Hüppa postitusse

Mr M

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Mr M postitas

  1. Tere! Oleks pakkuda siis järgnevad asjad: E46 m3 pidurikettad koos supporditega, ees praktiliselt uued kettad klotsid, taga kasutatud aga korralikud kettad klotsid. 500 euri MÜÜDUD Mootor e38 pealt, m62b35tu, vanosega v8 mootor, atm kasti otsast, tuli töötava auto pealt. Aju ja immo komplekt kaasa. 400 euri MÜÜDUD Samuti samale mootorile uus mootoriketi ja taldade komplekt. 120 euri E91 alt komplektne tagasild, kerge pindmise roostega, puuduvad veovõllid ja differ ainult. 150 euri MÜÜDUD S65B40, e92 m3, osadeks võetud mootor, kuna ploki 4. silindri seinal sügav kraaps/kahjustus. Pöörlev osa, väntvõll väga heas korras, olenevalt komplektsusest, juppidest ka vastav hind. Tervik 2000 MÜÜDUD E30 adapterid, et kasutada 188 sillaga e34 veovõlle, mida rohkem saada jaa vastupidavamad kui e30/36 compacti võllid. 100 euri MÜÜDUD Kontakt 56954490 Asuvad Saaremaal, liiguvad postiga/kokkuleppel üle Eesti
  2. Tere! Pikalt vaikus olnud ja ka põhjusega. Peale suurt motivatsioonikriisi ja elukorralduse muutust sai vastu võetud otsus sellest autost loobuda. Sai edasi müüdud sõbrale ja eks näis kas sellega ka edaspidi midagi toimub.
  3. Tere! Jälle arengut. Sai vahepeal õlicooler tellitud, kolled valmis, wrapitud. Summutijooks sai ka lõpuks valmis ja alla. Jahutussüsteem, juhtmestik korda teha, tagasillas paar murekohta likvideerida ja võib vast öelda, et mõne nädala pärast saab ehk jälle tänavale auto. Kuna aega ainult nädalavahetustel teha siis pole voolikud tehtud jõudnud cooleri jaoks ja pole hääli veel ära kuulnud. Ilma pikema jututa, uute uuendusteni ja mõni klõps ka tehtust.
  4. Kui sa vaatad eelmist foorumi teema lehte, seal on kinnitustest pildid, kasti koda on keevitatud v8 kasti küljest m47 kuuese manu kasti külge. Aga kasti tala on orig e30 oma, mille kinnitused pikendatud. M47 kastil taga kasti patjadele polditav plaat, mis in laiem kui e30 patjade vahe ja tundus lihtsam uus plaat ise teha. Seal pildil, mis mu viimases postituses, vasakus ääres kasti kinnitusdetailid värvitud kujul. Aga lisan siis ka soovitud pildid eraldi ja detailidest täpsemalt.
  5. Tere! Vahepeal veidi toimunud taas. Mootor tuli kollede, tihendite, veepumba, tagumise flantsi jms asjade vahetamiseks maha võetud uuesti. Samuti et uued detailid üle värvida. Mootor. Veel ise veits nõgine aga selle teeb ära kui auto jälle omal jõul liigub ja saab normaalselt auto pesu nurka ajada. Suures plaanis on alanud lõpp komplekteerimine, et saada auto mai lõpuks sõitma. Eemaldatud sai ka atm juhtmestiku osa, kkkd värvitud, hoorattale tiftid. Kuna käin taas Saaremaalt mandril tööl siis hetkel aega ainult nädalavahetustel tegeleda aga isegi kummalisel kombel hetkel moti kriisi pole. Aga uute uuendusteni ja mõned pildid ka. Kerge videopilt liikumisest ka. https://youtube.com/shorts/WAx7unOfDoU?feature=share
  6. Tegin ka vahepeal enda versiooni shortshifterist, et saada käigud konkreetseks aga jätta visuaal originaal. Ise jäin oma tulemusega väga rahule. https://youtube.com/shorts/f82V4pY50Gw?feature=share
  7. Rida 4 oma võtsin suvalise m42 oma 36 pealt. Rida 4 mootori gaasitross on isegi veidi pikk, ilmselt tundub ka mõistlik v8 oma võtta, et vähem kaablit kapoti all oleks. Iseenesest ta töötab rida 4 omaga ja gaasi saab ilusti anda. Rida 6 mootori tross jääb v8 jaoks lühikeseks jah.
  8. Gaasitross läheb ilmselt r4 oma ja kasti tala sai jah pikenduse ja tugevduse. 2,0 diisli kuuesel kastil see patjade kinnitusosa laiem, tegin uue tagumise plaadi, kuna teine jäi tunnelile liiga lähedale ja vältimaks vastuminekut tundus lihtsam uus plaat teha.
  9. See hea point, mul peale tehtud tugevdusplaadid aga alumised kunagi olid plaanis aga vahepeal ära unustanud.
  10. Tere! Pikalt taas vaikus olnud. Motivatsiooni puudus, pere ja muu elu elamist vajanud, aga see selleks. Ühesõnaga see nädalavahetus sai end käsile võetud ja rulli tehtud. Valmis said mootorikäpad, kardaani tegime ringi sõbraga ja 2.0d 6 manu kastile tegin uue kinnitusplaadi, et see istuks kokku rullika kasti talaga. V8 sai esimesed hääled ka oma uuel kerel. Sõidutiir jäi tegemata sest siduriga tekkis mingi jama ja see lekib vedelikku välja. Uuesti aega süveneda saab autosse siis selgitab selle vea ka välja. Vahepeal sõbrale maha müüdud Atev A veljed jõudsid taas ringiga minuni ja leidsid tee rullika alla. Bbs RX visuaalselt on kohe alla sobinud alati aga võibolla vaja veidi Atevitega harjuda lihtsalt. Aga ega pikemat juttu polegi ja lisan pildimaterjali. Esimese käivutuse video ka. https://youtu.be/AvKDGeM786o
  11. Tere! Kuna autol muutub piisavalt palju asju siis jääb üle pigem haruldus, rullika suur kardaan. Ristid asjad minu arust korras, lõtkudeta. Kellelegi heaks m50/m57/m57 swapiks või kasvõi kellelgi orig r6 taastamiseks millel rullika mõistes suur kasti flants. Hinda sooviks 250 eurot. Asukoht Saaremaa, liigub väga vabalt postiga, Cargoga üle Eesti. Kontakt 56954490 või ps.
  12. Ja järelturul saadaolevad tooted näiteks täisjäigad võistlussõidukitele.
  13. Corsa roolikardaan on nuudi peal ja käib kokku lahti.
  14. Roolikardaani kummimuhv on asendatud ristiga, liikuda saab ta ikka ilusti, kummimuhv on ju jäiga ühendusega. Käigukastist kardaani mineva muhvi jätan ikka alles 😁
  15. Tere! Tükkaega vaikust olnud aga taas leidisin aega kirjutada. Kastid asjad nüüd valmis, mootoril vaja tihendid ära vahetada ja saab vahele sättima hakata. Välismaa foorumeid lugedes leidsin odava lahenduse e30l roolikardaani muhvi kaotamiseks. Opel Corsa C roolikardaan, kus üks ots tuleb e30 omaga asendada ja korras. Veel plaan sillatala küljest maha lõigata ülemised roolilati kinnitused ja asendada need 46 omadega, saab 36 lati adapterid ära kaotada ja mootorile alla poole ruumi juurde. Lisan ka mõned pildid tehtust ja uute uuendusteni. Suured tänud Keevitusmees Toomas Rahnelile kes tegi keevituse, sain ka kolle tegemiseks flantsid ja turbo twinscrolli t4 flantsi.
  16. Tere! Palju vahepeal toimunud pole, sest tööga hõivatud olnud ja sõber pole veel kasti koja keevituseni jõudnud. Niipalju on arengut, et siduri ketas käis Pidurimeistrites ja sai uue katte. See nädalavahetus plaanin supportive modid ära teha ja roolisambal vabaneda kummist vahemuhvist ja roolilati kõrvad ringi teha, et 36 latiga enam adaptereid vahele vaja poleks ja saaks karterile lisaruumi. Samuti leidsin m62 otsakaane, mis on tavalisele generaatorile ja saan vabaneda vedelikjahutusega generaatorist. Mootor hetkel kasti keevitusrakiseks nö ja seetõttu pole ka tihendite simmerite jms vahetusega tegeleda saanud. Otsakaas maha tuleb, siis vaatan ketitallad ja keti ka üle ja vajadusel vahetan ka need. Uute uuendusteni ja ehk jõuab pühade ajal asja kokku lappida.
  17. Tere! Hoian siis nüüd taas mõnda aega teemat aktiivsemalt elus. Sain kasti koja lõikusest tagasi ja lasin 10 cm maha lõigata, et teada saada koja kaugus ja palju vaja maha lõigata. Siduri komplekti sain ka kokku ja mõõtmiseks külge. Lisaks on nüüd täiskomplekt v8 jaoks bosch green giganti pihusteid ja suht terve mootorijagu sai uusi tihendeid, veepump jne tellitud. Järgmise nädala jooksul saab vast asjad keevitatud, mootori kasti vahele paika sättida, uute probleemidega tegelema hakata. Otsakaane leidsin ka lõpuks ilma vedelikjahutuseta geneka oma. Seega uute uuendusteni ja üritan teema värskena hoida.
  18. Teeks kerge update'i. Olemas siis kast, mootor, koda, siduriketta tööpind mis poldib atm hooratta külge. Sõber asutusest Keevitusmees teeb koja keevituse ja temalt saan turbo majanduseks flantsid turbole twinscrolli jaoks ja ploki külge minevad. Mootorikäpad on olemas mul ajast kui m60 vahel käis. Musta reede raames sai racingdiffs.com'ist tellitud kangem lsd sisu, et saada 50% lukk. Maxxecu jaoks seekord teen ise adapteri kuna tuttava tehtu viimati oli puudustega, pani ainult põhifunktsioonid aga oleks vaja lisa. Kuna m62 on el throtteliga siis oma sportlikust huvist üritaks tööle saada ka püsika. Tagasillaga on mõned ideed tekkinud, kuidas kanda jõud paremini maha aga sellest hiljem ja jooksvalt lähemalt.
  19. See hea point, pole selle peale kohe mõelnud aga tuleks ringi teha jaa. Keevitus ja oskus on ju käepärast😁
  20. Tere! Pikalt vaikus olnud aga omajagu toimunud vahepeal. Suurim muutus ilmselt see, et m52 on kapotialt ära rännanud uuele kerele. Sõbraga head diilid, sain tasuta m62tub35 mootori. Kastiks tuleb 2.0d 6ne manu keevitatud kojaga. Et mootorivahetus liiga lihtne poleks, teen v8 ka turbokaks. Ruumiga küll kitsas aga nagu öeldakse, pole võimatuid asju, on saamatud mehed. Hetkel käib usun juppide kogumine ja aasta lõpuks tahaks mootori ja käigukasti paika saada. Peale seda juhtmestiku adapter ja maxxecu pealt tööle. Üritan foorumit rohkem meeles pidada ja jooksvalt taas uuendada teemat. Üks pilt ka hetke olukorrast.
  21. Seade siiski on safe, lihtsalt optimeerimata😀
  22. Süütetabel alles näppimata, küttekaart samamoodi. Kunagi tegime sõbraga tänaval mingi seade peale aga sellest ajast nii palju asju muutunud, et see pole päris sama enam. Mootori surved said ka üle mõõdetud ja need ka veidi madalamaks langenud poole aastaga.😀 Hetkel see 150kw ongi see toores teema ja electronic boostcontroller nüüd veel lisatud jms. Et eks näis kui asi õigeks saab, mis siis reaalsed numbrid on. Kindlasti tuleb lisa.
  23. Puhtalt sisselaske temp anduri keermega kinnituse pärast, m50 suurema küttelati ja 5mm suuremad runnerid, kui m52b25 omad. Kuna see mootor sinna nii mega kauaks elama ka ei jää siis ei näe vajadust m50b25 nv kolle ostmise järgi.
  24. Heihopsti! Pikalt vaikus olnud. Auto vahepeal mõnda aega seisnud, sest pole aega tegeleda olnud. Aga veidi muutusi taas. Sai üle mindud m50b20 sisselaske kollektorile. Selleks oli throttle body ja kolle vahele adapter flantsi vaja ning kuna b20 tihendi pind pisem, siis ka adapter plaat m52b25 kaane ja kollektori vahele. Nukad käisid maas ja 24st tõukurist läks 13 vahetusse, mis kinni olid jäänud. Sai lõpuks õmblusmasina tiksumisest lahti. Auto jõudis ka dünosse aga hetkel seadistamisega mure, sest üks pingi andur suri ära ja koormuspidur ei tööta. Uuest nädalast peaks asi korda saama ja heaks. Vahetasin ka plastik kkk magneesiumi vastu, kindluse mõttes, et kuum liiga ei teeks. Dünos sai ka üks proovitõmme tehtud, et mis see baseline hetkel on. Eks reaalsed numbrid saab teada, kui seade tehtud saab. Aga hetkel võin öelda, et 125kw tehases mootorist ja ilma korraliku seadeta on 150kw rattast. Täpsemad graafikud jne saab vast uuel nädalal. Mõni pilt ka täiendustest ja uute uuendusteni.
  25. Pean ka ikka sama tegema vast, avastasin, et starteri korpus oli puruks ja see ühe poldiga kinni, nüüd kui starter peal uuesti ilusti kinni siis käivitades kena seakisa taga.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.