Roland325
-
Postitusi
15 -
Registreerus
-
Viimati külastas
Postituse tüüp
Profiilid
Foorumid
Sündmused
Postitused, mis Roland325 postitas
-
-
Tartu Autoklubi rajapäeval sai käidud proovimas ja parimaks jäi 15,16s.
Mis lõppkiirus oli?
-
värviks vägakõigemustem must mida turult saada ehk 086 bme valikust 8)
BMW-l pole värvivalikus täiesti musta, ehk siis sellist, et värv koosneb ainult ühest mustast komponendist. Natuke läheb ka teist komponenti juurde.
Täiesti must aga on olemas VW/Audi värvivalikus, koodi kohe peast hetkel ei mäleta.
-
Karpaga siks ja ajuga mootor - huvitav
Tegelikult ise soovitan raudselt 325-te (ka 323 aga neid veel vähem saada).
Ise omasin ja ei saaks õelda, et kütust meeletult palju võtab. Minujaoks oli küttekulu täiesti normaalne. Vaikselt sõites võttis ikka suht vähe aga see auto pole selle jaoks. 318is soovitaks siis kui on soov jäärajal võistlustel konkurentsi pakkuda, kuivaga aga arvan, et jääb liialt lahjaks.
-
Tumedate värvidega ei hakka toonierinevus niipalju silma, kui hõbedastel(mida ongi pea kõige raskem värvida, pilvisus jne.) ja antud pildil:
ongi hästi toonierinevus tagatiiva ja uksega nähe. Ideaaltulemuse saab taguukse kaasahajutamisel ja pensiinipaagi luuk on ka vahelt värvimatta jäetud millegipärast ja toonierinevus ka sellega sees. lihtsalt väike tähelepanek :wink:
-
Kas see peaks siis olema umbes nagu turbo asendaja või nagu ameeriklastel on blower? Pole varem näinud sellist asja e30-l.
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
asukohas Tuuningurubriik
Postitatud
Videos paistab pigem oskamatus.
Sellise libeda märja asfaldi peal sain isegi lahtise diffriga endise 325-ga ilusamat "drifti" teha.