Hüppa postitusse

Alvaro

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Alvaro postitas

  1. Selline asi jõudis siis täna minuni:
  2. Töine ja tegude rikas nv seljataga. Suured tänud abikätele!! Kõik mis oli plaanitud sai ka tehtud. Kuid mõned probleemid ikkagi. Nimelt kui ennem undas differ kui vedu peale tuli, siis nyyd kobistab kui vedu peal ei ole!!!???? Õlileke õlitiku juurest sai likvideeritud kuid karteris ka ikkagi mõra ca 1cm. Käsipidur jäi pingutamata, kuid eks jõuab. Kässar peab kuid ebaühtlaselt. Ning pilte meie nv-st: http://nagi.ee/photos/seix/sets/373259/
  3. Täna sain siis sisu kätte Laupäeva To-Do list: Sisu, Differ, Õli/ filter, Õlitiku tihend, Velgede poleer+värv, Rehvid Telefonist paar pilti sisust: Kaardilugeja Juhiistme kahjustus Tagaiste
  4. Katiga variant ikkagi. Lisasin lisade nimekirja Vantaal, Vaarala
  5. Tere, Paneks siis oma esimese rullika ka teiste sekka siia foorumisse ülesse. Auto sai ostetud kuna praegune E46 on Eesti registris ja Soomes probleeme sellega ringi liikumisel. Algul sai võetud küll Opel kuid peale paari nädalast sõitmist sai ruttu maha müüdud ja antud auto kuulutuse peale helistatud ja juba õhtul auto ära toodud. Auto on siis ostetud uuena Soomest, ning esimesed 17aastat olnud sama omaniku käes. Mina järejekorras neljas siis. Algul oli küll plaan lihsalt rallitamiseks auto osta aga nüüd väheke rohkem auto seisukorraga tutvudes on plaan teha sellest korralik vanake(no tuning). Plaan on säilitada auto võimalikult orginaalne! Autost endast: M40B16 74kw 1990a manuaal 2D sedaan Alpinweiss white 2 92a paigaltatud esinduses madaldus vedrud 15x7 Meberi kärjed el.peeglid intensiiv pesu Hetkel sai auto siis korduva ülevaatuse(Soomes saab siis veel kuu sõitta) kuna rehvid olid liialt siledad, käsipidur töötab ebühtlaselt ja p.poolne välimine sarniir õhtal(vahetatud mõlemad). Lisaks undab jubedalt differ(saab täna uue), õlileke õlitiku juurest(tihend olemas), tahokas paneb rakvere, juhiistme riie räbal(IS-i sisu saab homme kätte). Väliselt on suhteliselt sile nii vana auto kohta aga eks rooste alget ja kriime kraame leiab igalt poolt. Põhi tundus esimesel ülesse tõstmisel ok, kuid eks karbid tahaksid vahetust. Kui kõik läheb plaani päraselt siis sügisel toon auto Eesti, et lasta karbid vahetada ja auto uue värvi alla. Mõned pildid hetke seisust: Modellbezeichnung: 316I Ausführung: Europa Typschlüssel: AB11 E-Code: E30 Karosserie: Limousine Lenkung: links Türen: 2 Motor: M40 - 1,60l (73kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: ALPINWEISS 2 (218) Innenraum: (0275) Produktionsdatum: 18.01.1990 Werk: München S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning L827A Länderausführung Skandinavien NATIONAL VERSION SCANDINAVIA S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S860A Zusatzblinkleuchte Additional turn indicator lamp S925A Versandschutzpaket Transport protection package S958 Interne Kabelbaumauswertung

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.