Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

RND

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    32
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    3

Postitused, mis RND postitas

  1. Minuarust jällegi võiks numbrid olla väiksemad ning võibolla ka teise fondiga. Visuaalselt tundub kalendri osakaal liiga suur võrreldes pildi endaga. E30.ee logo võiks võibolla väiksemana kuskil nurgas olla.

     

    Üks idee kalendri layoutile, kuidas oleks hästi loetav, aga ei segaks ilusaid pilte autodest:

    http://2.bp.blogspot.com/-uePVMRaYwHM/UtrXxJt0L2I/AAAAAAAAQxE/mBuwjNSnEQc/s1600/cars-calendr-2014-+%281%29.jpg

     

    Ehk minu põhipoint on see, et põhirõhk võiks olla siiski piltidel. Hetkel kuidagi 50-50

  2. Maanteeameti e-teeninduse lehel on sõiduki taustakontroll. Kontroll toimub registreerimismärgi ning VIN-koodi alusel ning näitab ära liikluskindlustuse andmed, läbisõidu, tehnoülevaatuste andmed, tehnilised detailandmed ning sõidukiga tehtud toimingud. Ehk seesamune?

    Jah, aga ma mõtlesin sellele lehele Saksamaa autoregistri vms. analoogi. Ehk, et sisestad Saksamaa numbrimärgi ja auto VIN-koodi.

  3. Kas keegi teab, kust saab ARKi auto päringule analoogset lehte Saksa autodele? Ehk lükkad vini ja nr.märgi sisse ja näitab miskist ajalugu ja infot auto kohta? VIN decoderit pole vaja.

  4. Idee on hea, aga kujundusliku poole pealt oleks ilmselt paras segadus ja liiga palju ühel pildil. Selline mosaiik oleks vast hea kui oleks nt ühest kindlast autost mingi 2-5 pildiline mosaaik ühe kalendrikuu kohta. Samas sellise suure mosaaigi saaks panna ka kaanele, kus oleks siis kõikide osalenute masinad kajastatud...

     

    Ehk üldiselt arvan, mida vähem, seda parem. Muidugi kui mingit abi on vaja, võin ka aidata, kuna olen abistanud ka Klassikaliste BMW'de kalendri loomise käigus.

    (PS: Kellel tallinlastest huvi Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi kalendri vastu, võib võtta minuga ühendust. Täpsem info: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?f=3&t=9244)

  5. Tervist, nimelt mind huvitab, (kas ja) kuidas Touring E30'l käib koeravõrk-ruloo ära. Mujalt foorumitest päris täpselt aru ei saanud ning üleliigset jõudu ka ei soovinud kasutada. Lähemal vaatlusel mingit hooba või kangi ka ei leidnud nagu.

    Lukku

    Võibolla ehk sõnastasin pisut teisiti, kuid sellise summa eest ma ei otsigi ideaalset autot, vaid sirget, vähese roostega, kasvõi planku E30't, millega kannatab ilusti ka igapäevaselt sõita. Muidugi olen arvestanud ka omaette summaga, mis ostetava auto alla tuleks kohe investeerida juppide arvelt.

     

    Muide, alles kevadel pakkus just sinu müüdav touring mulle huvi ning ka see oli selles hinnaklassis ;).

    Lukku

    Tervist

     

    Ostaksin E30't touringu või kupee kerega. Tähtis on kere seisukord. Rooste peaks puuduma, või olema võimalikult vähe. Mootori kubatuur ei mängi suurt rolli, peaasi, et diisel poleks. Ülejäänud auto seisukord võiks samuti olla hea või rahuldav. (Kuskilt midagi otseselt ei logise, kolise jne.) Muidugi võiks auto omada ülevaatust ning kindlustust.

     

    Hinnaklass võiks jääda seal 1000-1500 € vahele.

     

    Ootan pakkumisi, PS'i kaudu või 569 36 596

    Asun Tallinnas.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus