Käes vaba pühapäeva õhtu ja mõtlesin, et teen ka oma soiku vajunud teemas uuenduse moodi asja. Auto on seisnud juba päris pikka aega, nö talveunne läks ta juba 26. septembril. Auto sõitis terve suve ja ilma mingisuguste probleemideta. Mõnus suveauto, kuid juba on teada, mida tahaks uueks hooajaks parandada. Enamjaolt oli kasutusel igapäeva autona ja sai mitmed autodega seotud üritused läbi käidud rullikaga. Täpsemalt sai maha sõidetud 6857km.
Mingiaeg suvel proovsin kätt ka poleerimise moodi tööga, sai natuke paremaks ja läikivamaks autot😀
Noh nüüd on ta seisnud päris pikalt, kuna hetkel on põhirõhk ja aeg suunatud teise projekti kallale, milleks on e36 kerega rahvaralli sunnitlusega auto.
Aga täna võtsin ennast kokku, tõstsin rullikal katte pealt ja mõtlesin, et võtan parempoolse esitiiva küljest ära, kuna see altpoolt üsna nutuses seisus, mingid kõrgemad jõud hoitsid seda asja veel suvel sõites kuidagi koos. Huvitav aga on see, et kas tiivad polegi sellel autol maha käinud? Mõlemad tiivad olid kere küljes kinni kereliimi taolise asjaga ja nägid välja nagu täitsa tehase kätetöö või kuidas?
Tiib maas, sai hakatud vaatama seda nurka, mis aasta tagasi suvel tehti. Kahtlaselt palju oli ikka kereliimiga mäkerdatud, huvi pärast hakkasin kruvikeerajaga seda sorkima ja oh õudust... Mees kelle kätte ma auto viisin, et teeks siis esimesed nurgad ja pagasnikus mõned augud ära, oli teinud ikka korralikku tööd nagu näha. Plekk oli seestpoolt peale pandud, enamvähem kuju valmis voolitud ja siis umbselt kereliimiga kere külge liimitud. Ei ole haisugi keevitustest, kruntvärvist jne. Eks sai ise loll ka oldud, et tuli nii takus selle asjaga oli ja tegija töödega ja kvaliteediga ennem ei tutvunud. Kahju lihtsalt, et selliseid "keretöid" teostatakse ja klientidest mehel puudust pole🤔
Eks see natuke motivatsiooni ikka alla tõi ja ei teagi, kas uueks hooajaks saab sõitma või mis teeb, sest plaane oli ju palju. Kindel on aga see, et nüüd proovin ise heade tuttavate abiga teise mehe töö üle teha ja nii nagu peab.