Hüppa postitusse

speed fighter

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis speed fighter postitas

  1. äkki keegi on siin ostnud ja paigaldanud ja oskab kommenteerida gup tuningu m3 bodykitti. Kunagi vähemalt oli hirmsaid jutte nendest. Räägivad küll et originaal auto pealt võetud vormid. Aga ikka külapealt kuuleb et asjad kunagi külge ei sobi. Või müüb keegi veel neid?
  2. üks asi on värskendamine, teine asi restaureerimine ja kolmandaks on lihtsalt porno tegemine. komplektse auto teipimine ja värvimine on tegemine küll. Ainult bmw haigusega inimesed võtavad oma auto 5 aastaks lahti ja teevad asja hästi. peale fanattide on meil ju ka tavaline seltskond oma daily draiveritega.
  3. Ei ole teist aju proovinud. Ei töötanud asi ka enne chippimist. Jõukasv on meeletu võrreldes originaaliga. Tujurikkuja läheb käivitamisel Põhja, kui gaasi annad siis läheb 0 i Veovõllid on vööga ja ilusad. Andurid samuti terved. Õige takistusega ja juhtmed kuni ajuni korras
  4. Täna sai terve päev elektriku mängitud. Spidokas laiali võetud. Abs ja klotsiandur olid eemaldatud, panin uued pirnid sisse. Said ka need SI boardi akud üle mõõdetud, kõik Timm. Muid kahjustusi ka ei märganud, aga endiselt ei tööta püsikas ega ka tujurikkuja. Samuti ei oska airbagi kuidagi diagnoosida. Abs süsteemiga on siis nii: süüde sisse abs tuli põleb, auto käima, tuli kustub. Sõidad 10m tuli jälle põleb. Kakkusin kõik peale 1 lahti. Esimesed andurid töötavad. Tagumised mitte. Mõõtsin takistused. Kõigil anduritel 980 ja 1050 oomi vahel. Vaatasin üle aju pistiku ja mõõtsin otse pistikust. Juhtmed terved ja takistused õiged. Aga ikkagi lööb pikema. Taga ikkagi mingi kakine seis. Niiet endiselt ootan nendele vigadele vihjeid. Tahaks auto ikka korralikuks teha. Pluss poole pealt sai mootori aju endale custom seade, mineku vahe nagu öö ja päev, ja suitsu tagant ei tule!
  5. Mida sa silmas pead? Sööb siis sööb. Värvinud üle vajadusel
  6. Tundub et kõik eelmised omanikud ongi reaalseid probleeme üritanud lahendada armatuuri peksmisega. Airbagi tuli ja abs on ka saboteeritud.
  7. No jaurasin selle spidoga, ei saa aru miks tujurikkuja ei tööta
  8. Auto ostsin 1 veebruar. Lühikese ajaga on ta värskeks saanud!
  9. Sakslasel on jõhkralt hea number olnud. Äkki teeb keegi enda püsika pistikust pildi, mis juhtmevärvid seal on. Mul hetkel oli seal 2 kollast mis koos ja punane triibuga. Kollaste otsas oli püsika sinine ja punase triibuga otsas kollane kangust tulev.
  10. Just. Tujurikkuja on kas nullis või Põhjas. Püsika kang ise terve. Pistik on maha lõigutud ja juhtme värvid ka ei klapi. Samuti ei tööta abs ja airbag. Kõik need asjad tahaks korda saada. Kas fl mudelil on püsikas seotud absiga? Igasugu vihjed teretulnud. Kile on katmiseks s**t, sest kipub tuulega lopendama ja pärast kui värv kuiv, siis kilepealt tuleb värv tükkidena maha, pärast on neid tükikesi elusitt värskelt värvitud kohtade pealt halb kätte saada.
  11. eix, kuna olen seda tööd ca 10 aastat teinud, siis tihtipeale on lihtsam asju kinni katta. sellega säästad igasugu tüübleid ja asju. kuna ma olen teinud väga väga väga palju erinevaid autosi, siis kõigil on asjad erinevalt kinnitatud. sina tead neid asju peast, mina mitte. ja kõige kohta youtubest uurida on liiga ajamahukas. teipimises olen ma aga osav ja iga vend võib tulla otsima, kas kuskilt on midagi värviseks saanud. selliseid kohti ei leidu! tean mida teen. aga tore et muret tundsid. ja üldsegi kui ma auto lahti võtaks nii nagu sinu projektid, siis saaks sellest äkki kogematta 5 aastane projekt, sest tahaks kõik pisimadki asjad uued või uuesti teha. teen täna ilusad pildid.
  12. sai lõpuks värvitud. luuki seestpoolt polnud vaja värvida. seal pole roostet ega pahtlit ja värv on ka ilus. homme panen kokku ja üritan teha korraliku aparaadiga pilte.
  13. Tagaots tehtud. Äkki jõuab kunagi värvida ka. Lisaks sai uus geneka rihm. Ja raadio hakas tööle
  14. Jh to m3 rändkarikas oli minuoma küll. Sai vast suurem töö ära tehtud kui eelmiste vendade peale kokku. Paneel oli klokkerholm Sain ta milbaumist
  15. põll sai ostetud sedaani oma, kuna orig väga kallis. Samuti oli ka luku ümbrus läbi, ja sedaani tüki pealt sai täpselt õige kujuga asjad välja lõigatud. Maksis see plekk 60 raha
  16. Eix. Ütle parem kas sellist istmeriiet on üldse lootust leida? Samuti on ka peatoed rändama läinud ja on pandud teist tooni.
  17. pump elektriline ikka jh, lülitid töötavad. kardan et kangi sees on takistid otsa saanud. leidsin mingid pildid jh milline see oli kui eestisse tuli. siis oli ikka väga sile pill. kusjuures tehnika eest on hoolt kantud, aga kere pole keegi teinud. üle keskmise on ta küll täiesti kindlalt
  18. need veljed, kuna orig bbs ei jõua osta. ja paratamatult kärg sobib sellele autole. borbet on jh selline retro jne, ja tõesti olid väga ilusad ja korralikud, aga nad olid 9 laiad ja vaadates rehve, siis nad ainult koopasse käinud olidki. ja värv on ikka ilus punane, lihtsalt cat telefon ei suuda paremat.
  19. Sai asi ikkagi suht kiirelt ette võetud ja kere tegema hakatud. tagapõll läbi sumpsi ja aasa ümbert, sai uus külge keevitatud, samuti on kõrvalistuja nurk aukus. läheb keevitusse. Karbid on kõvad ja uste ääred pindmise roostega kahjustatud. Tore uudis on see, et mitte ühestki kohast ei olnud näha pahtlit. Ja tagumised kaared on väga väga heas seisus. veel võib hea leiuna ära märkida kapotialune, sest see on väga puhas, korras ja mitte ühtegi leket pole. täiesti 100 % kuiv. sama hea lugu on veermikuga, ees on uued õõtsad, terve ring pidurikettad ja klotsid. mitte ainsatki lõtkuga tükki polnud all(va diffri suur puks, aga polü puksi sain autoga kaasa. veljed läksid dare rs silverid. koos uute rehvidega. tagasillale 20mm flants koos pikkade poltidega. Värv sai originaal toon. üldiselt on kõik väga äss ja proovin kõik pisiasjad vonksu saada. hetkel to do list: uurida miks püsikas ei tööta(ilmselt kang vigane) premium sound võim tuleb ära remontida. vol üle 10 keerata siis hakab krabisema ja jääb vait. kesklukk töötab diagonaalis istme riie korda teha rippuv lagi korrastada.
  20. Nu tervist! Teen ka siia teema siis et infot siit leida ja loomulikult , et säiliks natuke materjali auto enda kohta. Tegemist siis 92 a välja tulnud touringuga, kapoti all on 2,4 turbodiisel. Küljes on: LSD coilid püsikas salongifilter soendusega düüsid el aknad el luuk el peeglid design edition sisu check panel premium sound vb veel igasugu manti, pole väga e30 eluga kursis. igavesti uhke pakk igasugu tsekke ja arveid on küll kaasas, saksa orig passi koopiad jne. Leidsin auto fb müügikuulutuse ja otsustasin ta kohe endale krabada. Tegutsesin kiirelt ja peale tööd ma TLN poole juba liikusingi. Müügikuulutuses nägi ta õnnetu välja, aga see mind väga ei häirinud. boonusena oli auto keskmisest kuulsam, on teda siis näha muusikavideotes paraku müüsin need borbetid ära, kuna mulle isiklikult nad absoluutselt ei meeldi, kuigi nad olid uueväärse väljanägemisega.
  21. mida ma ta kohta ikka tean. aastal 1983 toodi ta sankt peterburist. osteti ta oksjonilt(ametimeeste vanad autod). edasi paiknes ta kohtla järvel ühe vanamehe käes. kes kõik plekitööd ära tegi, sestap pole autol hetkel mitte ühtegi rostetäppi ega augulist kohta. põhi on tehtud 3 mm plekist. miskipärast on võetud ka uued numbrid. ja midaig rohkemat ma ei teagi. võinoh niipalju jõudis vanapapi vintis peaga ise rääkida,
  22. ega ma sinuga vaidlema ei haka. eisenachis on ta toodetud küll ilmselt emw nime all aga passis on mul siiski aastaks 1941 ja bmw 340 100% kindlusega ilmselt ei ütleks enam keegi midagi. Sest passis on ka märge VIN KOOD PUUDUB , aga aitab sellest pillist.
  23. originaalis on selline ikka. aga see selleks
  24. no mulle kuulub veel paar projekti 41 aasta bemm vahepeal leidsin siis prügikasti kõrvalt e30 sportistme. väga räbal. ükski kang ei töödanud. Aga sain nad kõik toimima ja ema õmbleb nad värskeks kah. leiaks nüüd ühe veel. kahjuks on ta küll sedaanile vist mõeldud

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.