Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 11.01.2023 asukohas Postitused

  1. Jätkan.. Auto kodus, sai ta kaubikust tõstuki vahele tõstetud ja keregrillilt tolm pühitud. Jätkasin töid sealt kus need pooleli jäid, ehk tagantpoolt. Tagumised poolraamid olid vedrukandurite alt täiesti läbi mädanenud ja nii ka vedrukandurid ise. Kuna auto tuleb nö true coiloverite peale, siis ei pea oluliseks uusi vedrukandureid osta või neid taastada. Tagumine tala oli ka mäda ja selle voolis valmis Olari, ise puurisin vana lahti ja vahetasin ära. Lisaks talale endale oli vaja tala alt ka veidi plekki ära vahetada. Järgmiseks tuhnisin veidi garaažis ja leidsin typ188 lsd, mis juba ammu aega tagasi sai ostetud ja pritsitud. Autol oli diffri kinnitus ka väga “peenelt” tehtud eelmise omaniku poolt siis otsustasin ka selle loomulikult uue teha. Selleks oli vaja jällegi veidi tagumist tala keevitada ja uue kaane jaoks uued kinnitused teha. Keevitatud jupid said seest kaetud epokrundiga ja plekk plekiga pinnad Volvo läbikeevitatava värviga. Kinni keevitasin ka kõik tehasest pandud korgid, sest 100% originaalset välimust ma taga ei aja ja ei näe neil mingisugust pointi. Hetkel hakkabki tagapool valmis saama ja eest vaja veel need tulede tagused plekid ära vahetada. Siit ka küsimus, kas keegi teab, ehk saab kuskilt neid plekke aga ilma mingisuguste aukudeta?
  2. Tere taas! Mõtlesin et kirjutan ka veidi mis autoga vahepeal toimunud on. Leidsin kevadel ja suvel aega teiste projektide kõrvalt rullikaga ka tegeleda Talvel sai autole grill ehitatud ja ta sinna pandud, siis tasapisi teda veel lahti nokitud. 2021 sai Marguse juurde aeg kirja pandud ja mõtlesin et teen võimalikult palju eeltööd ise ära. Niisiis saigi see kõige hullem töö suvel ette võetud, põhjamastiksi eemaldamine… Ega polnudki, +25 kraadise kuuma päikse käes sai auto grilliga õue lükatud, maalrikostüüm selga ja maskid ette, ning relaka ja traatharja ketastega tööle asutud. Eks see ikka paras katsumus oli selle kuumaga kuid võtsin asja rahulikult ja puhastamisele kulus oma jupp aega enne kui soovitud tulemuseni jõudsin. Töö tegi veel keerulisemaks see et eelnevate omanike poolt on põhja alla pandud erinevaid bituumeneid ja kivikaitseid, mida oli eriti tüütu maha saada🙄 Lõpuks sai põhi päris hea. Kõik kohad kuhu sai relaka ja muude asjadega ligi sai ilusti puhtaks. Relakal hakkas ka peale seda julma tööd laager häält tegema ja väsimusemärke näitama😃 Põhi puhas jäi auto keretööde aega ootama. Ise samal ajal pidasin plaani ja hakkasin vaikselt erinevaid liste kokku panema igasugu tüüblitest, poltidest, kinnitustest jne. Kusagil sügise kanti andis Margus aga teada et ei saa tegeleda edasi enam keretöödega, kahju. Seega pidin kellegi teise otsima. Võtsin ühendust CSG Customsiga Mario Bergiga ja käisin vaatamas pooleli olevaid projekte, et millise käekirjaga mehed siis on. Tegin ValcasGaragesse väikse tellimuse ja ca kuu aja pärast olingi pealinna poole teel autot sinna viimas. Peab mainima et kogu CSG Customsi punt on ääretult muhedad ja andekad mehed. Väga mõnus suhtlemine ja iga detaili kohta sai jooksvalt arutatud et mis ja kuidas teha. Pidevalt saadeti pilte ja tehti kokkuvõtteid nädalaga tehtud tööst. Mina olen tulemusega super rahul ja kindlasti soovitan kõigile kahe käega seda kohta kui projektikas vajab custom lahendusi või keretöid. Kõik suuremad kohad said tehtud, kuid 100% mitte, oleks tahtnud kuid rahakott ei jõudnud järgi ja käskis koomale tõmmata. Eks ise tahtsin ka midagi teha ja plaan oligi CSG-s lasta keerukamad kohad ära teha. Keretöid tegi Olari ja proovin hiljem rohkem pilte lisada🙂 Auto valmis, tööga rahul, arve makstud, sebisin transpordi pealinnast saarde ja üksõhtu jõudiski auto õnnelikult tagasi koju. Jätkub!
  3. Ei ma suuda kodus istuda, kui garaazis on tegemist. Võtsin oma seitse asja ja põgenesin. Mida rohkem ma tehtud saan, seda kiiremini tuleb see päev, kus saan auto viidud pleku juurde nine ehk saan ka kunagi keevitatuna tagasi. Tahaks juba sõita küll, näpud sügelevad. Aga pühapäevasest päevast ka siis põgusalt. Plaanis oli siis koorida põrandalt vana pigimatt või kuidas selle õige nimetus ongi ? Inglise keeles on sound deadening ehk siis helitapja. 😆 No lasta siis olla see. Aus olla, siis ma ei olnud isegi uurinud, kuidas seda kõige lihtsam maha saada oleks. Nii palju oli mu aju salvestanud, et kasutatkse kuiva jääd. Pakitakse see sinna matile, lastakse 15-30 minutit olla ja siis kummihaamriga toksid lahti ning pühid kokku prahi. Kõlab nagu ilgelt kerge ülesanne! Kuna mul ei olnud kuskilt seda jääd võtta, läksin teist teed ning haarasin kodus kuumapuhuri ning pahtlilabida. Ilmad on viimased paar päeva olnud jahedad, siis kuumapuhuriga mängin ma meelsamini, kui selle jääga. Alustasin siis tagumisest aknalauast. Juhtmeid eemaldades hävines see, siis polnudki nagu muud varianti, kui see sealt maha kitkuda. Enne: Ja pärast: Poleks arvanud, et see nii lihtne on ? Kulus ca 15 minutit ning puhas oligi. Kuna käsi, puhur ja pahtlilabidas olid soojad, lasin sama jutiga edasi. Muidugi selleks kulus pisut rohkem, kui 15 minutit. Iga mingi aja tagant oli vaja sirutada, sest jalad ja muud kehaosad kippusid ära surema. Vanadus! Tuli ka välja see õite kaunis põhi. Tegelikult kõige hullem ei olegi. Kindlasti on mehi, kes on veel s*tema üllatuse osaliseks saanud peale põhjamati ja pigimati eemaldust. Mul isegi närv ei liikunud kuhugi poole. Kuna olen eelnevalt mõnda rullikat omanud ning kahel neist olen pidanud vahetama nii kütusepaagid, kui ka ülemised kinnitused, siis see ka põhjuseks, miks ma kogu tagumise istumise aluse puhtaks kraapisin. Tahtsin veenduda, et asi hea. Kuramus, oligi hea! Ega mul polegi midagi tarka rääkida rohkem. Proovin see nädal materjali ära tuua ehk saab lähinädalatel kere grilli kah pandud. Saaks sillad alt ära, paagi küljest jne. Seniks aga, hüva õhtut!
  4. Nagu eile lubasin, siis proovin kirjatüki teha täna värske ja puhanud peaga. Eilne päev sai siis taas kallima küüsis veedetud. Jätkasin siis eelmine kord pooleli jäänud töödega. Kaablid kõik autost minema ja nipet näpet veel. Olen ma neid autosid lammutanud omajagu ja neid soolikaid ka põrandale vedanud omajagu, aga k*rat kui kaua võttis seekord aega juhtmestiku kätte saamine. No muidugi eelnevate kordade erinevus oli see, et ei pidanud kõik tervelt välja tulema. Rullikal ikka pidi meelitama ja mudima sõrmega, et kuskilt midagi puruks ei tiri või katki ei tee. Sest pärast olen ju mina see, kes neid lappima peab hakkama. Enda peas olen ma aru saanud, et selle kogu vooliku tagasi installeerimiseks läheb vaja tohutul hulgal aega, närvi ja muid kehaosi ? Kindlasti ei saa see olema lihtne, kuid kindlasti mitte midagi üle mõistuse käivat. Ma lihtsalt enda peas mõtlen selle liiga keeruliseks. Ma olin enam kui kindel, et minu autol on see korras ning perfecto. Elu on näidanud, et vahel ei õigusta see enesekindlus ennast. Igatahes ilmus kaitsmekarbi alt nähtavale üks mullitav kohakene. Peale mõningast surkimist kruvikeerajaga oli asi selge. 🤦‍♂️ Töömahu saame teada siis, kui see sealt kõik ära puhastatud. Nagu esimestes ridades mainisin, siis oli plaan saada autol salong tühjaks. Kaabeldus oli eest võetud, oli järg kaablikinnituste käes. Suur osa tuli tervelt välja, kuid juhtus ka katki minema. Eks neid tuleba ka peoga hakata varuma. Pean oma E39 varud üle vaatama. Nendest jäi ka kõiksugu kinnitusi jms üle. Ehk saab omavahel kombineerida ? Ma ei aja musta numbrit taga, kuid vähemasti on BMW oma küljes. Tähtis on see, et teeb oma tööd ning ei jää mind kriipima. Veel ei tea. 🤷‍♂️ Salong oli suhteliselt lage juba. Järgmiseks hakkangi pead vaevama, kuidas saaks selle originaal mürasummutuse põrandalt kätte ? Olen näinud, et kasutatakse kuiva jääd, kuid mul pole seda kuskilt võtta. Kas kuumaõhu föön ei võiks seda tööd teha ära ? Ajad kuumaks ja pahtlilabida taolise esemega lihtsalt nokid ära selle põrandalt ? Või kas on vaja seda üldse ära kitkuda, kui seal näiteks mingit keevitustööd ei toimu ? Oskab ehk mõni targem sõna sekka öelda. Mootoriruumist oli siis jäänud eemaldada pidurivõimendi koos silindriga, kütusefilter ning mõningad voolikud ja torud. Juba algselt oli selge see, et ma seda mürasummutust sealt tervelt kätte ei saa. Liiga hea, et olla tõsi. Ja nii see kahjuks läkski. No põhimõtteliselt pulber. Osaliselt tuli tükkhaaval. No ma siis oma peas juba kalkuleerisin tuhandeid. Päris tuhandeid ei pea välja käima, kuid vägagi märkimisväärne summa. Või ehk kellelgi leidub heas korras kasutatud matte ? Kõige suurem ja keskmine osa 51481916442 hinnaks 390.- . Siis kaitsmekarbi taga olev matt OE koodiga 51481962045, maksab veidi üle soti. Eelmisega võrreldes suhteliselt odav. Ning paremal pool, aku taga olev matt samamoodi ajaga rabedaks läinud ning irdus tükkidena. Selle tootekood 51481962048 ning ostuhinnaks sama eelnevaga. Pisut üle saja euro. Samamoodi käigukastitunneli paremas nurgas on kuumaplekk, mis pudenes näppudevahelt. OE kood 51481911009 ning hinnaks tagasihoidlikud 72.- eurot. Kui nüüd väikesed matemaatilised tehted teha, siis 670+ eurot. 🤑 Hakkasin praegu otsima, et kurjam, polegi sellest kaunist läikivast svammist ühtegi pilti. No juusiis polnud vaja. Selle eemaldamiseks kasutasin atsetooni ning piduripuhastus vedelikku. Palju puudu polnud, kui oleks päris värvilisele ja psühhedeelsele tripile läinud. 😂 Respiraatorit polnud käepärast, aga töö oli vaja ju ära teha. Saaga jätkub.....
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.