Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

sild

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    63
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis sild postitas

  1. Tere kõigile. Nüüd on ühel minu rullikatest mure. Kui auto on öö otsa seisnud siis hommikul käivitades mootor plöttab ja tohutu bensiini hais käib üle pea. Kui umbes 5 minutit lasta paigal käia hakkab ilusti tööle. Selline tunne, et külmalt saab masin tohutult bensiini peale. Jääb selline mulje, et mida soemaks ilmad muutuvad seda suuremaks probleem läheb. Mida teha ja kust viga otsima hakata.

    Unustasin mainida,et tegemist m20b25 mootoriga

  2. Panen müüki oma Rullika. Masin on aastast 1988. Mootor: 2.5 (125 kW)

    Kütus: bensiin Vedav sild:tagavedu

    Käigukast: manuaal

    Värvus: tumesinine

    Reg. number: 637TDB

    VIN-kood: WBAAD510302053054

    roolivõimendi, kesklukustus,elektrilised välispeeglid.

    Mehaaniline katuseluuk, toonitud klaasid. Tekstiilpolster, sportrool,Pioneer stereo (CD)

    6x kõlarid. Talverehvid (naastrehvid) ilukilbid.

    Auto on 320i E30

    Paigaldatud on 2.5 125kw mootor.

    Esisillas on Vahetatud kõik puksid, kondid, sarniirid, rooliotsad.

    Taga uued õõtsa ja silla tala puksid.

    Uus diferentsiaali puks. Vahetatud karteri tihend, termostaat ja kardaani vahepukk. Mootoris uus õli ja filter.

    Mootori rihm vahetatud 15000 km tagasi.

    Veepump vahetatud 6 kuud tagasi. Uus bensiini torustik aasta tagasi.

    4x uued piduri klotsid.

    4x uued amordid.

    uus bensiini pump ja soendus mootor.

    Põhi keevitatud Oktoober 2014

    Küljed värvitud November 2014

    Salongi põhja paigaldatud Pigi + müra matt.

    Originaal 4.10 diferentsiaal vahetatud 3.25 vastu. Vahetuseks võib pakkuda 318 is e36. Vaatan läbi ka muud pakkumised.

    Eestis arvel, ülevaatus kuni 09.2015

    Sõiduki asukoht: Ida-Virumaa, Eesti

    http://www.auto24.ee/used/1915189

    Hinnaks 2200 euri.

    Hind ei ole kivist.

    Helista 53542136 või kirjuta siia

  3. Rooli värin ei jõua. Veljed sirged. Proovutud mitmeid erinevaid velgi. Nii plekke kui valukaid. Sõites on ühtlane väike vibra sees. Eriti hästi aga annab tunda paigalt minnes või käiguga pidurdades. Kui panna enne ristmikku näiteks neljanda käigu pealt kolmas ja päästa sidur lahti. Kõige paremini on tunda just sellel hetkel kui sidurit päästad ja mootor uuesti pidurdama hakkab. Endal ikkagi kahtlus, et ehk peaks veel korra kardaani vahe pukki vahetama. Mingi aeg sai vahetatud diferentsiaali. panin auto kohapeal sõitma. Poolteljed olid siis ühendamatta. Ka siis oli vibra tunda.

  4. Tere rullijad.

    mure järgmine. Auto sõites vibreerib. Vahetanud olen difetentsiaali, veljed, kardaani, kardaani leevendus muhvi. Käigukasti otsast siis. Enam mõistus peale ei hakka. Kas seda saab tekitada käigukast või selle padjad?

    pooltelgedes lõtke ei tähendanud.

  5. Soov siis osta tavaline ( lahtine) Diferentsiaal. 

    Õlekande arv võib olla  4.10- 3.25. Kõik ülekanded mis siia vahemikku jäävad on sobilikud. 

    Asi peab olema korras. Ei tohi esineda kõrval helisid ega lekkeid. Tagumise kaane olemasolu või korrasolu pole tähtis.

     

     

    Asjaga väga kiire. Pakkumised teha siia teemasse koos telefoni numbriga. 

  6. Soov osta siis kardaan mis sobib 88.a 320i masinale. 

    Ristid ja vahepukk peaksid olema korralikud..

    Asjaga väga kiire. 

    Pakkumised oodatud Ida- Virumaalt. Rakvere kandist , Põltsamaa / Jõgeva ja tartu kandist. Pakkumisi võib teha ka mõjalt.

     

  7. Tere kõigile. 

    Sai täna oma plokikaaned laiali võetud ja natuke nukkvõlle uuritud. 

    Mõlemad nukad on 885 lõpuga kaante seest. ja mõlemad kaaned m20b25 mootorilt pärit siis tekitas küsimust mis on nukkadel erinevat peale seeria numbrite.

    Leidus siis järgmised numbrid. vaadatuna rihmast taha poole.

     

    5            258        EP6185   

     

                     ja 

     

    5            663         rohkem numbreid polnud.

     

    Mis nukkadega võiks olla tegu ? mis on neil erinevust. 

    Antud numbrid ei ütle mulle midagi.

  8. Nii täna sai siis reaalselt kaan maha võetud. ja oh üllatust. Alt kõik tundub korras olema. Ei leidnud klappidelt ega kolvilt ühtegi jälge kokku käimise kohta.Ometigi on nookurid katki. Kas on võimalik, et jälge ei jää? Präegu ei oska muud teha kui nookurid vahetada ja paksen tihend (2.05) vahele panna. Kuid seda juba 2 nädala pärast. 

  9. Räägime pöördest 6000. Miks just esimese silindriga nii juhtus ei oska öelda. Kuna mul nuud varjanti ei olnud pidin veel lisaks 50 kilti koju omal jõul sõitma. Ülejäänud silindritega ei juhtunud selle peale midagi.Homme saan lõpuks auto kallale ja täpsemalt lahkama hakata mis toimus. Madalam plokk oli esimene loogiline mõte mis mul tekkis. Ja lahenduseks tekkis mõte, et paksema tihendiga ehk saab asja parandada. Huvitav jah, et miks just esimene silinder ja miks nüüd. Olen selle kaanega vast 1-2000 km sõitnud. Pööret on masin ennegi näinud. 

  10. Tere kõigile..

    Probleem seisneb selles, et plokikaant oleks vaja kõrgemale saada. Kuna kaant on liialt palju maha lihvitud, käisid esimese silindri klapid suuremal pöördel kolvile pähe. Tulemuseks kõverad klapid ja murtud nookurid. 

    Selle vältimiseks soov/vajadus kaant tõsta.

    Kuidas seda teha? Kas on olemas originaalist paksemat plokikaane tihendit?

    Või panna topelt tihend.? Topelt tihendi puhul vist vaja vahe lehte nagu vanasti lada tüüpi masinatel kasutati. 

    Vaevalt, et sellist asja leidub kuid siiski. Ehk on keegi kuulnud näinud?

    Milliseid varjante veel oleks?

     

    Mootoriks m20b25 88.a

     

    Ette tänades Raido

     

  11. Lõdvikud on kõik ilusti kuumad nii nagu peab. Aga eile õhtust alates on esimene silinder mängust väljas. 

    Säde on, bena tuleb. Küünal korras. Kuid esimene silinder ei käi. Mingi jama klappidega vist. Kui olen auto jälle ilusti käima saanud siis tegeleb temperatuuriga edasi.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus