Hüppa postitusse

square

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    16
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis square postitas

    Müüdud

    Väline seisukord on ok, LSD elementi ja undamist ei oska kommenteerida, kuna oma auto all ei ole olnud. Sain vahetuskaubana Typ210 vastu.

    H: 350.- Kui küsitav tundub kõrge, siis võib ka omapoolsete pakkumise teha

    Asukoht Tallinn/Harju

    5101597

  1. Oskab keegi antud auto kohta midagi rääkida. Nii palju kui ma omanikuga suhtlesin, siis ta ütles, et põhi vigadeks on hetkel rooste kapoti all, mis vajaks ka keevitamist, jagajakaas ja rootor tahavad vahetust
    Kui seal on tõesti K-Jetronic kapoti all, nagu kuulutuses väideti (e21-l kasutatud mootor aga pilti pole), siis mootori lonkamine ei ole tõenäoliselt ravitav jagaja kaane ja rootori vahetusega. Vanad meh. pritsed on üldjuhul paras PITA.
  2. Ühe lugeja autoteemas on läinud paugutamiseks puuri teemal.

    Puur on keelatud "suur punkt"

    Arendaks veidi vana teemat. Automoto foorumis väitis üks IMHO küllalt asjatundlik inimene, et

    Üle 25-aasta vana auto kohta see kohe kindlasti ei kehti. Selle peale julgeks isegi mürki võtta, kui lugeda kehtivat seadusandlust. Selline auto peab vastama tema tootmisajal kehtinud nõudmistele ja sealt ei leia ei ei tootjamaade ega Eesti NSV puhul mitte mingit keeldu!!!

    Vaat selle teemaga oleks ma nõus ARKga räigelt kohut käima ja sundima neid isegi kahjutasu maksma. Rääkimata sealsete töllidega rusikavõitluse pidamisest.

    ja veel

    Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded. Vastu võetud teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusega nr 50

    § 2. Nõuded sõidukile

    3) käesoleva lõike punktides 1 ja 2 toodud nõuded ei laiene 25-aastasele ja vanemale sõidukile, v.a nõuded varustusele ja nõuded, mis on kehtestatud olenevalt sõiduki valmistamisaastast. 25-aastase ja vanema sõiduki ehitus ja tehnoseisund peab vastama vähemalt nendele nõuetele, mis kehtisid sõiduki valmistamise ajal, v.a vanasõiduk, mille tehnoseisund ja originaalsus peab vastama lisa 1 grupis 20 või lisa 2 grupis 18 toodud nõuetele;

    Punaseks tehtud asi tähendab seda, et omavoliliselt katust ei tohtinud maha saagida, istmeks ei võinud olla kalakast etc. Kuid mitte mingit keeldu ei olnud sel ajal autot turvalisust tõstvate detailidega varustada, isegi isepaigaldatud turvavööd olid lubatud! Neid müüdi poes, Made in Norma.

    Kuna algusaastate e30 on juba 25 aasta vanused, siis võiks juba neile vajadusel hakata puure sisse ehitama

  3. Istmeid tohib eemaldada ümberehitusloaga.

    Siis tuleb teha turvavööde kinnitused ka selliseks, et neid enam kunagi kasutada ei saa.

    Ühesõnaga - protsess ei ole ümberpööratav seaduslikult :D

    Jagad väärinformatsiooni. Olen sõitnud mitme masinaga, mis on esinduse tellimusel ümber ehitatud kahekohalisteks koos vastava märkega teh passis. Kõik originaalkinnitused on puutumata jäetud. Omanikuvahetuse raames on autod ARK-is uuesti viiekohalisteks muudetud. Kui selle kohta kunagi ARK-ist küsisin, siis sain vastuse, et originaalistmed ja vööd sisse ning pole probleemi uuesti kohtade arv tehasespetsiga vastavusse viia.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus