Kõik, mis Krst postitas
-
325i '90 - Krst
6a, 1k ning 20 p ja läind ta ongi... Lukku.
-
M: Big brake kit esisillale MÜÜDUD
Kas keegi tõesti ei soovi bolt on komplekti korralike klotside ja ketastega? 550eur
-
325i '90 - Krst
Viimane hooldus tehtud (20 km tagasi) : Mootoriõli + filter Diffri õli (nüüd on 4,1 avatud differ all) Piduriõli + esimesed supportid said rem komplekti selga Uued esimesed kettad ja klotsid Jahutusvedelik+termostaat Geneka ja roolivõimu rihm + roolivõimu õli Summuti sai uued tihendid ja püti hoidmise vitsa. Salongi korrastasin, enam ei ole keskkonsoolis shift light vaid originaal ribid. Uued kõlarid paigaldasin eelmine aasta (ees twiitrid ja filtrid + jalgeall kõlarid, taga ovaalid (Hertz toodang)). Makk on veel installimata aga annan kaasa. Tehniliselt on auto väga heas korras. Sillas ei kolis midagi, amordid on 1000km sõitnud. E36 roolilatt teeb ka rooli keeramise palju lihtsamaks (üks tiir vähem kui originaalis). Tulge vaatama ja tingima. Oleks vaja teisest lahti saada kuna seisab jalus... Minu 6a omamise jooksul ei ole talvel sõidetud.
-
325i '90 - Krst
Kusjuures ühe leidsin nüüd tänu sellele mootori vahetusele ja garaazist kolamisele
-
325i '90 - Krst
http://www.auto24.ee/used/993277 Ostke ära!
-
M: Big brake kit esisillale MÜÜDUD
600eur
-
M: Big brake kit esisillale MÜÜDUD
Porsche 993turbo 4 pot calipers (Brembo), 312mm Brembo disks and Ferodo DS racing pads
-
325i '90 - Krst
Tehnika müüdud. Lähitulevikus viskan mingi mootori sinna peale ja auto tuleb terve tükina müüki, kui kellegil peaks olema huvi tooriku vastu võib ka varem ühendust võtta.
-
325i '90 - Krst
Soovikorral on võimalus soetada ka ainult tehnikat: Mootor,kast,sidur,turbo,wg,väljalase,sisselase,intercooler,juhtmestik,aju,süütepool,bov jne 6500EUR
-
325i '90 - Krst
- 325i '90 - Krst
AC Mile 2011 tulemuseks 270kmh Spec Engine: M20B25 (541 hp @ 6023rpm/697 Nm @ 4700rpm @1,2bar) CP 85mm forged pistons Auto Verdi H profile forged rods M52B28 crank (balanced with flywheel), displacement 2850cc, 8.5 cr Oil injectors M12 head bolts O-Ringed block PPF M20 Z58 turbo camshaft PPF rockers PPF valve springs & valves Welded water channels Sachs racing clutch + 4 pad clutch disc Garret GT3582R turbo KKD 60mm wastegate HKS SSQV BOV 780cc Precision Turbo injectors Walbro 255l/h fuelpump 2,5“ intake 3“ exhaust FMIC VEMS ecu Bosch coil pack Tropical version radiator Other: 17*7“ Kosei K3 Gold wheels with Toyo R888 (205/40) Koni Sport shocks & Lesjöfors -40mm springs Front: Porsche 993turbo 4 pot calipers (Brembo), 312mm Brembo disks and Ferodo DS racing pads Rear: Original calipers, Brembo disks and Ferodo DS racing pads Reinforced rear axel Stainless Steel brake lines ATE Super Blue racing brakeoil 3.46 LSD All bushings changed to polyethylene Linelocker Interior: BMW original black leather sport seats with heating possibilitie OEM Armrest 4* electric windows & electric sunroof + comfort system SPAL alarm Luisi steering wheel with 2 buttons (launch control & linelocker) Best ET 11,6 0-1600m 270km/h 10k EUR- M: D2 Racing seeria coiloverid - MÜÜDUD
Jah.- M: D2 Racing seeria coiloverid - MÜÜDUD
Läind...- 325i '90 - Krst
EMV 2 etapilt sai võetud Bracket klassi 1 koht Kuna järgmisest hooajast on plaanis marki vahetada siis see auto on tõsistele huvilistele saadaval- 325i '90 - Krst
Jap, algu parempoolne siis üks sõit kus mõlemad vastu pidasid ja siis vasak Aga täitsa asjalik Liqui Moly vihmavarju sai jah lohutuseks- 325i '90 - Krst
Sa paar sõitu SR-i avalaksul tehtud, parimaks ajaks jäi 12,1 mööda löödud 3nda käiguga Aga ühel võistlusel kaks pooltelge ära krõmpsutada on tulemus omaette- M: BMW M20 TurboKit
- 325i '90 - Krst
Polegi siin peale oma viimast postitust käinud seega vabandan kõigi ees kel vastused saamata (PS) Aga selleks hooajaks tuleb Holset HX40 super koos uue väljalaske süsteemiga ning kuna eelmine aasta jäi süütesüsteem vajaka siis tegeleme sellega ka. See pakkumine on endiselt jõus, varsti jäävad asjad ette. http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=18055- 325i '90 - Krst
Natuke meenutusi viimastest üritustest: Speedest Legends, parim 12,1 AC Drag, parim 11,6@198 kehva 60ft ajaga(1,9). Hiljem sain 60ft 1,7 aga siis ei saanud käiguvahetamisega hakkama. Siinkohal oleks hea tänada kõiki kes on nõu ja jõuga abiks olnud, erilised tänud Andresele www.ecutec.ee -st. Kuna mootor sai jube hea siis jäävad kõik asjad väikseks ning seoses sellega läheb tehnika müüki, kel huvi võtke ühendust. Müügiks: kollektor,turbo,wg,downpide,summuti,screamer,sisselaske torustik.- 325i '90 - Krst
540hp/700nm @ 1,2bar . Rõhku vähe kuna süütesüsteem osutus nõrgimaks lüliks. 6h dyno ja tulemus:- 325i '90 - Krst
Käisin juuli algul silmaopil ning seega olin terve kuu rajalt maas Kaks päeva tagasi alustasime seadistamise ning sissesõiduga, laup. kindlasti valmis ei jõua. Kiirustada selliste asjadega mulle ei meeldi ja seega ühtegi kindlat üritust veel plaani võtnud ei ole aga augusti lõpu poole tahaks ikka kuskil kihutada...- 325i '90 - Krst
Ei, Sa ei eksi. Nüüdseks on auto juba koos ning esimesed kilomeeetridki sõidetud, natuke veel lapsevigu likvideerida ning siis peaks hea olema- 325i '90 - Krst
- 325i '90 - Krst
Saanud veel ei ole aga on saamas... Ainuke pildimaterjal mille hetkel leidsin... Muudatused 2010 hooajaks: Kaas sai natuke suuremad ja paremini voolavamad klapid, uus nukk (296 degrees, lift = 12.3 mm. 112 degrees peak angle), uued ning kangemad klapivedrud,taldrikud ning nookurid, veekanalitest kinnikeevitatud ning kaane poldid asenduvad M12-netega (orig M10) . Plokk: 2,8L vänt, mis tehtud sobivaks m20-ne mootoriga, ilmselgelt ka tasakaalustatud. 8,5:1 CP sepistatud kolvid +1mm, Auto Verdi H prof sepis kepsud. Mina lootsin auto valmis saada esimesteks üritusteks (22mai OT,23mai AC Drag ning 29mai OMC) aga minust mitte olenevatel põhjustel asjad venivad... Eesmärk 500 hp rattast. Kuna eelmisel hooajal said otsa ka rehvid siis sai ostetud uute rehvide hinnaga 17" Kosei K3 gold veljed koos praktiliselt kulumata Toyo R888-tega. Pildimaterjal hiljem...- 325i '90 - Krst
Elab oma elu garaazis, pole näppinud peale AC Mile... Mina olen rahul, pole veel põhjust pettumiseks andnud kuigi räägitakse, et D2 ei pidavat üldse kestma. Letihind jääb sinna 1kEUR kanti. - 325i '90 - Krst
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus