Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 09.01.2023 asukohas Postitused

  1. Tere Aeg teha väike update. Eelmine hooaeg oli taaskord huvitav ja kogemuste rohke. Juba 2021 novembris tellisin dbilas itb komplekti. Kui keegi kunagi tahab dbilase tooteid soetada siis soovitan seda teha black friday raames, siis reaalselt soodustused 20%-30%. Kuid hoiatan juba ette, et tegu ei ole päris siukse saksa kvaliteediga nagu võiks loota. Pusimist ja finetune-i oli omajagu. Kui juba läks lahti võtmiseks siis otsustasin, et samal ajal võiks mootori juhtmestik ka saada uuenduskuuri. Juhtmestik, maxxecu juhtaju ja itb-de paigaldus tehti raketibaasis. Ühtlasi paigaldati 1 lambda asemel 2. Nüüd on 3 silindri peale 1 lambda. Itb-de paigalduse käigus tuligi palju toote kvaliteedi ja mõiste "bolt-on" seoses üllatusi. Peale paigaldamist tegelesin ühtlustamise ja fine tunimisega ise. Raketibaasi tööga olen igati rahul. Juhtmestiku ja seadistuse tegi Raketibaasis Janno. Kui keegi kunagi soovib itb-d oma autole paigaldada peaks arvestama sellega, et päris kõik ei ole nii lilleline. Nendega sõitmine ei ole nii mugav kui tavapärase 1 drossel süsteemiga. Gaasi pedaal on tunduvalt raskem. Kuuma ilmaga võivad drosselid väheke kiiluda. Kõik see muudab sujuva sõitmise pingutuseks. Ennem kui auto läks talveunne oli vaja veel ülevaatusele minna. Viimasel kahel aastal on ka see olnud üsna suur stressi allikas. Ka see mure sai eelmine hooaeg lahendatud. Kui summuti kunagi ehitati siis pandi sinna liiga "race" katalüsaator. See lihtsalt ei läinud nii kuumaks kui vaja ja ei toiminud korrektselt. Ka see mure sai raketibaasis lahenduse. Panime alla sama tootja street performance katalüsaatori. Peale seda sai normid kätte ilma pingutusteta. Ees seisvaks hooajaks on järgmised plaanid. Kuid nendest lähemalt siis kui tegemiseks läheb.
  2. Head uut rullisõpradele! Uuel aastal ikka uue hooga. Eelmises postituses sai mainitud, et käsil on laepolstri paigaldamine, tänaseks on see omal kohal. Esimese korra kohta ei jäänud nii paha kui algul arvasin. Ometi leidub mõni koht, mis oleks võinud paremini välja kukkuda, aga nagu öeldakse siis sai see. Laepolster paigas sai ka kohe tagumised klaasid külge pandud, mulje muutus kohe autolikumaks. Praegusel hetkel on käsil sillad, taha läheb originaal trummli komplekti asemel ketassild ning sild sai tehtud reguleeritavaks. Ette on otsitud jämedamad püstakud ning sinna sisse bilsteini amordid. Vedrude valimine on veel pooleli, kuid hetkel kisub sinna 60mm madalduse poole ning kunagi, kui ma veel rikkamaks saan, siis tuleb korralik coiloverite komplekt. Piduriosakond jääb hetkel originaal, vaatame kuidas toimetab ja siis mõtleme edasi. Mõni pilt värskelt värvitud ja vaikselt komplekteeritavatest osadest: See aeg kui silla- ja pidurijuppe ootan sai hakatud ka vaikselt juhtmestikku omale kohale sättima.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.