Tere
Teen ka siis lõpuks teema ära... Sai ta ostetud eelmise aasta alguses lootuses talverõõme nautida. Kahjuks jäi talv lühikeseks ja kuna mootorit ka korralikult käima ei saanud siis garage nurka seisma ta jäigi... Ajaloost tean niipalju, et tavaline plank 1,6 rullikas on olnud ja Tartus pandi talle M50B25 mootor vahele ja nüüd on ta seigelnud mööda ilma kuniks jõudis minuni. Kellel auto ajaloo kohta infot on võib vabalt jagada... Kuna see on minu esimene BMW (olen ikka riisirakettide austaja olnud) siis minult ei tasu oodata et ma nende autode kohta kõike peast tean ja millegil vahet teen. Muidu olen meeldivalt üllatunud rullika juhitavusest ja mugavusest niipalju kui ma temaga sõita olen saanud.
Jeff tegi ennem seisma jäämist:
Piduritorustik uus
Küttetrass uus
Esisillas kõik puksid
Lambda uus
Nüüd suri naise auto ära ja mõtlesin, et vaja vana rullikas elustada igapäevasõitude jaoks. Kuna ta seisis Kavilda Tehnikaspordiklubis siis lasin nendel teha järgmised asjad:
polupuksid mootori patjade asemel
2,5 tolline väljalase
ülejäänud pukside vahetus mis võimalik (kaotasid kõik kolinad ära)
Roolilatt sai uus soetatud
uued veljed alla visatud
Praegu on auto kasutaja Redline käes ja loodan tema võlujõu peale, et saaks mootori korralikult jooksma...
Ostes:
Eks siis kui korralikult liikuma saan siis panen uued pildid ka siia.
Vaja minevad asjad (võib pakkuda):
Mõlemad küljepeegli klaasid
juhi ukselink koos sisuga
korralikku sisu (pole pririoteet nr 1)
Armatuuri kellad, et saaks M50B25 mootori tahokad ja muud loomad tööle korralikult.
Newborn