Hüppa postitusse

armyn

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Pakkuda müügiks uus H7 xenon komplekt. Tehnilised andmed: 1. Sisendpinge: DC 9 V - 16 V 2. Sisendvool: 3,2 A 3. Võimsus: 35 W 4. Töötemperatuur: -40 – 105 C 5. Pirnide värvitemperatuur 4300K Asukoht: Tallinn, post24, vms muul moel liigub ka mujale. Hind: 35€ Ühendust saab: 56840701
  2. Pakkuda müügiks tulede toonkiled: *Helemust *Kollane Kile suurus: 30cm x 120cm Hind: 8€ Asukoht: Tallinn, mujale liigub kile ka postiga. Ühendust saab: 56840701
  3. Müügiks Smoke seeria lisakellad: * Turborõhukell 60mm läbimõõduga, kaasa kõik vajalik paigalduseks , õpetus ja vajadusel topsik * Õlirõhukell 60mm läbimõõduga, kaasa kõik vajalik paigaluseks, õlirõhuandur ja vajadusel topsik *Õlitemperatuurikell 60mm läbimõõduga, kaasa kõikvajalik paigalduseks, õlitemperatuuriandurjavajadusel topsik. Kõik asjad on uued ja pakendis! Hinnaks sooviks saada 35€/tk Asukoht: Tallinn, mujale võin saata posti vms muul moel. Ühendust saab: 56840701 või PS.
  4. MÜÜDUD.
  5. armyn lisas teema asukohas Autod
    Müügiks siis järgmine isend: Väljalaskeaasta: 1987 Mootoriks 1.8 M10(77kw)bensiinimootor, mis on ülelaetud. Turboks on bmw diisli turbo, suur intercooler, HKS-i blow off, 2,5" otseläbi summuti ja sportpütt, Autol on all coiloverid, ehk saad vastavalt enda soovidele reguleerida auto kõrgust, võimalik kasutada nii 4x100 kui ka 5x120 auguvahega velgesid,tagumine differ on 4,27 ülekandega ja kokku keevitatud, Pfeba tagumine stange ja küljelaiendid, kere on iseenesest autol tugev kuid tahab saada kindlasti iluravi, tagumised tiivaääred on vahetatud, kuid pole veel lõppviimistlust saanud. Hetke seisuga on intercooler koos lõdvikute ja asjadega eemaldatud, kuna mootris on sees jube suur kolin. Eeldatavasti tuleb vahetada mootor, uue mootori pakkumine koos kontaktidega ka olemas, selle maksumus on 50€. Masin sobiks ideaalselt kellegile keredoonoriks. Võin müüa ka ainult kere koos coiloverite ja paberitega. Autoga tulevad kaasa: kõik lõdvikud ja asjad, et turbosüsteem oleks komplektne, kaks esimest stangelisa, "nn" kinnised neerud, originaal õhuvõtukopsiks, pooltelg, teine laepolster koos chek paneeliga, parem esitiib. Asukoht:Tallinn Hind: 850€, võimalus osta ka ainult kere koos coiloverite ja paberitega, siis hind kokkuleppeline. Võib pakkuda ka vahetust teise auto vastu. Ühendust saab: 53465514, või PS-i teel.
  6. Kust kohast sa turbole õli pealevoolu võtsid?
  7. Eile sai töö juures väljalaskekolle valmis ja turbo sai paika pandud kapoti alla. Nüüd vaja kolle pritsi viia ja siis uus kuumakindel värv peale.
  8. Küsimus jäi ikkagist mul pihustite taha seisma. Nii palju kui foorumitest lugenud olen siis kasutatakse suures hulgas m30 pealt pärinevaid pihusteid, mõned jälle jätavad originaalid. Ehk siis uuesti laiale ringile küsimus-mis pihusteid soovitate kasutada ja veel parem kui kellegil neid pakkuda oleks.
  9. Mõtlesin ikkagist WG klappi mis reguleerib väljalaskegaase. Bensumootoriga turbokatel töötab see vaakumi pealt, aga diislitel rõhu pealt. Kõtuserõhuregulaator olemas ning ootab külge panemist. Aga pihustid tuleks ikka suuremad panna, kas siis m30 ...
  10. Ja teiseks küsimus selline et kas kellegil on kokkupuuteid tdsi turbo ehitusegs bensukale. Nimelt tds-il töötab WG surve/rõhu pealt aga oleks vaja vaakumi pealt. Kas keevitada sisene WG klapp kinni ja panna väline WG või saab ka kuidagi kui ainult vaakumklapp asendada originaaliga?
  11. Täna plaanis hakata tegelema siis mootori poolega. Nimelt plaanis ehitada "homemade" turbokas. Originaal väljalaskekoldest keevitan turbole sobiliku flantsiga kolde. Turbokas valisin 2.5tds-i turbo, mis peaks sobilik olema. Cooler pärineb porsche panamera pealt. Nüüd küsimus laiemale ringile: millise mootori pihusteid kasutada. Plaanis tööle panna ilma lisapihustite. Veel parem kui kellegil midagi pakkuda oleks.
  12. Numbriasetus on samuti eelmiseomaniku poolt. Hetkel autoga ringi ei liikle. Plaanis ikka kuskile stange külge paigalda. Tagumised tiivakaared ära vahetatud ja üle värvitud aga eeltöödest pole haisugi. Selle auto kallal vaja ikka piisavalt nokitseda, et asja saaks. Aga põhiline et tehnika töötab ja põhi on korras.
  13. Mõlke on tõesti autol ikka piisavalt, aga mitte midagi hullu. Peale talve plaanis mõningaid keretöid teostada ja äkki isegi saab uue värvi selga. Aga esmalt plaanis hakata mootoriga tegelema.
  14. Kõigepealt tervist foorumikasutajatele! Olen alles uus siin foorumis ja üritan hoida madalat profiili. Nüüd siis auto kallale. Nimelt sai siis endale soetatud vanakooli tagaveoline bmw.Auto peaks olema läbikäinud ka siit foorumist kuna eelmine oli kasutaja siin. Algusplaanide järgi mõtlesin, et ostan selle endale talverõõmude nautimiseks aga hetkeseisude järgi on plaan hakata vaikselt siit ja sealt auto kallal nokitsema. Eelmine omanik on juba aga kõvasti autot väliselt muutnud. Paljude arust on see kole ja rõve, aga eks see ole iga inimese enda otsustada. Nüüd siis vähe detailsemast autost: Mootor: 318 M10(77kw) Aasta: 1987 Sisselase:originaal Väljalase: otseläbi ja sportpütt Vedrustus:coiloverid Tagumine stange ja küljelaiendid firma Pfeba poolt Lähituled: smoked+xenon 3000k Kemppidiffer Katusele eelmise omaniku poolt aretatud raamid Salong enamjaolt originaalsena säilinud Tulevikuplaanidest räägib teemas hiljem Paar pilti ka fotograafi poolt:

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.