Hüppa postitusse

Eff

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    368
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    14

Eff päevavõit oli viimati 10. september 2019

Eff sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja Eff saavutused

Tõusev täht

Tõusev täht (9/14)

  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem

Hiljutised märgid

104

Reputatsioon

  1. Eff

    M: 318i kupee, 88 aasta FL MÜÜDUD!

    Müüdud! Võib lukku panna ja ära kustutada!
  2. Panen müüki oma rulli. Võibolla kellelgi on huvi temaga edasi tegeleda. Tegu siis 88 aasta 318i FL kupeega, 83 kW R4 mootori ja manuaal käigukastiga. Eestis arvele võetud 2016 aasta lõpus, selle aja jooksul sõitnud u 25 000 kilomeetrit, mille jooksul remonditud kogu pidurisüsteem, vahetatud kütusetorustik, vahetatud sidurisilindrid, esi ja tagasillas vahetatud puksid/sarniirid, mootor ja käigukast saanud uued tihendid/simmerid, hammasrihm ja teised rihmad vahetatud, uus veepump, termostaat, lamdaandur, uus radikas, vedelikud kõik värsked ja kindlasti veel üht-teist. Auto originaalilähedane, modifikatsioone nii palju et lisatud on E36 võimendusega roolilatt, tagumised toonklaasid (originaalis kõik klaasid tehase rohelise tooniga), madaldusvedrud ja stereo pole originaal. Kere seisukohalt iluvigu leiab ja kindlasti ka roostet, ukse ja luugiservad korralikud, tulevikus tuleks üle käia karbid ja tüüpkohad. Kandvad konstruksioonid head ja midagi lootusetut pole kere juures. Kaasa on anda mingil määral varuosi: Teine 1.8 mootor, käigukast, kardaan, võimenduseta roolilatt, IX vaakumvõim ja midagi leidub veel kindlasti. Lisaraha eest võimalik juurde osta väga korralikud Hankook naastud pudelikorkidel (pluss 200 euri) Hinnapoliitika kujundaks järgmiselt: 4200.- auto, talverattad ja muu nodi soovil kaasa/ 4000.- auto ilma talverehvideta ja muu nodi soovil kaasa/ 3700.- auto talverehvidel ja BBS veljed kaasa ei tule, pluss muu nodi soovil kaasa/ 3500.- auto ilma Talverehvide ja BBS velgedeta ja muu nodi soovil kaasa. (ostja tuleb oma ratastega)/ 3300.- IS lisa asemele läheb tavaline, nahkrooli asemele läheb tavaline rool ja stereo võtan välja (ostja tuleb oma ratastega) Selline on valik ja tõsine huviline tuleb vaatab auto ise üle. Tingimisega tegeleda ei viitsi, kui mõni neist hindadest sobib siis sobib. Müügiga kiiret pole. Kui huvi pole, siis võib saksast alati odavama ja parema tuua 🙂 Kena rullimist 😀
  3. Eff

    Kes, kus ja keda nägi

    Pärnus maxima parklas märgatud Rahabossi rulli. Ilus kena originaalkorras vanake oli 😀
  4. Kui midagi vahele ei tule ja saan nuka simmeri nädalavahetusel vahetatud ja mootori taas õlikindlaks, siis on ka plaan esialgu Raplasse ja võibolla sealt ka edasi Oorele tulla
  5. Raplas 15eur/auto on neile, kes rajale paugutama lähevad või ka raja äärde/alale tulijatele?
  6. Osavõtutasu võib kohapeal maksta?
  7. Tõstsin ka kunagi ühelt teisele ringi selle. Väike juhtmekimp kuulub sellesse. üks pistik jooksis spido taha ja tempi anduri juhtmed ette õhukanalisse, kus andur. Pole keeruline ettevõtmine eriti.
  8. Soon on nuka otsas ja rihmarattal on ka mingi naga seal taga, mis on väiksem natuke kui see soon, kuhu ta istub. Proovisin ja päris hamba võrra seda rihmaratast keerata ei saanud kui nukk ja vänt fikseeritud olid. Ei tea, miks see nii tehtud on. Ma sain enda rihma paika igatahes, nukk ja vänt fikseeritud ning märgid paigas.
  9. Pole küll päris õige teema, aga ei hakka uut ka tegema. Küsimus M40 nukkvõlli rihmaratta asjus. Kas ta peabki võlli peal mõned millimeetrid, nii umbes hamba jagu, pöörata saama, kui polt lahti on? Või kadus mul sealt vahelt midagi tähtsat ära, kui lahti võtsin ja simmerit vahetasin.
  10. Natuke pilli lõhki ajamine on see rehvimõõdu teema tõesti mu meelest ka. Kui see mõõt numbri võrra siia-sinna erineb, aga diameetrilt jääb rehv ikkagi tehase mõõtude lähedale, siis ei tohiks ju häda väga miskit olla. On ta nüüd 195/65/R14 ; 195/60R14 või 175/70R14 mis tehas ette näeb, siis näiteks 185/65R14 võiks ju ka lubatud olla, mis jääb sinna tehasemõõtude vahele. Samamoodi 205/50R16 on suuruselt sarnane, kui 205/55R15 aga pole lubatud, kuna tehas pole seda mõõtu märkinud. Saan aru et täielik overkill, kui veljed on meeletu suured/laiad/väljaulatuvad, niiet auto kabariidid juba muutuvad, oleks keelatud, aga selline väike erinevus võiks ju küll lubatud olla. Rehv on ikka ümmargune ja veereb ikka samamoodi ju Nagunii tänavatel liigeldakse natuke erinevate mõõtudega, kui tehas seda ette näeb. Ei tea, kui kaugel see aeg veel meie politseiriigis olla võib, kui vale rehvimõõdu pärast kordusülevaatusele saadetakse
  11. Eff

    m40 to m42

    Pruun jah.
  12. Eff

    m40 to m42

    M50 swapil tuli ka pruun temp andur panna E30 mootori oma, et seier näitama hakkaks, M42 puhul ei tea, aga igaks juhuks vahetaks kohe ära.
  13. Eff

    m40 to m42

    Segane küsimus. Tahad sa M40 panna E36 kerele M42 asemele või vastupidi, M42 E30 kerele M40 asemele? Juhtmestikke neil mootoritel minu teada vahetada omavahel ei saa. Küll aga saab pistikuid vahetada ja sellele küsimusele näib et oled vastuse juba leidnud Tuleb erinevate netis leiduvate tabelite alusel selgeks teha, mis pin ja mis värvi juhe millegi oma on ja need omavahel kokku ühendada. Mingit suurt teadust seal pole.
  14. Mul oleks üks pakkuda!
  15. Eff

    E30 õõtsad

    Need eksentrikud valepidi pole?
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus