 325i '90 - Krst
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Paar jubinat jälle juures Tial 44mm Wastegate ja Holset HX-35 Nüüdseks turbo tarbeks olemas: Bosch 42lb 440cc "Green top" pihustid Bosch 044 Kütusepump Greddy BOV Mustast metallist toru ja põlvi kollektori tarbeks Sach ***618 korv KEP Siduriketas Tial 44mm Wastegate Holset HX-35 Catch tank veel vaja ja siis enamvähem kõik olemas. Muidugi veel hunnik torusid, üleminekuid + muid ootamatuid asju Ja siis veel hunnik aega garaazis ehitamisele ja juppide külge panemisele.
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Leia piltidelt intercooler. Vildakat stanget ja mitte keskel numbrit ei maksa pahaks panna 3% tehtud turbo projekti jaoks
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Lõpuks vahetasin taga piduriklotsid ära. Oktoobris ostetud kettad kahjuks osutusid 325ix omadeks ning seetõttu ei sobinud Eks näeb kas autoosad.ee on nõus toote ümber vahetama kuigi nii ammu ostetud. Vahepeal Mihkli abil hangitud turboprojekti jaoks intercooler ette ja kapotikinnitused. Paar silikoon jullat kah. Sammuti ära tellitud elektrivent ja bosch 044 pump. Nüüd vaja otsustada millal sidurile upgrade teha. Ehk kas kohe või hiljem Sidurijaoks mõtted olid sach *618 korv + korralik ketas.
 - 
	
		
		BMW 325i 1990 - nael
		
		Reguleerisin klappide vahed nüüd ära. Kas on mingi põhjus miks sakslane võis jätta suuremad vahed sisse? Raske uskuda, et automehaaniku teenuseid pakkuva firma omanikuna ta lihtsalt selle tegemata jättis. Aga kes teab. Hea õpetus: http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E30-Valve_Adjust/E30-Valve_Adjust.htm Loll oled kui autot nügima hakkad, et nukkasid keerata!
 
nael
				Foorumlane
			
		- 
				
Registreerus
 - 
					
Viimati külastas