Hetkel ei ole põhjust mootorit vahetada, kuna jõu, kaalu ja juhitavuse suhe on paigas.
M30 on poole raskem, kui M10 mootor, juhitavus kannatab selle all päris kõvasti, kuna enamus kaalu on M30 mootoriga üle esisilla.
Ehk siis M10 mootoriga on alustuseks kaaluvõit, juhitavus on parem ja ka pidamine on teoreetiliselt veidi parem kaalujaotuse tõttu.
Ega asjata ei ole 318is ja M3 palju parema juhitavusega kui M20, M30 ning teised 6 sil mootorid E30 kere peal.
Probleem ongi selles, et inimesed ei mõista M10 potensiaali ja tormavad kohe mootorit suurema ja raskema vastu vahetama.
M30 on piltlikult 1:1-ele sama mootor, mis M10, lihtsalt 2 silindrit on rohkem.
M30 mootor nagu ka M10 mootor kannatab stockina kõvasti pauku, kui seda õigesti ehitada ja õigesti juhtida.
Jupid mida külge keerata tuleb lihtsalt tehniliselt läbi mõelda ja sobivad valida, mitte kasutada esimesi ettejuhtuvaid juppe.
Kuigi mõnel võib seda raske uskuda olla, siis M10 500hj E30 kerel on kiirem auto, kui M30 500hj.
Muidugi M30 mootorist tuleb see jõud kergema vaevaga aga samas selle eest makstakse muude faktoritega lõivu.