Hüppa postitusse

rider03

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    28
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis rider03 postitas

  1. :D vaatasin netist, et sama sugused maksavad 419 euri tükk uutena :D ja need mis ma sain need näevad välja nagu uued ainult valge recaro kiri on natuke määrdunud :) ahsoo ja originaal siinide külge on räigelt keevitatud lada siinid :D sain need ühest põllurallikast mis läks vana metalli:D
  2. jep kui kui selle blocki peale paned siis idee järgi peab ka auto dokid teiseks tegema . aga see selleks :). kuigi minumeelest on rahvaralli natuke läinud mõttetuks eriti see täpsus sõit seepärast saaremaa on olnud üks normaalsemaid et seal reaalselt loevad ka oskused mida teed seal. aga nagu Teele käest just kuulsin siis jääbki ära see :S

  3. Pihustid võtsin 440 lõppuga ehk siis 328/528 m52 omad need olid tabeli järgi ca 250cc/min õhulugeja võtsin m30 kuna on suurema läbimõõduga seest ja aju sest standart aju ei oska midagi tarka peale hakata suuremast õhulugejast tuleva infoga. Kui süsteemi kokki laod siis käi pärast diagnostis või muretse ads kaabel endale ja kontrolli mootori tööd igast asendist, tuleb kõvasti odavam kui hiljem purunenud tükke vahetada. Muidugi parimaks lahenduseks oleks m50b25 õhulugeja kuna sellel puudub nö takistav klapp aga see eeldab originaal ajul suht kallist kiipi, aasta tagasi pakuti UK 499 naela eest vastavat komplekti. Ega odavamaid lahendusi suurt rohkem ei olegi järgmiseks juba nukkvõll, kaane portimine, silindrite puurimine ja standalone ajud koos parema süütesüsteemiga, selle otsustab rahakott kui palju mootorist hobuseid saad :-)

    okei. eile otsisin kah nukkasi aga pole leinud, et keegi kuskil müüks kangemaid nukkasi :( aa ajudele ja õhulugejale siis pistikud istuvad 1-1 le, et neid ei pea vahetama?

    ja äkki keegi teab kus leida tabel kus on kõik nii silindrite kui ka vända läbimõõdud ja ümbermõõdud, mõtlen siis just 126 kw konele

  4. Ise hakkan ka talvel uut mootorit rahvarallikale kokku laduma ja hetkel siis plaanis m20b27 blokk, m50b25 pihustid, m30b35 õhulugeja. Pärast talve ka plaanis dünost läbi käia, et ehk siis saab reaalsed jõunumbrid kätte. Asjad olen õnneks juba suutnud kõik kokku ajada ja kokku ladumise rõõm veel jäänud. Teiste meeste käest olen rahvarallis uurinud ja mõned sõidavad selle 2.7 bloki ja 2.5 kaane kooslusega väga eduliselt headele kohtadele. Muidugi palju on vedrustuses ja veermikus kinni ning VÄGA palju on sõidus kinni.

    noo ütleme nii et eks see ole sõitjas suuresti kinni, nüüd saaremaa rallil ei olnud Mättik oma M3 väga palju kiirem kui me oma Mossega mis ei ole küll kaugeltki stock aga siiski. teiseks on rahvarallis nii, et sul on 2,5 mootor ja teed sellest niiõelda strockeri ja tuled sellega poodjumile aasta lõpus ja mina näiteks jään oma originaalis 2.5 neljandaks.Siis pretensiooni esitades võetakse sult käest kõik medalid mis võitnud oled selle autoga... ja ma ei viitsi asja nii püssiks ka ajada sest tegelikult rallirajale on 2.5 natuke halvem kui nt 318is kuna 2,5 kipub nina libedal otse jooksma just kiired mahapõõrded ja sellised... kui saaremaale sõitma tuled siis isegi tuleks vaatama sinu massinat B)
  5. miks sa ei võta 2,7 selleks ja sinna topid 2,5 kaane ja kolvid saad väänet juurde

    ja jõudu ka rohkkem

    kuna auto läheb rahva ralliks ja kuna 126kw ei ole vaja katte ja muud säärast jama siis sai valikuks just see

    väike elektroonika upgrade ka pihustid õhulugeja ja aju. enda mootoriga käin kevadel dünos siis oskab rääkida reaalseid jõi numbreid,

    muidugi m20b25 plokk kannatab päris ilusti ka 86mm peale puurida kui eta vändast väheks jääb B)

    jep ise ka siis mõtlesin et kui panna Pihustid 214cc@3bar

    Top feed, BOSCH: 0 280 150 714, Originaalis: BMW M30 3,5 155kw.siis seegi juba peaks aitama kaasa vms?? aga kas siis pean ka vahetama aju ning õhulugeja.. ja kui palju oleks reaalselt kasu kangemast nukast ja kaane portimisest.. Tegelikult kõige hullem on see, et kunagi see mootor oli mingi street race projektikas olnud niiet mul pole õrna aimu ka mis seal kaanega vms võib tehtud olla ?? kuidas seda üldse kindlaks teha kas kaan on veel originaalis või on seal midagi puuritud jne kindlasti kõige parem viis on see kui tõstad teise kaane kõrvale aga mul pole teist kaant :P siis veel kus ma saaksin originaal silindrite läbimõõdud ja väna kaelade mõõdud ??

  6. nonii sorri kui see teema on kuskil siin olemas aga ma ei leidnud vastust oma küsimusel igastahes, alustan sellest et mingit turbopüssi mul kavas teha pole. auto on mõeldud ralli radadel, kuna bmw minu jaoks uus mootori ehituselt siis ma ei hakka parem ise mõtleme üle vaid küsin neilt kes teavad. huvitab mind see, et kuidas saada seda natuke järgi aidata, selge see, et kõik klapid ja kolvirõngad ja muu selline läheb uus. kuid kindlasti tasuks veel midagi teha, et küsimus olekski siis,et nimelt mida..?!?! mainin veel ära et kuna vaatasin remotmõõdus kolvide hindasid siis silindrite puurimine vist jääb ära kui kellegil just sobivad kolve pole pakkuda:P

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus