Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

suvi

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    35
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis suvi postitas

  1. Pakkuda on originaal M-Technic 2 küljelaiendid (8 detaili) 2-ukselisele ja originaal M-technic 2 2-osaline tagatiib. Pildid lähipäevil.

    Küljelaiendid 450.-

    Tagatiib 150.-

    Kes raha eest osta ei taha võib pakkuda midagi samaväärset ja kvaliteetset vahetuseks. (typ 188LSD, 328/m3 e36 5k ZF käigukasti,ITB, M42 kangemaid nukkasid,turbo, wastegate, kvaliteetseid velgi. Kerget pagasiluuki, kapotti jne.)

    Pakkumised PS või rainersuvi@hotmail.com

    Rainer :)

  2. Kuidas sa õige toru pikkuse saad, kas Madis23 punasel touringul oli samuti sinu moditud kollektor?

    Toru pikkus polegi tegelikult niivõrd oluline. Töötab ta selle põhimõttega, et küttesegu põrkab toru korgi vastast tagasi sisselaske klapi peale ootama kuna klapp uuesti avaneb. Aga ei tea kas Madis 23 oli minu tehtud või mitte.

  3. Müüa pulsi kambri sisselaske kollektor M42B18 mootorile. See sisselaske kollektor ei vaja muid mootori modifikatsioone. on vahetatav 1-1 originaal kollektoriga. Pole vaja chiptuningut'i ega midagi.

    Inglisekeelne jutt kuidas asi töötab.

    After the intake mixture (fuel and air mixture) enters a cylinder,

    the intake valve slams

    shut. In the stock manifold, the intake mixture starts to recoil off

    the back of the intake

    valve and back-flows up

    the intake runner to the plenum. But with a pulse

    chamber manifold, the intake mixture goes straight

    back into the pulse chamber because that is the path

    of least resistance. Next the mixture recoils off the

    back of the capped-off tube (the pulse chamber)

    and heads for the back of the intake valve ready

    to enter the engine when the intake valve opens.

    Since the intake mixture is ready to go into the cylinder, the cylinder filling is increased and the engine

    makes more power. From past Dyno testing, we can

    claim a 15% increase in midrange torque with this

    manifold. [size=8](www.metricmechanic.com)[/size]

    Hind 299.- (Ostja peab andma vastu enda originaal seisus sisselaske kollektori.)

    puls1.jpg

    puls0.jpg

  4. Ei ole see jänxi käest ostetud kast. Tegu on iseenesest 5 käigulise dogleg kastiga (auto peal proovitud, käiguvalem nagu ikka, esimene vasakule alla teine üles jne.). Aga numbrid seda väidet väga toetada ei taha. Enne ostu aga tahaks teada millega täpselt tegu on, et valet asja ei ostaks.

  5. Üks asi on tootlikus ja teine on pihustamine tolmuks. Kui oleks valida 166cc /min hea pihustamis võimega ja 154cc/min väga hästi tolmuks pihustava pihusti vahel. Siis võtaks väiksema tootlikusega. Arvestades seda, et ülejäänud mootor jääb veel mõneks ajaks stockiks ja otseselt kütuselisa ei hakka vajama. Teoreetiliselt vähendavad need pihustid kütusekulu ka. Igapäeva autole võiks olla päris hea investeering. :idea:

  6. Endine töökaaslane rääkis, et tema tuttav oli puuriasja seadusesilmadega niimodi ära lahendanud, et väitis, et see puur on tal "hästikinnitatud pagas". Iseenesest ei ole ju seadust, et sõiduauto salongis ei tohi torumaterjali vedada ja kui ta veel ilusti kinnitatud on, siis miks mitte. Mis pole keelatud on lubatud. Seda "pagasi puuri" saaks sellisel juhul kasutada ainult tänavaautol. Võistlusautol kus on nõutav kindel homologeering muudab "pagasi puuri" "õigeks puuriks".

    (ei tea muidugi kui palju tõetera mu töökaaslase jutus oli, kas tõesti ka sellise jutuga asi läbi läks või oli see kellegi kolmanda mõttelend? Aga sellist juttu olen mina kuulnud ja minujaoks kõlas suhteliselt loogilisena. Paneb mõtlema)

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus