Kõik, mis lehekonn postitas
-
O: käigukasti hoovastiku
Pikkus on umbestäpselt 340mm otsast munaka keskele. Pärnu 53310151
-
O: typ-188 LSD ja 51mm amordid
Olemas üks vähekasutatud bilsu b6, teine sõideti kõveraks. Seega otsi kusklilt teine üksik ja ongi soodsalt paar olemas. Hind 30€
-
O: 5-10mm flantse
Pealkirjas kõik öeldud. Asukoht pärnu. 53310151
- M: e30 318is vidinaid
-
M: e30 318is vidinaid
Krt, hea küsimus. Peaks olema e36, teen homme pildid.
-
M: e30 318is vidinaid
Pidurivõimendi 20.- Pidurisadulad 2 paari(esimesed) 10.- paar Küünlajuhtmed m42 20.- Küünlajuhtmed m44 20.- Müüdud. otsakaas m42 10.- M44 juhtmestik 25.- Sisselaske kollektor m42 20.- Sisselaske kollektor m44 20.- Generaator m42 20.- Generaator m44 20.- M44 karteripõhi 20.- Tagumised punased madaldusvedrud 200mm 20.- Kupee tagaklaas 10.- Kupee tagumised toonitud klaasid koos tihenditega 5.- tk Kupee tagumised toonimata klaasid koos thenditega 5.- tk Vedrud: (punased)Tagumised 200mm, esimesed 300mm, suht heas korras 20.- Vedrud: (mustad) Tagumised 215mm, esimesi on lõigatud 300mm, paar kruusa etappi sõitnud 20.- e36 318 käigukast , koos kardaani flantsi ja sidurisilindriga( bolt on) Õhulugejad m44 ja m42 20.- tk M44 aju 20.- Zimmermani esimesed pidurikettad, väga vähe kasutatud 30.- paar. Müüdud Esimesed klotsid, vähe kasutatud 15.- kpl Kontakt 53310151
-
M:m42 porditud plokikaas
Müüa Eiki Lille poolt tehtud kaas, voolavust ei ole mõõdetud aga Tartu ülikooli stendis mõõdetud 127kw rattast (197hp mootorist). Raha tahan 1000.- 53310151
-
O: m20 starteri
Oleks siis vaja m20 hoorattale sobivat starterit.Asukoht pärnu.
- O: 318is mootori
-
O: 318is mootori
Vaja siis 318is mootorit, kel ülearu müügu mõistliku hinnaga mulle. 53310151
-
O: 318is ploki
Vaja siis m42 plokki, läheb puurimisse nagunii seega kriipsud-kraapsud pole olulised.
-
O: Esipidurisupport
Pärnus on 318is supportid olemas aga kas need sinna sobivad? Kubatuuri vahe ikka päris korralik, ilmselt ei sobi.
-
bmw e30 küsimus
Lase dr. Tuhal teha enda nukast. Väga asjalik mees, võin numbri anda
-
O: m42 VL kollektori ja teippi
Enda kolle siis ajahambast veits puretud ja juba lapitudki. Mõtlesin, et vahetan korraliku vastu välja. Nii, et pakkuge mõlemaid.
-
M42 mootorile M20 hooratas?
Mul on m20, kergemaks treitud. Pöördesse läheb ikka vägevalt, paraku teravus lõpeb 2 käiguga. Kui su eesmärk on tänaval 2 käiguga kummi põletada, siis seda hakkab ta suutma küll.
-
M42´le suurem radikas, milline?
No hakkame siis veepumbast ja termostaadist pihta. Kuna radikas on katkine siis tuleb see nagunii ära vahetada. Tänud vastajatele.
-
M42´le suurem radikas, milline?
Valgustan teid siis härrased natuke rohkem antud masinast. Tegemist ei ole tänavasõidu autoga.Jutt käib siis krossi- ringraja m42 strokerist, millel pöörded suht pidevalt 7000+ Mootorist: m47 vänt, m3 3,0 kolvid, proge aju, porditud kaas, jenvey sisselase koos suure koonuse ja airboxiga, mootor tasakaalus jne. Põhimõtteliselt tehtud kõik mis selle mootoriga üldse teha saab(vaese mehe raha eest). Probleem aga algas alles peale itb paigaldust, enne seda oli ilusasti temp 90. Radikal on küll pisike pragu sees ja sealt tõesti lekib veits aga see pragu oli ka enne viimast sõitu(enne itb paigaldust) kui selle avastasime. Polnud lihtsalt aega uut sebida ja siis kriitiliseni ei tõusnud, küll aga nüüd. Nagunii kavatsen selle nagunii välja vahetada aga mille vastu? Jama oleks kui ostaks terve m42 radika ja ikka jääb kriitiliseni, jama kui ostan midagi suuremat ja see ei mahu sinna kuidagi. Igatepidi jama. Kas mingi 2,5 radikas mahuks sinna? Samas veepump võib ka pidune olla, vaatan üle. Opentracki foorumist saaks kindlasti abi aga ei viitsi selle ühe küsimuse pärast kasutajaks teha. Siin foorumis on minust palju targemaid kes saaksid aidata. Mõtteid?
-
M42´le suurem radikas, milline?
Üsna kindel olen jah, enne itb paigaldust seda jama ei olnud, samas veepump võib ju läbi ka minna??? Pole õrna aimu ka mis see tropic variant on ja kust seda saab(poest ilmselt). Nime järgi võiks eeldada, et on mingi lõunamaa variant, selle leidmine aga eestis ilmselt osutub probleemiks. Seega ikkagi vaja migit muud alternatiivi.
-
M42´le suurem radikas, milline?
Tervist targemad. Probleem selline, et sai enda rullile lõpuks itb peale pandud aga peale seda on temp suht kriitilise piiri peal ca 100, kas keegi on pannud endale mingi suurema radika? Mis sinna õigupoolest oleks mõistlik panna? Tänud ette
-
318is Kergelt tulnud hobused?
Ilmselt piisavalt,et selline teema üldse arutelu leidnud on.
-
M:14'' Bottlecaps valuveljed (E30 originaalid)
jäta need hankkoogid endale, masterid koos velgedega võtaksin ära küll. 65 eurikut.
-
318is Kergelt tulnud hobused?
Leidsin põhjanaabrite foorumist sellise kahtlase väärtusega arutelu, et kollektorist vaja miski lisasoojendi minema visata ja jõudu tuleb juurde nagu imeväel. Samas loogika on nagu olemas, külmem sisselase, rohkem jõudu. Kuna endal läheb nagunii teine sisselase siis ennast teema ei puuduta, küll aga võiks sellest teistele is omanikele ehk veidi kasu olla (kui jutt loomulikult paika peab). Kes soome keelt ei oska siis google abiga ehk kuidagi tõlgitud saab. http://mail.btcf.fi/forum/showthread.php?t=108851 Ootame targemate kommentaare.
-
M:14'' Bottlecaps valuveljed (E30 originaalid)
Mis rehvidega tegu on?
-
O: Madaldussarja
Njah, need fk vedrud on jah suht hea hinnaga, ilmselt peab siis need ikka ära võtma. Tänud nõuande eest.
-
O: Madaldussarja
Vaja siis endiselt madaldussarja(vähemalt-60mm) ringraja jaoks. Pakkuge ometi midagi.