Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 18.06.2023 asukohas Postitused

  1. Pikk päev seljataga. Paar nädalat tagasi sai lepitud kokku keremehega, et 17.06 viin auto Saaremaale. Eile õhtul käisin pakkisin kõik vajaminevad asjad valmis autosse, et hommikul ei oleks kiirustamist ja sellele tulenevalt vajalike asjade maha unustamist. Mulle ei meeldi rapsida, siis kipuvad asjad pekki minema. Praam lahkus Virtsust 9:05. Selleks, et õigeks ajaks jõuda, oli vaja hiljemalt kell 7 garaazi juures udu tõmmata. Kaasa läks enamus plekki. Stange, põll, kapott, tagaluuk, tiivad, uksed, keregill jne. Loodetavasti miskit maha ei jäänud. Asjad pakitud, oli aeg autot haagisele tirima hakata. Ütleme otse, et suht paari cm mäng oli, et ta sinna ära mahutada. Hea, et ma selle "transpordi" aluse niigi laia tegin. A kurjajuur sinna mahtus ning korralikult rihmadega kinni sai tõmmatud. Kui asjaosalised meistrimehed, siis ei tohiks muresid tekkida. Parem üks rihm rohkem, kui kaks vähem. Korralik tornmaja. Aga ma ei saanud ka seda alust madalamaks teha, sest siis poleks võimalust keregrilli kätte saada. Tuli leppida olemasolevaga. Sedasi me siis läksime. Kuna mul E-kategooria eksam alles 21.06, siis see kord pidin veel sõbra abi kasutama ning ta rooli toppima. Järgi saan ilmselt juba ise minna. Kohustuslik Virtsu sadama pilt. Ja kohal ta oligi. Millal valmis saab ? Ei mina oska teile öelda. Pidi peale jaane tegema hakkama ning aus olla, andsin talle vabad käed. Läheb kaua läheb. Tähtis, et tehtud saaks ja hästi. Ise omas peas arvestan 2-4 kuuga. Vahepeal saan muude asjadega tegeleda. Nüüd luban endale ühe külma pilku! 🍺
  2. Täna sai natuke sisukam pesu ette võetud. Kuna isepesulas märkasin, et vesi ei liigu üheski suunas detailidelt maha oli vaja värvkattele suurem hooldus teostada. Töö järjekord: Pigi ja raua keemia, käsipesu, kuivatus, saviga, käsipesu ja wet coat (Gyeon). Ei imesta, et detailidel nullilähedane voolavus oli. Saviga tehes oli aru saada, et värvkate tugevalt abrasiivne. Lähemalt uurides palju kollakat materjali, millega tegu - ei tea. Kapott ja katus olid kõige hullemas seisus.Aga sai oluliselt paremaks ja wet coati järgselt lõpuks arvestatav kaitsekiht peal. Kunagi võiks rohkem vaeva näha ja ka poleerida, teatud sügavuses ikkagi swirl’e palju. Eelmine nädal sai OEM juppide tellimus ka tehtud, kui kohal ja küljes, räägin lähemalt. Lõpetuseks üks pildiseeria.
  3. Nonii, täna sai siis "Mündi-ga" pikem proovisõit tehtud. Kuna toimus mootori vahetus, siis pidime kaalumas käima ✌️ Hiiumaa -> Tallinn -> Hiiuma. Sõidu pidas ilusti vastu, tagasilööke polnud.
  4. Eelnevalt oli hobiauto rollis E36 328iA M-Tech kupee, aga sai viitsimine manuaal kasti swapi osas otsa ning ei tahtnud ka täiskomplektsuses autot rikkuda. Hing ihaldas ikkagi manuaali järgi, kuidagi lõpuks jäi E30 sõelale. Antud auto ise aktiivselt müügis ei olnudki, leitud sai tänu Facebooki ostu postitusele ning all in all tundus selline nagu sooviks. Kupee, FL, manuaal, ilma katuseluugita. Lisade poolelt nii palju, et neid pole. Kohati ei igatse ka, seda mehaanilisem sõidukogemus. Kere on paar aastat tagasi värvitud. Argumentideks saigi keskmisest parem kere, hiljuti üle tehtud esimesed sportistmed, M-Tech 2 rool, Style 5 ja lisaks mõned lisad mis autoga kaasa anti. Muidugi sai kaasa ka tavapärase M40 tiksu. Esmakohtumine: 2 kuud seisis auto niisama, sai tegeletud probleemidega ja muudatustega, mis endale silmale sobivamad. Belgiast tulles oli autol peal LPG, Eestis eelnev omanik süsteemi eemaldas, aga siiani oli passis muudatus tegemata. Saue ARKis see korda aetud ning siis muudatusi sisse viima koos sügisel leitud sobiva numbriga vanemale 3sele. Algselt olid all 17x8 originaal BBS RC090 koos 195/45 rehvidega. Efektne välimus, kuid sõita oli üpris kohutav ja visuaalilt tahtsin kindlasti rohkem rehvi. Lisaks olid all 4x100 -> 5x120 adapteritega, mis polnud just eriti kvaliteetsed ning võimendas põhjust vahetamiseks. Uueks lahenduseks OZ MSW 15x7 ET12 veljed, peale 205/55 Federal rehvid. Kenad ümmargused rõngad, aga ajastutruu ja sõita ka hea. 6ne OBC ekraan sai vahetatud. Hunnikus juhtmeid ja järelturu signalisatsiooni plokke eemaldatud. Uus visco sidur, õlid-filtrid, roolilatti tolmukate, mõlemad temperatuuri andurid, sisselaske kollektori tihendid, õhulõdvik. Lisaks sai avastatud märg põrandamatt, mille käigus kontrollitud ootuspärane põhja seis. Kunagi lapitud, nüüdseks natuke rebasekarva läinud. Auke veel ei täheldanud, kuid lähitulevikus võiks tegeleda. Mingi aeg otsisin põhjust kõrgele tühikäigule, kuid lõpuks nagu ikka - kui pea ei jaga, siis jalad korrutavad. TPS pistiku võiks ka kinni panna ÜV'le läksin eeldusega, et CO näit vale või miskit muud häda. Kuid täiesti puhaste paberitega ja saab suve nautida. Olen varasemalt soovinud autot, millega rajal käia. Saabus võimalus, kasutasin ära. Ca 20 ringi Audrus selja taga, kuigi on aeglane ja rooliülekanne nagu bussil, siis lõbus oli ikka ning potensiaali jaguks E30 puhul pikalt, et rada hästi nautida. Üldpildis väga mõnus suvekruiser, praegu üritan võimalikult palju igapäeva autona kasutada ning aegamisi siit sealt enda maitse järgi muudatusi sisse viia. Ainus asi mis häirib, on see õudne rooliülekanne, roolivõimu puudumine muidugi võimendab linnas manööverdamisel. Küll jõuab tegeleda. Sisu pildi lisan lähiajal
  5. Täna sai lubatud esimene lip külge. Nüüd on auto väljast ideaalne mu jaoks. Kui see kohale jõudis, siis unustasin pilte teha ja hakkasin kohe seda värvima. Lip ise tuli küll musta plastikuna, aga seal olid nagu plastiku vormist mingid laigud, kriimud jms. Karestasin selle veidi ära, lasin plastiku krundi peale ja siis satin black spreiga üle. Soov oli saada võimalikult sarnane esistange liistudele ja mu arust sai suht hea. Must oli algusest peale juba selge, sest küljekarbid ja tagastange alune osa ka must, siis oleks veider jäänud kui see esimene lip oleks kerevärvi. Loodetavasti kunagi jõuan kodu eest kaugemale ka pildistama ikka
  6. Siis kui lähed bussi ostma aga katte alt paistsid ka e30ne tuled🙈 seega taas üks cabrio 1986a 325
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.