-
M: E30 325 väntvõll
Müüa 2,5 väntvõll, hind 70.- Info Tel 52 79 037
-
M: camberplates
-
O: 316 amordid olemas
Pakkuda tagumised Bilstein B6 või Koni amorte. Tel 52 79 037
-
M/V:325ix ja 324d varuosad(uus pildid01.08.17
Tere Sooviksin ahju mootorit, palju maksab? helista 5279037
-
M: E30 diisli käigukast
Müüa käigukast, mis oli E30 diiselmootoriga autol. Tel. 52 79 037
-
Kütusefilter paisub
Mõne jaoks võib see küll nali olla, aga minu jaoks väga praktiline vidin, kuna sellel on mitmeid lihtsaid eelisi. Näeb, mis olukorras ja kas üldse kütus jõuab mootorini, kas on mingeid setteid või vett paagis, odav, kerge, mõõtmetelt väike ja hea kättesaadavusega, mida võib pidevalt vahetada. Ikkagi on see toiminud juba aastaid, kuid nüüd mingi kala kuskil.
-
e30 325ix käikudega probleemid
Esmalt vaata kogu hoovastiku puksid üle, kui käigukang käib nagu tallesaba, siis viga selles. Siduri viga ei tohiks olla
-
Kütusefilter paisub
Tere E30 325 bensiin, kütusepump paagis. Selline probleem, et kütusefilter (plastmassist, mis igas bensukas müüakse) paisub suureks, ühekorra läks ka lõhki. Mis seda survet seal sees tekitab või milles viga? Olen siiani selliste filtritega sõitnud ca 4 aastat ning probleemi pole varem olnud, nüüd juba kolmas filter sedasi. Ette tänades!
-
O: 17" 4x100 velgi
Soov oleks siis 17" 4x100 velgi osta, laius 7-8,5" Tel 52 79 037
-
O: Bilsten b6 tagumist amorti
Ostan e30 tagumist bilsten b6 amorti. Tel 5279037
-
Palun abi vea diagnoosimisel?
Olin stendis, kui aju seadistati, siis seadistaja ütles, et vaheta vända andur ära- vahetasin uue vastu, kuid midagi ei muutunud, järelikult olid muud logid korras. Kas releedes (mis on õhulugeja kõrval koopa kaare küljes) ei või olla mingi kala, kuna paar korda on auto välja surnud pärast tugevat lööki (auk/hüpe). Tookord võtsin releekarbi kinnitus kronsteini küljest lahti ja sidusin niisama isoleeriga juhtmete külge, et ei oleks jäika põrutust (võibolla robustne, aga toimis).
-
Palun abi vea diagnoosimisel?
Aju on MS, nii et õhulugejaga ja ajuga pole midagi muuta. Kui pumbas ja filtris oleks viga, siis sõites või kohapeal kaasi andes peaks puterdamine hakkama erinevatel pööretel, kuna sõites koormus suurem ja vaja rohkem kütust. Või on see vale mõtlemine? Ei ole vahet, kas sõidan või annan kohapeal kaasi, ühte moodi hakkab peale 5 tuh pööret puterdama.
-
Palun abi vea diagnoosimisel?
E30, mootor 327, 125 kW( 3,5 L õhulugeja, pihustid), probleeb selles, et natuke üle 5 tuh pöörde hakkab puterdama/katkuma/vahele jätma ja nii kuni piirajani. Olen vahetanud juhtmed, jagaja kaane, küünlad (kuigi panin vanad suvalised küünlad prooviks, kuid täpselt samadel pööretel sama viga), vända anduri, kuid midagi ei muutu. Kust veel viga võib olla? Ette tänades vastajatele!
-
O: 284 või 288 nukka
Soov osta e30 325-le kas 284 või 288 kraadi kasutatud või uut nukka. Või äkki keegi teab, kellel sellist nukka võib olla. Tel. 52 79 037
-
Velg ja rehv vastu püstakut?
Laager ei loksu( natuke, nagu peab), kui õõtsa lööb kõveraks, siis peaks püstak koos rattaga ühtemoodi kuskile poole kaldu olema. Tundub, et püstaku alumine osa, mis läheb rummule üle, seal on lihtsalt raud järgi andnud, kuigi värv on peal ja sellel pragusi näha ei ole. Peab vist jah uue püstaku otsima.
simku
Foorumikasutaja
-
Registreerus
-
Viimati külastas