-
Postitusi
28 -
Registreerus
-
Viimati külastas
Postituse tüüp
Profiilid
Foorumid
Sündmused
Postitused, mis rider03 postitas
-
-
Sport istmed
asukohas Küsimused - Vastused
vaatasin netist, et sama sugused maksavad 419 euri tükk uutena ja need mis ma sain need näevad välja nagu uued ainult valge recaro kiri on natuke määrdunud ahsoo ja originaal siinide külge on räigelt keevitatud lada siinid sain need ühest põllurallikast mis läks vana metalli:D -
Sport istmed
asukohas Küsimused - Vastused
kiiduväärt Margo
-
Sport istmed
asukohas Küsimused - Vastused
tahan neid panna rahvaralli e30nesse aga seal õeldud, et iste peab olema siis nimelt selline mida on tehas ka kasutanu:D nüüd jamps kui pean loobuma neist
-
Sport istmed
asukohas Küsimused - Vastused
küsiks siis, kas selliseid istmed on bmw kunagi mingile isendile sisse pannud, kui jah siis millele ja mingit tõestavad lehte võiks ka jagada siis:)
istmed ise siin http://www.vacmotorsports.com/catalog/bmw---e30-m3-sport-evo-red-color--seat-belts.htm
-
'siimp' kle kui viitsid siis vaata postkasti võiksid vastata kirjale:D:D
-
jep kui kui selle blocki peale paned siis idee järgi peab ka auto dokid teiseks tegema . aga see selleks . kuigi minumeelest on rahvaralli natuke läinud mõttetuks eriti see täpsus sõit seepärast saaremaa on olnud üks normaalsemaid et seal reaalselt loevad ka oskused mida teed seal. aga nagu Teele käest just kuulsin siis jääbki ära see
-
pean silmas siis 126 kw silindrite ümbermõõtu mis siis tehasest tulnud ilma puurimisetta ja vända kaelade mõõte :) ee oot aju peal siis peab kirjas olema mis motronic see on vms??
-
okei. eile otsisin kah nukkasi aga pole leinud, et keegi kuskil müüks kangemaid nukkasi aa ajudele ja õhulugejale siis pistikud istuvad 1-1 le, et neid ei pea vahetama?Pihustid võtsin 440 lõppuga ehk siis 328/528 m52 omad need olid tabeli järgi ca 250cc/min õhulugeja võtsin m30 kuna on suurema läbimõõduga seest ja aju sest standart aju ei oska midagi tarka peale hakata suuremast õhulugejast tuleva infoga. Kui süsteemi kokki laod siis käi pärast diagnostis või muretse ads kaabel endale ja kontrolli mootori tööd igast asendist, tuleb kõvasti odavam kui hiljem purunenud tükke vahetada. Muidugi parimaks lahenduseks oleks m50b25 õhulugeja kuna sellel puudub nö takistav klapp aga see eeldab originaal ajul suht kallist kiipi, aasta tagasi pakuti UK 499 naela eest vastavat komplekti. Ega odavamaid lahendusi suurt rohkem ei olegi järgmiseks juba nukkvõll, kaane portimine, silindrite puurimine ja standalone ajud koos parema süütesüsteemiga, selle otsustab rahakott kui palju mootorist hobuseid saad :-)
ja äkki keegi teab kus leida tabel kus on kõik nii silindrite kui ka vända läbimõõdud ja ümbermõõdud, mõtlen siis just 126 kw konele
-
noo ütleme nii et eks see ole sõitjas suuresti kinni, nüüd saaremaa rallil ei olnud Mättik oma M3 väga palju kiirem kui me oma Mossega mis ei ole küll kaugeltki stock aga siiski. teiseks on rahvarallis nii, et sul on 2,5 mootor ja teed sellest niiõelda strockeri ja tuled sellega poodjumile aasta lõpus ja mina näiteks jään oma originaalis 2.5 neljandaks.Siis pretensiooni esitades võetakse sult käest kõik medalid mis võitnud oled selle autoga... ja ma ei viitsi asja nii püssiks ka ajada sest tegelikult rallirajale on 2.5 natuke halvem kui nt 318is kuna 2,5 kipub nina libedal otse jooksma just kiired mahapõõrded ja sellised... kui saaremaale sõitma tuled siis isegi tuleks vaatama sinu massinatIse hakkan ka talvel uut mootorit rahvarallikale kokku laduma ja hetkel siis plaanis m20b27 blokk, m50b25 pihustid, m30b35 õhulugeja. Pärast talve ka plaanis dünost läbi käia, et ehk siis saab reaalsed jõunumbrid kätte. Asjad olen õnneks juba suutnud kõik kokku ajada ja kokku ladumise rõõm veel jäänud. Teiste meeste käest olen rahvarallis uurinud ja mõned sõidavad selle 2.7 bloki ja 2.5 kaane kooslusega väga eduliselt headele kohtadele. Muidugi palju on vedrustuses ja veermikus kinni ning VÄGA palju on sõidus kinni.
-
kuna auto läheb rahva ralliks ja kuna 126kw ei ole vaja katte ja muud säärast jama siis sai valikuks just seemiks sa ei võta 2,7 selleks ja sinna topid 2,5 kaane ja kolvid saad väänet juurde
ja jõudu ka rohkkem
jep ise ka siis mõtlesin et kui panna Pihustid 214cc@3barväike elektroonika upgrade ka pihustid õhulugeja ja aju. enda mootoriga käin kevadel dünos siis oskab rääkida reaalseid jõi numbreid,
muidugi m20b25 plokk kannatab päris ilusti ka 86mm peale puurida kui eta vändast väheks jääb
Top feed, BOSCH: 0 280 150 714, Originaalis: BMW M30 3,5 155kw.siis seegi juba peaks aitama kaasa vms?? aga kas siis pean ka vahetama aju ning õhulugeja.. ja kui palju oleks reaalselt kasu kangemast nukast ja kaane portimisest.. Tegelikult kõige hullem on see, et kunagi see mootor oli mingi street race projektikas olnud niiet mul pole õrna aimu ka mis seal kaanega vms võib tehtud olla ?? kuidas seda üldse kindlaks teha kas kaan on veel originaalis või on seal midagi puuritud jne kindlasti kõige parem viis on see kui tõstad teise kaane kõrvale aga mul pole teist kaant siis veel kus ma saaksin originaal silindrite läbimõõdud ja väna kaelade mõõdud ??
-
nonii sorri kui see teema on kuskil siin olemas aga ma ei leidnud vastust oma küsimusel igastahes, alustan sellest et mingit turbopüssi mul kavas teha pole. auto on mõeldud ralli radadel, kuna bmw minu jaoks uus mootori ehituselt siis ma ei hakka parem ise mõtleme üle vaid küsin neilt kes teavad. huvitab mind see, et kuidas saada seda natuke järgi aidata, selge see, et kõik klapid ja kolvirõngad ja muu selline läheb uus. kuid kindlasti tasuks veel midagi teha, et küsimus olekski siis,et nimelt mida..?!?! mainin veel ära et kuna vaatasin remotmõõdus kolvide hindasid siis silindrite puurimine vist jääb ära kui kellegil just sobivad kolve pole pakkuda:P
-
K: vedrud
asukohas Küsimused - Vastused
terv selline küsimus siis, et mis jätaks auto sama kõrgeks või siis laseks alla sent kaks kuid mitte kõrgem. Aga oleks jäigem kui originaal vedru jutt käib siis kupeest r6.
Aitähh
-
nonii tänud kes abistasid, leitsin üles selle koodi ja mootoriks on ikkagi 126kw isend!
-
nonii uurisn ja puurisin seda asja niipalju kui nägin ja järeldus siis selline, et õlivarras tuleb plokist rihmaratas näib olevat plekist ja mootori koodi ei leidnud ehk keegi saaks kostitada pildiga, et kus see on täpelt:
-
eee eks ma homme siis kukun puhastama seda jama seal aga täna ei leidnud ma küll ploki pealt ühtegi märget et mis asi see on
-
kuidas teha vahet m20b25 mootoritel, et mis on 125kw ja 126kw vahe? välja arvata siis see et pole katti ega lamdat??Või kas üldse saab teha??
-
K:FK gaasi amordid
asukohas Küsimused - Vastused
oskab keegi midagi rääkida nende kohta??? kas tasub osta v mitte??
-
K: Püstaku mõõdud?
asukohas Küsimused - Vastused
okei siis lasen kellegil ära mõõta:)
tänud
-
K: Püstaku mõõdud?
asukohas Küsimused - Vastused
krt, siis jama:S:S:S tahaks soomest ära osta aga ma unustasin vaadata et mis mul seal ees on .. kui seda väljast mõõta nihkaga siis ei saa teada kumb ta on??
-
K: Püstaku mõõdud?
asukohas Küsimused - Vastused
terv. oleks soov teada siis, et on vahet 2.0 ja 2.5 rulli amordi püsaku mõõtudel või on need mõlemad 51mm
vms
K: Õlivahetus
asukohas Küsimused - Vastused
Postitatud
ei soovitaks üldse seda mootorile mille ajalugu ise ei tea nähtud küll kuidas noo mootorid otsa saavad, piisab vaid ühest kanali sulgemisest ja asi korras:)